Mirela Priselac Remi zaštitno je lice i ambasadorica Nacionalne kampanje osnaživanja žena “Sofija”. Poznata umjetnica se i sama često susretala s predrasudama, o njima govori u svojim tekstovima i često ističe kako je glazba najbolji medij za prenošenje stavova i mijenjanja mišljenja javnosti.
„Kada su me pozvali da se priključim kampanji, objeručke sam to prihvatila zbog toga što su pitanja osnaživanja žena i općenito ženska pitanja nešto su što mi je vrlo blisko i čime se bavim u svom kreativnom radu već dugi niz godina ili kroz poeziju, ili muziku s Elementalom“.
Poznata je po svojoj autentičnosti, progovaranju o položaju žena u modernom društvu, borbi za ženska prava i jednakost spolova. Svoje stavove izražava bez imalo ustručavanja i ne boji se govoriti o stvarima koje mnogi izbjegavaju. Zbog svog senzibiliteta prema ženskim pitanjima i pravima, izabrana je za ambasadoricu kampanje čiji je glavni cilj aktivno osnaživanje i osposobljavanje žena za nošenje s izazovima u društvu u kojem živimo.
U sklopu kampanje održavaju se i besplatne radionice osnaživanja žena na koje se možete prijaviti ovdje!
„Samo samouvjerena žena je doista snažna žena”, govori Remi u videu kojim je dala podršku Nacionalnoj kampanji osnaživanja žena „Sofija“.
Prema podacima UN-a svaka treća žena na svijetu tijekom svoga života proživi neki oblik nasilja. 20 do 50% žena u Europi je tijekom života bilo žrtvama obiteljskog nasilja. Stvarni podatak nasilja nad ženama još je teže doznati zbog nemogućnosti dokazivanja i slabe osviještenosti građana.
Porazna je i činjenica da velik broj građana Hrvatske smatra kako je nasilje nad ženom svakodnevna situacija čije prijavljivanje i razotkrivanje postaje javna sramota za obitelj. Zlostavljanje žena kao posljedicu ima nisku razinu samopoštovanja, socijalno isključivanje te posljedice za fizičko i psihičko zdravlje.
„Smatram se vrlo sretnom jer mogu biti glas onim ženama koje ga nemaju i nadam se da će ova kampanja ženama ponuditi glas, da će ih osnažiti i da ćemo osvijestiti društvo!“
Pratite Nacionalnu kampanju osnaživanja žena i Remi na društvenim mrežama (Facebook i Instagram) uz #jacanegostomislis!