Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Dobar posao

GLAMI.hr mijenja pravila online kupovine

Odgovore na pitanja kao što su na koji način točno GLAMI posluje, kako se ističe na tržištu i koji je krajnji cilj dao nam je Lukáš Brychca, direktor tvrtke GLAMI za Hrvatsku i Sloveniju.

Online kupovina već je neko vrijeme u porastu, a osobito u posljednjih godinu dana. Svakodnevno pretražujemo različite online trgovine brendova kako bi pronašli idealan modni komad za posebne i svakodnevne prilike. Upravo zato je svakom korisniku bitno iskustvo prilikom kupovine i pretraživanja stranica s modnim proizvodima. Jednostavnost, brzina i uživanje u tom procesu samo su neke od važnih karakteristika online kupovine.

U Hrvatskoj je dostupna genijalna platforma koja donosi sve to, ali i više – okuplja modne proizvode na jednom mjestu. GLAMI.hr je jedinstvena modna tražilica koja se oslanja na umjetnu inteligenciju i uvijek je u potrazi za načinima na koje može poboljšati korisničko iskustvo i osigurati prednosti za korisnika, ali i za poslovne partnere. Odgovore na pitanja kao što su na koji način točno GLAMI posluje, kako se ističe na tržištu i koji je krajnji cilj dao nam je Lukáš Brychca, direktor tvrtke GLAMI za Hrvatsku i Sloveniju.

Kako je nastala ideja za kombiniranje umjetne inteligencije i pretraživanje modnih proizvoda online?

GLAMI je započeo sa strojnim učenjem 2017. godine koristeći neuronske mreže za automatsku kategorizaciju i označavanje. Ovaj model je direktni prethodnik jednog našeg trenutnog modela koji se koristi svaki dan. Drugi veliki korak dogodio se prošle godine kada smo osnovali naš vlastiti tim za umjetnu inteligenciju i značajno proširili upotrebu strojnog učenja.

Umjetna inteligencija jednostavno ima smisla za GLAMI. Kada pogledate mogućnosti tehnologije, lako je vidjeti direktne načine na koje prepoznavanje slika, preporuke ili procesuiranje govora može generirati prihode našim partnerima odnosno online trgovinama, a samim time i za nas. Naš cilj je okupiti i organizirati modne proizvode na jednom mjestu koje svatko može otkriti. Visokokvalitetna kategorizacija pomaže sa sortiranjem iznimno velike količine modnih proizvoda tako da korisnici vrlo lako mogu pronaći ono što žele. A zatim preporuke još više olakšavaju proces i nude drugačije iskustvo otkrivanja proizvoda našim korisnicima.

Kako je GLAMI promijenio pravila online kupovine?

Moda je jedan od najvećih segmenata online trgovine i bila je još neistraženo tržište za stranice koje uspoređuju cijene. To je većinom uzrokovano samom prirodom modnih proizvoda – ne mogu se cjenovno usporediti jer su jedinstveni zbog svog dizajna. Potrošači nisu nužno u potrazi za najboljom cijenom određenog proizvoda. Razmišljaju više o generičkim stavkama, poput najbolje haljine za sestrino vjenčanje, tamnoplave traperice ili ljetne sandale koje su u skladu s najnovijim trendovima.

Vidjevši taj prostor na tržištu, osnivači GLAMI platforme prihvatili su izazov kreiranja jednog mjesta koje će okupiti sve modne proizvode i, osim usporedbe cijena, donijeti dodatnu vrijednost korisnicima. GLAMI je pokrenut u listopadu 2013. godine u Češkoj. Tijekom 8 godina postojanja, poslovanje se proširilo i na Njemačku, Francusku, Rusiju, Slovačku, Rumunjsku, Mađarsku, Grčku, Tursku, Bugarsku, Hrvatsku, Sloveniju, Brazila, Španjolsku, Latviju, Litvu i Estoniju. A u planu je i dodavanje novih zemalja na ovaj popis uskoro.

Kako netko može pretraživati modne proizvode na platformi GLAMI?

GLAMI korisnici mogu pronaći bilo koji modni proizvod koristeći brojne funkcije pretraživanja koje su dostupne na platformi. U glavnoj tražilici svatko može napisati što traži te pretraživanje dodatno suziti koristeći filtere poput cijene, veličine, boja, prilike, materijala, opcija kućne dostave, brendova, e-trgovina, trendova i mnogih drugih, koji se mogu koristiti individualno ili kombinirati.

Na GLAMI platformi korisnici također mogu koristiti opciju vizualnog pretraživanja u sklopu koje jednostavno uslikaju fotografiju modnog proizvoda kojeg netko nosi ili naprave snimku zaslona, učitaju sliku i GLAMI će pronaći slične proizvode u našem katalogu. Koliko puta ste vidjeli neki modni komad na internetu i poželjeli kupiti nešto slično? Pametno pretraživanje može otkrivanje modnih proizvoda na GLAMI platformi učiniti mnogo lakšim i zabavnijim!

Lukáš Brychca, direktor tvrtke GLAMI za Hrvatsku i Sloveniju

Lukáš Brychca, direktor tvrtke GLAMI za Hrvatsku i Sloveniju

Kada ste kreirali GLAMI, kako ste zamišljali krajnjeg korisnika? Za koga ste osmislili platformu?

