Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Drama Queen

Drama Queen: Modna štetočina

Danas svog najdražeg Ruskog Princa mogu jedino zvati – Štetočina.

Vjerujem da su neki od vas već odustali od novogodišnjih odluka. Koliko god sam se trudila u prošloj godini (pre)odgojiti neke svoje prijatelje i pokazati da postoji neki drugačiji svijet, najveće razočarenje je moj Ruski Princ. Naravno, budući da je to posve normalno u današnjem svijetu influencanja, nastavit ću govoriti k’o prorok i pokušavati, i u ovoj godini, propovijedati koliko smo blentavi.

Danas svog najdražeg Ruskog Princa mogu jedino zvati – Štetočina, Modna Štetočina. Dok je većina nas prve dane Nove godine provodila pokušavajući se rastrijezniti, odmoriti ili jedući zadnje ostatke ruske ili francuske salate, moj Ruski Princ, po novom Štetočina, uputio se razdragan u praonicu rublja s četiri Ikeine vreće, one plave, prljavog veša, te prve dane ove divne godine, koja će nam biti najbolja ikad, proveo perući i sušeći veš.

Štetočina

Ne bi tu bilo ništa toliko sporno da moja Štetočina nije krenula nabrajati koji je vrag sve u tim vrećama: 78 pari čarapa, 22 komada hlača, 80-ak bokserica itko zna koliko majica. Naravno, pitat ćete me gdje se taj moj (po)modni Ruski Princ skita da ima priliku navući sve te stvari. Odgovor je – ne znam. I ja se pitam i k tome mi je apsolutno nenormalno imati ormare prepune krpica, manje/više posve bezvrijednih, kako materijalno tako i emocionalno.

Vratimo se malo na pojam održive mode i vratimo se malo na pojam toga koliko modna industrija zagađuje okoliš.

Modna industrija je drugi najveći zagađivač okoliša na svijetu. Za okoliš je nepovoljnija čak i od automobilske i od mesne industrije. Negativni utjecaj modne industrije na okoliš vidljiv je već u fazi proizvodnje potrebnih sirovina, prije svega pamuka kojemu je za rast potrebna ogromna količina vode te primjena raznih pesticida koji značajno utječu na okoliš.

Nadalje, u procesu proizvodnje odjeće koriste se otrovne kemikalije i boje. Tek pojavom takozvane brze mode, koja je dovela do smanjenja cijena odjeće, a time i posve nepotrebnog kupovanja, ista se vrlo brzo počela gomilati na otpadu.

I ovom izjavom moguće posve svjesno gubim klijente koji bi se mogli oglašavati na ovome portalu.

Griješim li?

Oduvijek sam bila svjesna da je moja filozofija mode i oblačenja potpuno drugačija od pojma i potreba mojih prijatelja i poznanika. Ah, koliko je tek drugačija od pojma brojnih urednica… Navikla sam, kao i brojni od vas, živjeti s jednim parom Levisica koje su se krpale do neprepoznatljivosti, navikla sam živjeti s jednim tenisicama i s par komada majica… Odgojeni smo u nekim drugačijim uvjetima. Iako smo i mi, baš kao i svi tinejdžeri, imali neke svoje modne izazove, ali bili smo skromni. Mislim i da sam danas skromna.

Nekako smo, ispravite me, bili ljudi… Više smo se bavili neki nematerijalnim stvarima, pa nam se, vjerujem, nije ni moglo dogoditi da u susjednom stanu netko leži mrtav mjesecima bez da se zapitamo što se događa.

Puni ormari, a ništa za obući

Zato mi je i njegova sumanuta kupovina različitih komada garderobe apsolutno bespotrebna jer, nekako mi se čini, onu sreću koju traži nikad neće moći kupiti u nekom shopping centru ili malo razvikanijem dućanu. Neće moći kupiti ni prvi dojam, a ni status. Niti će popuniti sve praznine.

Zaista mislim da većina koja “mora” imati neke krpice, koja mora biti u trendu i nositi tamo neke “potpise”, osim što pokušava kupiti sreću, status ili priznanje, duboko u sebi je nezadovoljna nečim.

Jer, sretni se ljudi ne zamaraju glupostima. Da, opet propovijedam, jer velim da neke posve nebitne, ovozemaljske stvari nikome od nas neće donijeti ono zadovoljstvo koje nam toliko nedostaje.

Potrošačka kultura obećaje nam da možemo kupiti izlaz iz boli, uvjerava nas da razlog naše tuge i ljutnje nije u tome što ljudskost boli, nego u tome što nemamo one kuhinjske plohe, njezina bedra, one traperice.

Glennon Doyle, Neukroćena

Više

S modne piste

Robert Sever sada već tradicionalno prezentira svoju novu kolekciju velikom samostalnom revijom.

Zanimljivosti

Na modnoj reviji u organizaciji Livision optike predstavljene su proljetne kolekcije naočala kultnih brendova Roger, vonBogen, Mad in Italy, V-design i Tree.

Fashion report

Poput Fride Kahlo, ona predefinira koncepte ženstvenosti i želi inspirirati generacije žena da teže autentičnosti, osobnoj snazi i aktivnom sudjelovanju u društvu

Fashion report

Nakon što ste pronašli svoje omiljene Guess tenisice, sigurno ih želite nositi svaki dan.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.