Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Savjeti stručnjaka

Kako vježbanje može smanjiti učestalost i jačinu napada migrene –

Ako vam migrena otežava život, možda biste trebali razmotriti vježbanje kao intervenciju za upravljanje simptomima i smanjenje učestalosti napadaja. I

Ako vam migrena otežava život, možda biste trebali razmotriti vježbanje kao intervenciju za upravljanje simptomima i smanjenje učestalosti napadaja. Iako su istraživanja mješovita, postoji određena podrška uključivanju blage do umjerene aerobne vježbe u cjelokupni plan liječenja migrene.

U jednom kontrolnom istraživanju iz 2011. godine, istraživači su usporedili tjelovježbu, opuštanje i lijekove kao metode za sprječavanje napadaja migrene. Utvrdili su da je najveći postotak smanjenja napada bio tjelovježba. Pregledom istraživanja iz 2019. utvrđeno je da redovna aerobna vježba može dovesti do smanjenja epizoda migrene. Sudionici su iskusili smanjenje od 0,6 dana migrene mjesečno, zajedno s nižom razinom boli. Istraživači su promatrali aerobne vježbe zbog uloge koju imaju u upravljanju obradom boli. Endorfini se oslobađaju tijekom vježbanja i stoga su oni oblik prirodnog ublažavanja boli, prenosi Healthline. 

Osim toga, pregled istraživanja iz 2018. kaže da su aerobne vježbe poput vožnje bicikla i hodanja, poželjnije za osobe s migrenom u odnosu na aktivnosti visokog intenziteta s izgradnjom mišića.

Pronađite prave aktivnosti

Možda ćete otkriti da određene aktivnosti izazivaju glavobolje više od drugih. Dobra vijest je da je aerobna vježba povezana sa smanjenim brojem epizoda migrene mjesečno. Ovo uključuje:

  • hodanje
  • biciklizam
  • trčanje
  •  joga
  • rastezanje

Ne propustite

Duh i tijelo

Učenje iz vlastitih grešaka je privilegija koju bismo svi trebali prihvatiti i iskoristiti, umjesto da se skrivamo iza lažnih opravdanja ili krivimo druge za...

Zanimljivosti

Nova istraživanja sugeriraju da mlade djevojke koje ranije ulaze u pubertet možda izvlače kraći kraj – posebno kada je u pitanju njihovo mentalno zdravlje.

Budi fit

Mnoge studije imaju različite nalaze koji se oslanjaju na različite čimbenike i željene rezultate, ali postoji općenito optimalno vrijeme za vježbanje

Duh i tijelo

Hording sindrom nije bolest svojstvena potrošačkom društvu.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.