Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Dobar posao

Jasmina Popović: Zahvaljujući praksi stekla sam vrijedne poslovne kontakte

Jasmina Popović, PR-ovka koja uspješno spaja akademski i poslovni život radeći u agenciji Vocor Media, a prilika za rad u struci joj se pružila već na studiju.

U želji da vama, drage čitateljice, približimo žene iz različitih poslovnih svjetova, razgovarali smo I s mladom Jasminom Popović, PR-ovkom koja uspješno spaja akademski i poslovni život radeći u agenciji Vocor Media i studirajući na Edward Bernays Visokoj školi za poslovni menadžment. Prilika za rad u struci joj se pružila već na studiju, a mi smo je pitali zašto baš PR.

Prema rezultatima posljednjega istraživanja, koje je objavila krovna američka organizacija za odnose s javnošću PRSA, čak 72 posto PR stručnjaka su žene. Koji su razlozi ženske dominacije strukom?

Posljednja dva desetljeća PR strukom dominiraju žene kako u SAD-u, tako i u Europi. Iako je ovaj trend bio predmetom istraživanja, još uvijek nije u potpunosti istražen kao kulturni fenomen. Smatram, a takva su i predviđanja stručnjaka unutar profesije, da razlog treba tražiti u školovanju. Naime, žene su te koje češće diplomiraju i koje su pokazale veći interes za komunikacijsko područje. Isti je slučaj i kod nas na Bernaysu na kojemu među studentima također prevladava ženski spol.

Odnosi s javnošću zbog svoje dinamičnosti i sve veće potrebe tržišta iz godine u godinu plijene sve veću pažnju mladih. Što je Vas osobno privuklo PR struci?

Budući da sam završila preddiplomski studij marketinga i komunikacija, PR je za mene bio idealan nastavak školovanja te sam odabrala studij na kojemu sam mogla upoznati različite segmente odnosa s javnošću. Dinamičan svijet medija, komunikacija, poznanstva brojnih ljudi i uvijek novi izazovi samo su neke od zanimljivosti PR struke. Kako uspjeh u privatnome i poslovnome životu ovisi o komunikaciji, drago mi je što je upravo ona bit moga zanimanja.

Završavate diplomski studij iz odnosa s javnošću na Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment. Po čemu se on razlikuje od ostalih učilišta sa sličnim studijskim programima? Zašto je dobro biti Bernaysovka?

Tijekom diplomskoga studija s velikim sam oduševljenjem pratila predavanja vrsnih stručnjaka iz odnosa s javnošću i marketinga te medijskih eksperata pri čemu su mi posebno bile zanimljive radionice i razrada teorije kroz case study. Obavezna praksa, kojom se može ostvariti primjena stečenoga znanja, po meni je svakako prednost Bernaysa. Upravo sam zahvaljujući praksi na Bernaysu imala priliku već na studiju steći vrijedne poslovne kontakte te surađivati s vodećim stručnjacima u odnosima s javnošću.

Za vrijeme studija, kao i brojni drugi naši studenti, dobili ste priliku za trajnim angažmanom u jednoj od 60 Bernaysovih partnerskih institucija. Je li taj jedinstveni spoj poslovne zajednice i obrazovanja, koji Bernays pruža već od prve godine studija, ključ početka uspješne karijere?

S obzirom na broj slobodnih mjesta osiguranih kod Bernaysovih partnerskih institucija imala sam priliku na stručnu praksu otići više puta. Nakon obavljene prakse u Komunikacijskom uredu i Millenium promociji ubrzo sam dobila priliku za daljnjim učenjem i usavršavanjem u struci. Trenutno sam u PR odjelu tvrtke Vocor media, full service agencije specijalizirane za pružanje usluga medijskoga planiranja, zakupa oglasnoga prostora, PR-a, organizacije evenata, kreativnih rješenja i community managementa.

Kad usporedite svoj pogled na PR s početka studija i sad, koliko se on promijenio?

Svakodnevnim obavljanjem zadataka, poput pisanja priopćenja za medije, praćenje medijskih objava, izrade prezentacija i izvještaja te komunikacije s medijima, dobila sam potpuniji uvid u PR u odnosu na onaj na početku školovanja. Iskustvo i rad u ugodnoj atmosferi mogu zahvaliti i svojim dragim i mladim kolegama iz Vocor tima.

Prema brojnim istraživanjima odnosi s javnošću jedno su od najstresnijih zanimanja. Slažete li se s tom tvrdnjom i kako se Vi opuštate?

Mislim da je to individualno i da prvenstveno ovisi o tome kako sami reagiramo na pojedine situacije – doživljavamo li ih kao pozitivne, negativne, stresne ili kao priliku da naučimo nešto novo. Osim toga, svi mi svakodnevno komuniciramo s drugima, prenosimo im informacije, zadatke i ideje. Međutim, nisu svi u tome uspješni. Dok nečije ideje lakše „prolaze“, druge nailaze na otpor. Sve to ovisi o načinu na koji smo je prezentirali pa je, kao i kod ostalih vještina, važno neprekidno komunicirati da bismo postigli željeni cilj. Mene su osobno odnosi s javnošću oduvijek zanimali pa trenutno uživam baveći se njima jer svaki dan nosi nove izazove. Svaki dan imate priliku nešto novo naučiti, upoznati zanimljive ljude i rješavati kreativne izazove kojih u PR-u nikad ne nedostaje. Osim što volim neprekidno komunicirati, rado pogledam i kazališne predstave i uživam u šetnjama gradom. Ima li što bolje nego razvijati nove ideje uživajući u lijepom vremenu?

Ne propustite

Predstavljamo

Predavanje povodom 1. rođendana Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment

Predstavljamo

CineStar i Bernays stipendiraju buduće PR stručnjake

Dobar posao

Prvi dekan Edward Bernaysa Damir Jugo

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.