Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Događanja

Jared Leto – modni luzer

GQ izabrao je najgore odjevenog muškarca na svijetu.

Američki časopis GQ ove je godine izabrao najgore odjevenog muškarca na svijetu. Za 2011. godinu tu titulu je uvjerljivo odnio četrdesetogodišnji glumac i frontmen benda 30 Seconds to Mars, Jared Leto. Gotovo sva njegova pojavljivanja u javnosti su zabilježena kao modni promašaji. Poslovne obveze ili privatno vrijeme nije činilo razliku kod Jareda kada je u pitanju bio izbor odjeće. Svaki put su njegove odjevne kombinacije izazivale čuđenje.

Možda se na prvi pogled čini da se takvim odijevanjem ne trudi dovoljno, ali ako bolje pogledamo modni stil ljepuškastog glumca jasno je da se ustvari previše trudi. To ga je i dovelo do spomenute titule jer s previše čudnih odjevnih kombinacija teško bi bilo povjerovati da neće baš on ponijeti tu titulu.



Teško se odlučiti da li je gore vidjeti ga s vunenom kapom primjerenoj trogodišnjoj curici ili bez iste koja mu frizuru čini negledljivom. Crni sako s resama namijenjen je scenskom nastupu s bendom, ali svejedno je neoprostiv modni gaf.



Jakna koja neodoljivo podsjeća na tepih nije komad koji je poželjan u ičijem ormaru, a kada su kape u pitanju očito voli na glavi nositi one u obliku životinja.



Pojavljivanje u javnosti odjeven u mrežastu majicu i nije najpametniji potez, a isto vrijedi i za prozirnu košulju ukombiniranu s hlačama i suknjom.



Kombinacija drečavo crvenog odjela s crnim detaljima i natapiranom frizurom definitivno privlači poglede, ali ponajmanje poradi svoje atraktivnosti. Klošarski look u obliku preslojevite odjeće nikako nije privlačan a pogotovo ne u kombinaciji s kućnim papučama.



Suknja preko hlača je uistinu kombinacija koja mu je prirasla srcu, međutim sve ostalo što stavi na to dvoje ni ne može izgledati dobro, već samo dodatno kvari kompletan dojam.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Moda

Fashion&Friends, najpoznatiji multibrand koncept kao i  Fashion Company, vodeća modna kompanija u jugoistočnoj Europi slavi, a kada Fashion Company slavi, slavimo svi!

Trendovi

Nazivaju ga trendom, no tihi luksuz (eng. quiet ili silent luxury) mnogima je životna modna filozofija.

Fashion report

Novom kampanjom Answear želi naglasiti svoje pozicioniranje kao brend koji se usredotočuje na visokokvalitetne proizvode i odabrane premium brendove.

Fashion report

Najljepša FREYWILLE impresionistička cvjetna rapsodija je kolekcija nakita Hommage à Claude Monet.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.