Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Trendovi

Kad torba za prematanje nije samo torba za bebe

Naš današnji zadatak je pojasniti vam kako ove torbe možete koristiti i kasnije.

Nakon početnog ushićenja i plusića na kućnom testu, svaka buduća majka ima barem milijun pitanja kako se najbolje pripremiti za dolazak bebe. Jedna od stavki na listi za kupovinu su svakako i torbe za previjanje. Pelene, vlažne maramice, dude… Svašta se skrije u toj torbi!

Naš današnji zadatak je pojasniti vam kako ove torbe možete koristiti i kasnije. Sve se više okrećemo održivom materijalima, odgovornoj kupovini i kada promijenimo svoje dnevne rutine i navike u smjeru zaštite okoliša, vidjet ćemo da to ima i brojne prednosti i za naše zdravlje, a onda i za novčanik.

Tako je i s Bubaba by FreeON torbama za prematanje. Moderan dizajn, zanimljivi dezen i višestruka primjena pa će tako osim torbe za prematanje ova torba poslužiti i kao torba za teretanu ili  torba za kratko putovanje.

Joolz je otišao korak dalje. Milijuni plastičnih boca bacaju se svaki dan. Ali, što ako se te boce mogu iskoristiti za stvaranje lijepih stvari? Pozdravite novu Joolz kolekciju ruksaka napravljenu od recikliranih plastičnih boca. Korak po korak, Joolz želi osnažiti sljedeću generaciju roditelja da stvore ljepši svijet za svoju djecu i sebe. Nosite sve što vam treba dok ujedno brinete o okolišu. Joolzov ruksak napravljen je od 33 reciklirane plastične boce i sadrži sve potrebne pretince. Koliko je to cool? Održiv, moderan i super udoban ruksak u koji možete smjestiti sve osnovne potrepštine za bebu, ali i 15″ prijenosno računalo.

Ove proizvode možete naći u specijaliziranim trgovinama dječjim proizvodima Baby Center i na www.babycenter.hr ili www.bubamara.eu

Ne propustite

Zanimljivosti

Nova sportsko-edukativna avantura profesora geografije i food blogera Domagoja Jakopovića Ribafisha i Udruge RokOtok počinje 23. lipnja održavanjem radionica diljem istočne obale Istre i...

Zanimljivosti

“Sat za nas” potiče i poziva roditelje da svakodnevno izdvoje vrijeme za svoje dijete, uz naglasak na druženje bez upaljenih televizora, računala i mobitela.

Obitelj

Ne postoji nitko tko nam bolje, od žena koje su rodile i u 20-ima i u 40-ima, može odgovoriti na pitanje kada je bolje...

Fashion report

Novom kampanjom Answear želi naglasiti svoje pozicioniranje kao brend koji se usredotočuje na visokokvalitetne proizvode i odabrane premium brendove.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.