U reklami koja povezuje jednu od najvećih svjetskih ikona i globalnu zvijezdu komedije, David Beckham ponovo je s Kevinom Hartom u kampanji za H&M – new Modern Essentials selected by David Beckham.
Radnja reklame odvija se na putovanju i nastavak je priče iz njihove prve reklame u kojoj se Kevin pripremao za ulogu Davida u biografskom filmu. Ova nova kampanja, u kojoj David i Kevin nose identične kombinacije iz kolekcije jesen/zima 2016., prati Kevinove planove da nastupi kao zvijezda mjuzikla „I, Beckham: The Musical“. Reklama će se početi prikazivati 26. rujna na hm.com.
„Beskrajno sam uživao u snimanju prve kampanje s Kevinom za H&M, jednostavno smo morali napraviti nastavak. Ovoga puta priču smo odveli još dalje. Nadam se da će se svima svidjeti, mi smo svakako uživali snimajući je“, kaže David Beckham.
„Sjajno je još jednom dobiti priliku pokazati svijetu ono što svi već zapravo znaju: da sam ja pravo nadahnuće za stil Davida Beckhama. U svemu kopira mene“, kaže Kevin Hart.
Nova kampanja prati Davida i Kevina na putovanju iz Los Angelesa u Las Vegas radi navodnog susreta sa sponzorima novog mjuzikla u Vegasu. Kevinova predanost ulozi Davida na putu postane još ekstremnija. David i Kevin za kampanju nose dvije kombinacije iz kolekcije: bomber jaknu s patentnim zatvaračem i ovratnikom od umjetnog krzna koja se nosi uz dolčevitu i prugasti pulover.
„David i Kevin u kampanji su nevjerojatno zgodni. Modern Essentials kolekcija je za muškarce koji imaju sjajan osobni stil bez obzira na to gdje se nalaze. Bomber jakna i prugasti pulover novi su osnovni artikli garderobe za muškarce širom svijeta“, kaže Andreas Löwenstam, H&M-ov voditelj odjela za dizajn muške odjeće.
Kampanju je i ovog puta režirao Fredrik Bond, zaslužan za posljednje dvije reklame Davida Beckhama za H&M. Snimljena je u okolici Los Angelesa u svibnju, a David je na Instagramu podijelio sliku sa seta i tako otkrio novu kampanju s Kevinom.
Kolekcija Modern Essentials selected by David Beckham za jesen/zimu 2016. bit će raspoloživa u svim H&M trgovinama s muškom odjećom i online od 29. rujna.