Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Dobar posao

Kako upravljati društvenim mrežama?

Je li vaš brand prisutan na društvenim mrežama? Danas svaki ozbiljan brand zna koliko su važni Facebook, Instagram, Twitter i ostali digitalni kanali.

Je li vaš brand prisutan na društvenim mrežama? Danas svaki ozbiljan brand zna koliko su važni Facebook, Instagram, Twitter i ostali digitalni kanali. One divne sunčane naočale za kavu uz more puno će teže pronaći put do vaših kupaca ako niste na društvenim mrežama. Ipak, prisutnost na ovakvim kanalima ne znači samo tu i tamo neku objavu, nego aktivnosti za koje je potrebna marketinška strategija kako bi bile uspješne.

Vođenje društvenih mreža

Dobra strategija za vođenje društvenih mreža znači najprije nekoliko osnovnih pitanja. Planirate li stranicu na Facebooku ili možda profil na nekoj drugoj mreži? Kako planirate privući pratitelje? Koliko Vam je pratitelja minimalno dovoljno? Koliko vremena će Vam trebati da privučete baš toliko obožavatelja/ pratitelja? Sve su to pitanja na koja treba odgovoriti prije nego što se krene u pothvat prezentiranja Vašeg branda na Facebooku, Instagramu ili nekom trećem kanalu. Kod dosta ljudi u fazi planiranja pojavljuje se i pitanje: “Koliko minimalno pratitelja trebam za svoj brand?”

Jedini pravi savjet bi glasio: “Istražite!” Ne može se na isti način govoriti, npr. o brandu koji prodaje sunčane naočale i knjige za akademski krug. Svaki je brand priča za sebe i o toj priči ovisi njegovo vođenje društvenih mreža.

Marketing na društvenim mrežama

Nakon što ste napravili osnovni plan, potrebno je napraviti onaj marketinški. Svakako je potrebno najprije postaviti pitanja: “Kome se obraćam?”, “Tko je moja publika?”, “Što želim reći?”. Kada ste odgovorili na ta pitanja, ide ono: “Koliko objava trebam dnevno/ tjedno/ mjesečno?”. Za savjet smo pitali jednu od stručnjakinja za digitalni marketing iz agencije Zona Plus i odgovor  je: “Ne previše, ne premalo! Ako zatrpate zid potencijalnog klijenta svojim objavama, riskirate “unfollow”. Opet, ako je objava premalo, vaš marketing na društvenim mrežama neće postići željeni efekt, tj. potencijalni kupci Vas neće zapamtiti.”

Zaključak je da biste trebali pronaći neku ravnotežu. Svakako je bolje napraviti manje kvalitetnih objava na društvenim mrežama, nego objavljivati puno puta samo s ciljem da se objavi. Nedavne su studije pokazale da objavljivanje, npr. na Facebooku svaki sat ili na Twitteru svakih 15-20 minuta donosi brandu više štete nego koristi. Zato, zaboravite to! Jedna do dvije objave na Facebooku i Instagramu dnevno je sasvim dovoljno, kao i desetak puta na Twitteru.

Također, ne zaboravite i da se na svim društvenim mrežama više cijeni i vizualni sadržaj uz tekst (slika/ video), nego samo tekstualne objave. Objave uživo (live) se posebno cijene i privlače nove pratitelje.

Dobre i loše strane društvenih mreža

Najbolja strana društvenih mreža jest snažna izgradnja identiteta branda. Istraživanja su pokazala da 71% potrošača aktivnih na društvenim mrežama svoje pozitivno iskustvo s brandom dijeli.

Međutim, svatko tko svoj brand planira prezentirati na ovaj način treba u obzir uzeti dobre i loše strane društvenih mreža. Iako na Facebooku, Instagramu i ostalim mrežama možete komunicirati sa širokim krugom ljudi, isti Vas mogu otvoreno (a često i uz pogrdne riječi) kritizirati, pa je dobro da preventivno napravite akcijski plan rješavanja takvih situacija.

Brandovi koji izravno ne komuniciraju sa svojim korisnicima, teže će rješavati takve situacije.

Vrlo je bitno pristupati objavama oprezno i strateški. Pogrešnu objavu je teško ispraviti. Ako ste za vođenje društvenih mreža zadužili posebne zaposlenike, trebate im i dati do znanja što se smije, a što ne smije objavljivati kako privatne stvari vašeg branda ne bi izašle u javnost.

Svakako, društvene mreže su bitan dio marketinga današnjice, ali nije dobro se oslanjati samo i jedino na njih, nego, koliko je to moguće, uzeti u obzir i ostale marketinške kanale.

 

Ne propustite

Duh i tijelo

Iako je općeprihvaćeno mišljenje kako postoji veza između sve većeg broja depresije kod mladih i njihovog vremena provedenog na društvenim mrežama, čini se da...

Drama Queen

Točno mi se čini da su ti ljudi zalijepljeni za kameru na svom mobitelu i da se po cijele dane samo snimaju.

Suncokreti na oblacima

Nekad niti ne znam u čemu, ali se izgubim u raznim distrakcijama koje nam nudi ovo novo doba.

Drama Queen

Netrpeljivost, oholost i zavist svuda su oko nas.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.