Iza imena D’ Cosmetics stoji Karla Blažević, mlada poduzetnica i osnivačica brenda koji je rezultat godina promišljanja, istraživanja i – što je najvažnije – suradnje s majkom, stručnjakinjom s dugogodišnjim iskustvom u farmaceutskoj industriji.
Karla je prva pokrenula ideju, a uz podršku i znanje svoje majke, stvorile su liniju kozmetike koja njeguje autentičnost, jednostavnost i visoku kvalitetu sastojaka. D’ Cosmetics nije nastao preko noći – iza njega stoji mnogo uloženog truda, sati formuliranja, testiranja i finog usklađivanja svakog proizvoda. Danas, s ponosom predstavljaju prvu kolekciju i s velikim planovima gledaju prema budućnosti.
Kako je nastala ideja za D’ Cosmetics i što je bio presudni trenutak kada ste odlučile krenuti u realizaciju?
Godinama sam poticala svoju majku da pokrene vlastiti brend kozmetike. Njezina iznimna pedantnost, upornost i autentična strast prema stvaranju formulacija koje su ciljano prilagođene određenim tipovima kože, bile su jasno vidljive. Kao tinejdžerica, suočila sam se s ozbiljnim problemima s kožom i, poput mnogih, tražila rješenje kroz brojne dostupne proizvode na tržištu. Nažalost, nijedan nije davao željene rezultate.
Istinski pomak dogodio se tek kada je moja majka počela samostalno razvijati proizvode s namjerom da pomogne meni. Njezina posvećenost urodila je plodom – moja se koža značajno poboljšala. To je bio početak. Nakon mene, počela je pomagati članovima obitelji, prijateljima i poznanicima. Upravo tada sam prepoznala ogroman potencijal njezine ljubavi prema kozmetičkom formuliranju.
Prije dvije godine donijela sam ključnu odluku: želim dublje ući u svijet kozmetike i naučiti sve što je potrebno da bih jednog dana stvorila nešto svoje. Upravo tada započinje moje ozbiljno putovanje prema ostvarenju sna – pokretanju vlastitog brenda.
Po završetku fakulteta, sudjelovala sam u višemjesečnom programu osmišljenom za početnike u kozmetici. Taj je program bio prekretnica – otvorio mi je nova znanja, perspektive i jasnoću. Naravno, put nije bio jednostavan.
Ime D’ Cosmetics je poveznica nas dvije. Početno ime bilo je ‘The Cosmetics’ no umjesto The stavili smo D’ kao što se čita te smo dobili inicijale imena i prezimena mame DC.
Iza slova D nalazi se apostrof koji je leptir. Inače leptir za mene ima jako veliko sentimentalno značenje jer je to simbol tate. Imam tetovažu dva leptira na lijevoj ruci koji vode do srca.
Simbol leptira osim što ima sentimentalno značenje možemo ga povezati i s našom kozmetikom koja je nježna, lagana i daje koži svilenkasti osjećaj.
Vaša majka dolazi iz farmaceutske industrije, a vi ste pokrenuli kozmetički brend – kako izgleda vaša suradnja i kako se to znanje nadopunjuje u razvoju proizvoda?
U poslovnom kontekstu jasno smo postavile granice između privatnog i profesionalnog odnosa. Kada radimo, naš odnos poprima isključivo poslovni karakter – strukturiran, fokusiran i odgovoran. Iako smo obje po prirodi iznimno tvrdoglave, što ponekad dovodi do nesuglasica, naučile smo brzo rješavati takve situacije kroz otvorenu komunikaciju i međusobno poštovanje.
Program koji sam završila bio je svojevrsna odskočna daska – temelj na kojem sam izgradila čvrstu odlučnost da nastavim učiti i razvijati se. Shvatila sam da obrazovanje u ovom području nije završna točka, već početak neprekidnog procesa rasta i usavršavanja.
Majka iza sebe ima dugogodišnje iskustvo u farmaceutskoj industriji te više od 20 godina u izradi kozmetike što predstavlja neprocjenjiv izvor znanja u našem svakodnevnom radu. Svaki njezin savjet i stručno mišljenje dodatno oblikuju moj pogled na razvoj proizvoda. U samom procesu formuliranja, ona vodi glavnu riječ – zadužena je za tehnički aspekt, dok ja sudjelujem u kreativnom dijelu: izražavam ideje, potrebe i viziju onoga što želimo stvoriti. Upravo ta sinergija znanja i ideja čini naš tim snažnim i komplementarnim.
