Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Fashion report

Izložba haljina od ambalažnih materijala “Kopčaj me selotejpom”

Svi posjetitelji Avenue Malla koji od 14. do 26. 11. 2015. prošeću ulicom “Kopčaj me selotejpom” moći će glasati za njima najljepšu haljinu ubacivanjem popunjenih glasačkih listića u kutiju u prostoru izložbe.

Izložba haljina od ambalažnih materijala „Kopčaj me selotejpom“, nakon Zagreba 2012., Beograda 2013. te Sarajeva i Ljubljane 2014. godine, ponovno se vraća u Zagreb.

Prizemlje trgovačkog centra Avenue Mall od 14. 11. do 28. 11. 2015. pretvorit će se u neobičnu ulicu “Kopčaj me selotejpom” koju će naseliti atraktivne haljine izrađene od ambalažnih materijala renomiranih brendova na hrvatskom tržištu, proizašlih iz umjetničkih vizija priznatih hrvatskih modnih dizajnera.
Otvorenje izložbe je u subotu, 14. 11. 2015. u 17:00 sati.

Haljine se izrađuju od ambalaže sljedećih tvrtki: Anamarija Company d.o.o.,Zagreb; Bambi AD, Beograd, Srbija; Droga Kolinska d.d., Ljubljana, Slovenija; Labud d.d., Zagreb; Meggle Hrvatska d.o.o., Osijek; Meteor d.d., Đakovo; Paška sirana d.d., Pag; Šafram d.o.o., Zagreb i Zvijezda d.d., Zagreb, a pridružit će im se i haljine s obilježjima partnera na projektu Avenue Malla te medijskog partnera Totalnog FM-a.

Izazov i iskorak u rad s ambalažnim materijalima navedenih tvrtki prepoznali su i dali svoj osobni pečat sljedeći renomirani modni dizajneri: Zoran Aragović (Byte My Style), Marta Buzolić, Martina Herak, Matea Jukić (Croatica), Iva Karačić, Mirjana Klepić (Jamoi), Ana Kujundžić, Marina Lacković (Larie), Ivona Martinko, Daliborka Puž i Kristina Kovačić te Adrijana Subotić Pjajčik (Etna Maar).

Cilj projekta čiji je izložba središnji dio, jest kroz haljine izrađene od različitih vrsta ambalažnih materijala te prigodnim pratećim opisima:

  • informirati i educirati potrošače o proizvodu i njegovoj interakciji s ambalažom kao neodvojivog dijela proizvoda
  • informirati i educirati potrošače o značajkama ambalaže i njenim funkcijama, značaju i oznakama
  • skrenuti pozornost na potrebu visoke razine promišljanja dizajna ambalaže
  • ukazati na važnost pravilnog razvrstavanja otpadne ambalaže
  • ukazati na mogućnosti produljenja uporabne vrijednosti ambalaže
  • promovirati primjenu ambalaže na drugačiji, kreativan način.

Projekt podupire i Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost Republike Hrvatske, prepoznavši edukacijsku ekološku poruku koju projekt šalje širokoj javnosti.

Medijski partner – Totalni FM

Medijski partner Totalni FM prati projekt u svim fazama, a tijekom trajanja izložbe na Facebook stranici Totalnog FM-a bit će organizirani i edukacijski kvizovi u kojima mogu sudjelovati svi posjetitelji Avenue Malla i slušatelji Totalnog FM-a. Kvizovi će se provoditi na način da će slušatelji/posjetitelji pronalaziti edukacijsku nagradnu poruku koja se nalazi u opisu uz svaku haljinu i koja je predmet radijskog kviza. Točan odgovor donosi priliku za osvajanje vrijednih nagrada.

Izbor najljepše haljine

Svi posjetitelji Avenue Malla koji od 14. do 26. 11. 2015. prošeću ulicom “Kopčaj me selotejpom” moći će glasati za njima najljepšu haljinu ubacivanjem popunjenih glasačkih listića u kutiju u prostoru izložbe.

Izložba će završiti 28. 11. 2015. kada će se proglasiti najljepša haljina, nagraditi najsretniji glasač, vlasnik ambalažnog materijala i dizajner pobjedničke haljine te dodijeliti priznanja svima uključenima.

 

Više

Putovanja

Industrija putovanja se promijenila. Sve više razmišljamo o svom utjecaju na okoliš i kako zapravo možemo putovati održivije.

Savjeti i preporuke

Sunce ima mnogo pozitivnih strana - utječe na dobro raspoloženje, na proizvodnju vitamina D, bolju cirkulaciju i povećanje proizvodnje melanina, no nije poželjno pretjerano...

Drama Queen

Kada smo "u pravu", ne možemo rasti.

Gastronomija

Povodom Svjetskog dana kave, danas, 1. listopada, Julius Meinl daruje svakoj ispijenoj šalici omiljenog napitka novo značenje.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.