Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Događanja

Kako su se Splićanke nosile nekad i sad

Poznato je da su Splićanke oduvijek bile modno osviještene i ponosne na svoj modni izričaj, koji je uvijek pratio sve europske trendove.

Poznato je da su Splićanke oduvijek bile modno osviještene i ponosne na svoj modni izričaj, koji je uvijek pratio sve europske trendove. Upravo je tim trendovima i njihovoj interpretaciji u Splitu posvećena izložba Splitska moda kroz desetljeća, ekskluzivno predstavljena u novootvorenom trgovačkom centru Mall of Split.

Splitska moda kroz desetljeća jedini je presjek splitskog streetstylea od početka prošlog stoljeća do današnjih dana, a autorica izložbe poznata je ljubiteljica mode, svestrana Petra Nižetić.

S prvim danom otvorenja svi posjetitelji Mall of Splita mogli su provjeriti kakve je trendove njegovao grad pod Marjanom. Na ukupno osam panela predstavljen je ne samo modni već i pregled društvenog života Splita. U modnom se presjeku tako našlo ‘oslobođenje’ žena iz korzeta i preuzimanje radnih mjesta u tvornicama, angažiranje prvih osobnih modista i frizera, početak ready-to-wear ere i privremeni kraj ere haljina uzrokovan – nestašicom čarapa.

_DSC7610

Foto-priča modiranja u Splitu nastavlja se otvaranjem prve robne kuće, ulaskom Borosana na velika vrata, trenda mini suknje, žarke šminke i čudnih frizura do pravila ‘sve je dopušteno’ i ponovnog oživljavanja dobrih starih trendova.

Možemo sa sigurnošću reći da je streetstyle postao jedna od zaštitnih karakteristika Splita, uz sve dobro poznate sportske klubove, kultne emisije i osobe koje je autorica Petra Nižetić prikazala na svoj osebujan način.

Dakako, izložba ne bi bila moguća bez ljubavi prema fotografiji, koju Split također njeguje, i velikom talentu Ante Verzottia, Feđe Klarića i Sonje Dvornik, te fotografijama iz Zbirke fotografija Muzeja grada Splita. Ono što izložbu čini dodatno zanimljivom je način na koji je postavljena – kao instalacija u obliku logotipa centra Mall of Split, koji će biti domaćin ovoj izložbi sve do kraja ožujka.

 

Ne propustite

Moda

Fashion&Friends, najpoznatiji multibrand koncept kao i  Fashion Company, vodeća modna kompanija u jugoistočnoj Europi slavi, a kada Fashion Company slavi, slavimo svi!

Trendovi

Nazivaju ga trendom, no tihi luksuz (eng. quiet ili silent luxury) mnogima je životna modna filozofija.

Fashion report

Novom kampanjom Answear želi naglasiti svoje pozicioniranje kao brend koji se usredotočuje na visokokvalitetne proizvode i odabrane premium brendove.

Fashion report

Najljepša FREYWILLE impresionistička cvjetna rapsodija je kolekcija nakita Hommage à Claude Monet.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.