GLAMI je online modna tražilica koja želi postati prvi korak svakog potrošača koji odluči kupovati modne proizvode putem interneta. A kada kažemo „svakog potrošača“, to zaista i mislimo. Na GLAMI platformi možete pronaći milijun proizvoda za svaki spol, godine i priliku. Od odjeće za tek rođene bebe, opuštenih i urbanih komada za tinejdžere, koktel haljina ili uredske odjeće, vunenih vesti, sportske odjeće i bilo koje vrste obuće dostupne na tržištu. GLAMI ima misiju okupiti i organizirati sve modne proizvode na jednom mjestu koje doslovno svatko može otkriti.

Koji su glavni benefiti za korisnike, a koji za poslovne partnere?

Vjerujemo da bi otkrivanje modnih proizvoda i kupovina uvijek trebali biti užitak. Želimo da GLAMI za naše korisnike bude mjesto gdje za njih počinje otkrivanje i kupovina modnih artikala. Upravo zato se trudimo koristiti najnaprednije tehnologije kako bi mogli organizirati sve što je povezano s modom na jednom mjestu, bez obzira na to kakav modni stil ili budžet netko ima. Svatko je uključen!

Za naše poslovne partnere glavna prednost je dugoročna suradnja sa stabilnim i konkurentnim rezultatima. GLAMI sa svojim stabilnim i predanim poslovnim timom dovodi nove posjetitelje u e-trgovine partnera, daje dodanu vidljivost njihovim proizvodima široj bazi potrošača i povećava svijest o brendu, broj narudžbi i prihoda koristeći umjetnu inteligenciju i marketinške alate.

Glami

Glami

Jeste li primijetili neke obrasce ponašanja koji se ističu kada je u pitanju pretraživanje modnih proizvoda online?

Zbog ograničenja uzrokovanih pandemijom, e-trgovina raste i mnogi novi potrošači će nastaviti kupovati putem interneta i nakon popuštanja svih mjera. U zemljama u kojima su trgovine ponovno otvorene možemo vidjeti da je broj posjetitelja i dalje manji u usporedbi s razdobljem prije pandemije te nismo primijetili pad prometa na našoj platformi. Čak je 93% ispitanika, u Fashion (Re)search istraživanju koje smo proveli, izjavilo da je tražilo i kupovalo modne proizvode putem interneta tijekom godine obilježene pandemijom. Zanimljiva je i činjenica da je 48% Hrvata spomenulo da je redovito kupovalo modne proizvode tijekom prethodne godine što je bio jedan od najviših postotaka od svih tržišta na kojem je istraživanje provedeno. Možemo reći da su se trendovi i kupovne navike Hrvata promijenile i da smo se generalno prebacili u online svijet te ga sve češće odabiremo za kupovinu u udobnosti vlastitog doma.

Imate li podatke vezane uz hrvatske brendove na platformi? Imate li u planu povećanje njihovog broja na partnerskoj razini?

Trenutno se na platformi nalazi više stranih brendova, ali jedan od ovogodišnjih ciljeva je uspostaviti suradnju s više lokalnih brendova i dobavljača. Trenutno smo na dobrom putu, ali s obzirom na to da zaista želimo korisnicima ponuditi više lokalnih brendova, moramo se nastaviti truditi i dalje.

Kada je u pitanju moda i tehnologija, koje globalne trendove ste primijenili ili se tek mogu primijeniti na hrvatskom tržištu?

Jedan od tehnoloških trendova za online kupovinu je personalizacija. Trudimo se našim korisnicima ponuditi proizvode personalizirane na temelju njihovih preferencija. Zahvaljujući tome, kupovina putem naše platforme trebala bi korisnicima biti nešto jednostavno i nešto u čemu uživaju. A kada je u pitanju umjetna inteligencija, neki od trendova koje zapažamo su automatsko označavanje i usporedba slika.

Smatrate li da će u budućnosti pretraživanje mode na „GLAMI način“ prevladati u odnosu na pretraživanje mode na pojedinačnim stranicama?

Brojne e-trgovine i modni brendovi rastu, a potrošačima postaje teže otkriti sve mogućnosti koje imaju za kupovinu. U GLAMI-iju se jako trudimo kako bi njihovo iskustvo kupovine bilo što ugodnije. Promatrajući druga tržišta na kojima smo prisutni dulje vrijeme, primijetili smo da korisnici sve više pronalaze put do GLAMI platforme. Očekujemo isti trend i na hrvatskom tržištu.

Koji je sljedeći korak? Što GLAMI ima u planu kada je u pitanju poboljšavanje korisničkog iskustva i pretraživanje modnih proizvoda online?

Potrebe korisnika su uvijek naš prioritet kada su u pitanju poboljšanja naše platforme, a tehnologija je tu da udovolji njihovim potrebama. Redovite nadogradnje mobilne verzije platforme, personalizirani pregled proizvoda i vizualno pretraživanje samo su neke od prednosti u kojima mogu uživati GLAMI korisnici. Osim toga, proširujemo i našu ponudu proizvoda. Cilj je okupiti sve modne proizvode na jednom mjestu, a unaprjeđenje kategorija također pomaže u stvaranju što ugodnijeg iskustva kupovine za naše korisnike.

Ne propustite

Zanimljivosti

Odabir savršenog poklona za posebne osobe u našim životima postaje ne samo gesta ljubavi, već i simbol zahvalnosti te prilika za stvaranje nezaboravnih trenutaka.

Trendovi

Ovogodišnja jesensko-zimska sezona naginje jednostavnosti, što se očituje i u paleti boja.

Trendovi

4 ideje za odjevne kombinacije koji će osigurati eleganciju tijekom ljetnih svečanosti, ali i raznovrsnost za dnevne obveze.

Fashion report

Čak 63% žena tvrdi da modna industrija promiče nerealna očekivanja

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.