Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Fashion report

Fjällräven ponovno proglašen brendom koji najviše brine za održivost u svojoj industriji

Sustainable Brand Index™ najveća je europska studija o održivosti, s 58.000 potrošača u osam zemalja koji procjenjuju preko 1.400 brendova u 35 industrija.

Sustainable Brand Index™ drugu je godinu zaredom ocijenio Fjällräven brendom koji najviše brine o održivosti u Švedskoj, i to u kategoriji „Odjeća i moda – brend“. Fjällräven je tako ponovio uspjeh iz 2020. godine, dok je sestrinski brend Naturkompaniet isto priznanje dobio u industriji “Odjeća i moda – trgovine”. Oboje su dio grupe Fenix ​​Outdoor.

Sustainable Brand Index™ najveća je europska studija o održivosti, s 58.000 potrošača u osam zemalja koji procjenjuju preko 1.400 brendova u 35 industrija. Provodi se svake godine od 2011. godine i pokazuje kakva je percepcija brenda po pitanju održivosti.

Christiane Dolva Törnberg, voditeljica sektora održivosti u Fjällrävenu, izrazila je zadovoljstvo što ljudi i dalje prepoznaju napore brenda: „Oduševljeni smo što se Fjällräven doživljava kao lider po pitanju održivosti među brendovima u svojoj industriji. Rezultat je to napornog rada koji smo uložili kako bismo postali bolji. Održivost za nas nije zaseban koncept, već princip koji je u potpunosti integriran u sve što radimo. Vjerujemo da djela govore više od riječi, pa je zahvalno vidjeti da potrošač prepoznaje naporan rad i napredak koji postižemo“.

S željom da ostane lider po pitanju održivosti među outdoors brendovima, Fjällräven proizvodi izdržljivu, funkcionalnu i bezvremensku opremu koja potiče ljude da više vremena provode u prirodi. To je okosnica pristupa brenda razvoju proizvoda, uključujući istraživanje, dizajn i proizvodnju.

Primjerice, Fjällräven daje prednost upotrebi recikliranih, organskih i obnovljivih materijala. Od 2015. svi proizvodi koriste metode impregnacije bez fluorougljika, a tkanina G-1000 – osnovna  tkanina brenda –  izrađena je od recikliranog poliestera i organskog pamuka. Dobrobit životinja i društvena odgovornost također su u prvom planu aktivnosti brenda koji je prepoznat kao lider po pitanju održivosti i zbog sveobuhvatnog, etičnog i transparentnog pristupa proizvodnji vune.

Više

Fashion report

U Fjällrävenu održivost je top tema od osnutka i mi znamo da jedan čovjek neće promijeniti svijet.

Trendovi

Tree-Kånken je posveta Kånkenovom prvom dizajnu iz 1978., koji se tijekom godina tek neznatno mijenjao, čuvajući svoju temeljnu jednostavnost i funkcionalnost.

Fashion report

Od 18. listopada 2021. biti će dostupna web platforma na kojoj ćete moći sami odabrati kako će izgledati vaš Kånken.

Putovanja

Švedski brend Fjällräven savršen je partner za upoznavanju čari boravka na otvorenom i povratak prirodi koji nam je toliko potreban u vremenu kojim dominiraju...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.