Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Zanimljivosti

Gotovo polovica hrvatskih modnih potrošača radije nosi udobnu odjeću negoli što kupuje otmjenu odjeću za doček Nove godine

Udobno ili svečano? Može i jedno i drugo!

Blagdansko vrijeme već je stiglo i znamo da odabir poklona za svoje najmilije, kao i odabir savršene svečane modne kombinacije može istovremeno biti najveća avantura i noćna mora. Ako ste među onima kojima božićna kupovina teško pada, ne brinite, tu smo za vas! GLAMI-jevo posebno božićno istraživanje  Christmas Fashion (Re)Search  obiluje zabavnim činjenicama i idejama za poklone, i tu je da vam pomogne.

Udobno ili svečano? Može i jedno i drugo!

Kada pomislimo na božićni outfit, obično na se prvo u mislima pojavi božićni džemper s Rudolfom i njegovim 3D crvenim nosom, naravno u kombinaciji s parom ugodnih čarapa s malim i nasmijanim snjegovićima. Džemper s božićnom tematikom zapravo je tek nedavno postao običaj koji se brzo promaknuo u neizostavan dio blagdanske kulture, a prema posebnom božićnom istraživanju GLAMIja, većina hrvatskih potrošača su pravi ljubitelji božićne odjeće.

Ukoliko se ipak još uvijek pitate koji je najpopularniji božićni tematski predmet među hrvatskim potrošačima, GLAMI ima odgovor za vas – čak 57% svih koji su sudjelovali u istraživanju posjeduje džemper, a 55% svih ispitanika posjeduje barem jedan par čarapa s božićnom tematikom.

Blagdansko vrijeme je doba godine kada možemo dodati malo (ili malo više) sjaja i blještavila bez straha bilo kojoj odjevnoj kombinaciji. Međutim, ove godine 46% Hrvata radije će nositi udobnu odjeću poput pidžame i mekanog džempera, te će blagdane provesti kod kuće s ljudima koje najviše vole. Samo 27% Hrvata odjenut će se svečano za Božić i doček Nove godine, a jako mali broj ispitanika, njih 4% namjerava odjenuti smiješne kostime za zabavu.

Što darovati za Božić i kako si olakšati odabir?

Uz blještavilo, iskrice i radost po kojima je Božić poznat, najveća tradicija blagdana je darivanje onih koje najviše volimo. Iako je ova tradicija divna, mogli bismo se složiti da je kupnja božićnog poklona za naše najbliže prijatelje i obitelj ponekad zapravo težak zadatak. 38% sudionika GLAMI-jevog istraživanja podijelilo je da, kako bi olakšali proces sebi i svom Djedu Božićnjaku, redovito pišu popis božićnih želja. Međutim, većina Hrvata (56%) rekla je da ne rade popis jer većina njih (62%) više vole iznenađenja. S druge strane, jedan dio ispitanika (12%) jednostavno ne znaju što žele za Božić te zbog toga ne pišu popis.

Svi se možemo složiti da je kupovina i primanje poklona iznenađenja pomalo rizičan potez za obje strane. Srećom, GLAMI-jevo blagdansko istraživanje može pomoći s prijedlozima i idejama. Da je svaka pomoć kod pripreme iznenađenja dobro došla, dokazuje i činjenica da čak 46% Hrvata dobiva poklone koji im se ne sviđaju, ali ih čuvaju kao uspomenu na dragu osobu, dok samo 17% ispitanika uglavnom uvijek dobiju poklone koji im se sviđaju.

Koji se poklon najčešće poklanja i prima? Naravno, radi se o čarapama!

Kako biste bili sigurni da nećete pogriješiti pri odabiru poklona, dobro će vam doći informacija da je za čak 67% ispitanika novi par čarapa uvijek dobra ideja! Međutim, 25% ih je reklo da im je dosta čarapa za Božić pa ipak valja pripaziti kome kupujete čarape. 36% ispitanika je reklo da obično ne primaju čarape za Božić, zbog čega im vjerojatno ne smeta par čarapa ispod bora. Čini se da je primanje 1 ili 2 para čarapa (otprilike 25%) najčešći broj čarapa koje Hrvati dobivaju pod božićnom jelkom.

Odgovorna kupovina, najbolja je kupovina!

Koliko god lijepa i svečana božićna kupovina zna biti, ponekad može preći granice ukoliko su troškovi kupnje veći od prvotnih planove. Samo 25% Hrvata je izjavilo da obožava kupovati za Božić i da nikada ne osjećaju krivnju zbog toga čak ni kada pređu svoj budžet. S druge strane, veliki broj ispitanika, njih čak 40% izjavilo je da ponekad osjeća krivnju ako potroši puno novca na božićne poklone, dok je 33% ispitanika izjavilo je kako nikada ne osjećaju krivima nakon božićne kupovine jer se strogo drže svog budžeta.

I na kraju, ako ste slučajno među 13% onih koji ponosno priznaju da će njihovi ljubimci također nositi poseban blagdanski džemper ili par slatkih Rudolfovih rogova, svakako se pobrinite da snimite puno fotografija i podijelite ih s nama!

Više

Fashion report

Nova Reserved kolekcija pruža priliku za osvježenje stila i pronalazak savršenih kombinacija koje će vas pratiti u svakodnevnim proljetnim avanturama.

S modne piste

Robert Sever sada već tradicionalno prezentira svoju novu kolekciju velikom samostalnom revijom.

Zanimljivosti

Na modnoj reviji u organizaciji Livision optike predstavljene su proljetne kolekcije naočala kultnih brendova Roger, vonBogen, Mad in Italy, V-design i Tree.

Fashion report

Poput Fride Kahlo, ona predefinira koncepte ženstvenosti i želi inspirirati generacije žena da teže autentičnosti, osobnoj snazi i aktivnom sudjelovanju u društvu

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.