Inovativni švedski beauty-tech div FOREO upravo je lansirao Be YOUnique kampanju, u kojoj ljudima diljem svijeta pruža priliku da odaberu lice koje predstavlja njihovu ideju ljepote kako bi, ne samo promijenili dosadašnje shvaćanje i ideale ljepote, nego i zajedno razbili predrasude i etikete koje nas okružuju.
“Čovječanstvo se razvija, a beauty industrija ga tek polako sustiže. Za nas u FOREO-u, ideal ljepote je uvijek bio povezan sa zdravljem kože i unutarnjim zadovoljstvom, ali sad želimo postići još više. Be YOUnique nam predstavlja i znači puno više od kampanje, to je pokret koji je započeo prirodno, našom globalnom obitelji, a sad želimo da se cijela beauty industrija razvije u ovom svjesnom smjeru poslovanja koje nije usmjereno na profit nego na stvarne ljude sa stvarnim problemima, uz nastojanje da se svi oni osjećaju dobro u svojoj koži”, objašnjava Boris Trupčević, CEO FOREO-a.
S globalizacijom i digitalizacijom u nevjerojatnom porastu, svakodnevno smo zatrpani mnoštvom informacija. Uz to, moderno se društvo u percepciji tih informacija najviše oslanja na vizualni dio. Mediji pišu o prekrasnim zvijezdama, mršavi modeli nam se smiju s billboarda, a aplikacije za upoznavanje se temelje upravo na fotografijama – zbog čega se pitamo, jesmo li zaslijepljeni ovim pristranim idealom ljepote? Istraživanja pokazuju da su osobe s invaliditetom nedovoljno zastupljene u internetskim oglasima, sa samo 1.1%, dok pripadnici LGBTQ+ zauzimaju samo 0.3%. Podatci također pokazuju da većina ljudi, 54% njih, smatra da njihova kultura nije zastupljena u internetskom oglašavanju, dok je 71% ispitanika izjavilo da od brendova očekuju promicanje različitosti i inkluzivnosti.
“Zanimljivo je da za ovo nedovoljno predstavljanje kao i za pogrešno predstavljanje određenih društvenih grupa, brzo i lako okrivimo medije, ali nismo svjesni toga da svi dijelimo odgovornost za to. Mi kao brendovi, medijima pružamo informacije i tu se nalazi korijen tog problema u kojem se moraju dogoditi značajne promjene”, objašnjava Trupčević.
FOREO predstavlja svoju priču i kampanju novim videom, svojevrsnim hommageom Wesu Andersonu, koji je u potpunosti posvećen razbijanju stereotipa i tabua uz nevjerojatnu dozu energije koja pršti iz njega. Brend svakom YOUnique pojedincu želi poručiti da je dobrodošao i da ga primjećuje te mu pomoći da se uvijek tako osjeća. Kao dio kampanje, brend je predstavio i social media eksperiment u kojem poziva ljude da nominiraju svoje YOUnique heroje. Ovaj je put FOREO zamolio fanove da priču svog heroja ispričaju inspirativnim riječima i djelima, a ne fotografijama jer želi naglasiti da se ljepota mjeri vrijednostima, a ne odrazom u ogledalu.
“FOREO je buntovnik, kreator svoje niše pa nas ne iznenađuje prepoznavanje i podrška ljudi koji dijele naše mišljenje te vizionara koji razbijaju kalupe i žive svoje ideje, ne slijedeći tuđe standarde i želje. Ipak, trenutak kad smo ugledali tisuće nominacija od kojih svaka predstavlja jednu posebnu osobu i kojima zaista možemo donijeti promjene u nečiji život te inspirirati druge da naprave nešto slično, bio je zaista emotivan i shvatili smo da je ova priča tek na početku – nastavak slijedi i vjerujemo je da će, zahvaljujući odličnim idejama FOREO-vih globalnih timova, ozbiljno uzburkati struje diljem svijeta”, najavljuje Trupčević.
Brend je odlučan u stvaranju “raja za sve” i ponovnom izazivanju beauty industrije. Što se vaše kože tiče, FOREO-u nije bitna ni dob ni boja nego njezin tip, čime se ponovno vraćamo individualnosti jer svaki tip kože zahtijeva posebnu njegu. FOREO, prvak skincare industrije, u potpunosti je usmjeren na kombiniranje napredne tehnologije i inovacija kako bi svima omogućio personaliziranu njegu i vrhunske rezultate. Brend je najpoznatiji po svom legendarnom LUNA 3 uređaju, najmekšem i najčišćem silikonskom gadgetu za čišćenje i masažu lica. Postavši sinonim za skincare uređaj, LUNA je FOREO lansirala na svjetsku beauty mapu i započela njegovo globalno putovanje. Nedugo nakon, UFO 2 je iz temelja promijenio beauty svijet – omogućivši sveobuhvatan skincare tretman u samo dvije minute. Zaista unikatan, UFO je profesionalne tretmane i njegu koja je dosad bila dostupna samo u kozmetičkim salonima i poliklinikama smjestio u ruke beauty entuzijasta koji u njima sad mogu uživati u udobnosti vlastitog doma. FOREO nastavlja svoj put i misiju mijenjanja beauty tech industrije i najnovijim mikrostrujnim BEAR uređajem, koji koristi struju kako bi stimulirao mišiće lica, potaknuo obnavljanje kolagena i elastičnosti kože kroz neinvazivan i bezbolan tretman, koji bez igle podiže i učvršćuje vašu kožu, pružajući joj svjež i blistav izgled.
FOREO je brend usmjeren na kupce i ljude, a njegovi proizvodi su odgovor na njihove individualne potrebe. Poznat po hrabrom pristupu i spremnosti na akciju, nakon dovođenja personaliziranog pristupa do savršenstva, FOREO želi unijeti promjene i u globalnu svijest zbog čega je započeo svoje dugo “Be YOUnique” putovanje i pokrenuo platformu u kojoj vlada inkluzivnost i u kojoj su svi ljudi pozvani predstaviti svoju stvarnu ljepotu.
“FOREO je oduvijek brend koji cijeni i potiče individualnost i to ljudi prepoznaju. Sve što radimo danas odredit će nove generacije koje stižu zbog čega moramo biti svjesni poruka koje šaljemo. Ova ideja nije vezana samo za jedan brend ili proizvod – želimo da inkluzivnost postane brend za sebe, ne ostavljajući beauty industriji izbor da ju ne slijedi ako želi ostati konkurentna. Sve više kupaca promišlja o onome što kupuju, a FOREO je tu da im pruži dobrodošlicu u budućnost beauty techa koja nije usmjerena samo na tehnologiju i inovacije, nego i na stav, neustrašivost i unutarnje zadovoljstvo svakog YOUnique pojedinca”, zaključuje Trupčević.