Na čemu se temelje vaši proizvodi i zašto ste se odlučile za prirodnu bazu? Koje sastojke posebno njegujete i zašto?
Naši proizvodi temelje se na prirodnoj bazi, iako nisu 100% prirodni. Koža je naš najveći organ i zaslužuje pažljivo biranu njegu. Važno je što unosimo u organizam, ali jednako je važno i što nanosimo na kožu.
Teško mi je izdvojiti samo nekoliko sastojaka jer u našim formulacijama koristimo isključivo visokokvalitetne komponente, no posebno njegujemo one koji imaju dokazanu učinkovitost i široku primjenjivost. Primjerice, Bakuchiol – biljna alternativa retinolu – čest je izbor jer je nježan, a istovremeno učinkovit. Posebno je pogodan za trudnice, dojilje i osobe s osjetljivom kožom, što ga čini izuzetno vrijednim u razvoju univerzalnih formula. Također, Vitamin C je jedan od najistraživanijih i najcjenjenijih sastojaka u njezi kože – poznat po svom antioksidativnom djelovanju, ujednačavanju tena i poticanju prirodne sinteze kolagena. Pogodan je za korištenje tijekom ljetnih mjeseca te u dnevnoj njezi lica. Istaknula bih još Hijaluronsku kiselinu koja u kozmetici ima sposobnost hidratacije i obnavljanja kože. Osim što pruža dubinsku hidrataciju, pogodna je za sve tipove kože te pripomaže u regeneraciji kože. U gotovo svim proizvodima nalazi se visokokvalitetna 7 molekularna hijaluronska kiselina.
U konačnici, svaki sastojak biramo promišljeno – s fokusom na učinkovitost, sigurnost i sveukupno zdravlje kože.
Koji su trenutačno dostupni proizvodi i kakve su prve reakcije korisnika?
Trenutačno su dostupna tri proizvoda iz naše linije:
- Gel za ubrzano tamnjenje (200 ml),
- Hijaluronski serum s vitaminom C i Q10 (30 ml)
- te Pjena za čišćenje lica (150 ml).
U pripremi su još tri nova proizvoda čijem lansiranju se iznimno veselimo, a koji će dodatno upotpuniti našu ponudu i odgovoriti na potrebe korisnika koji su nam već dali povjerenje.
Iskreno, oduševljene smo količinom pozitivnih komentara koje svakodnevno primamo – ne samo od žena, već i od muškaraca. Posebno nas raduje što se Pjena za čišćenje lica pokazala izuzetno učinkovitom kod muškaraca i žena sa sklonošću problematičnoj i osjetljivoj koži.
Hijaluronski serum s vitaminom C i Q10 također je izazvao iznimno pozitivne reakcije – korisnici hvale njegovu teksturu, miris, brzo upijanje i učinak na ujednačenost tena te svježinu kože.
Naš najnoviji proizvod, Gel za ubrzano tamnjenje, već nakon kratkog vremena na tržištu bilježi izvrsne reakcije. Korisnici posebno ističu ugodan tropski miris i brzinu postizanja ujednačene, prirodne boje, što je bio i jedan od glavnih ciljeva u razvoju formule. Znala sam da će reakcije biti dobre, ali broj korisnika koji su se javili s konkretnim rezultatima i fotografijama prije i poslije – nadmašio je sva očekivanja.
Na tjednoj bazi primamo poruke i fotografije zadovoljnih korisnika – to su trenuci koji nas dodatno motiviraju i potvrđuju da radimo nešto što ljudima zaista koristi. Vjerujem da upravo ta povratna informacija najbolje govori o kvaliteti i smislu onoga što stvaramo.
Gdje vidite D’ Cosmetics u budućnosti? Što vam je najveći san kad je riječ o razvoju brenda?
D’ Cosmetics vidim kao brend s dugoročnom vizijom i snažnim identitetom – ne samo na lokalnoj, već i na međunarodnoj razini. Imamo mnogo ideja koje s velikim entuzijazmom razvijamo u pozadini, a jedva čekamo trenutak kada ćemo ih moći predstaviti javnosti. Naš je cilj postati prepoznatljiv po proizvodima koji ne samo da njeguju kožu, već i promiču svijest o važnosti kvalitetnih sastojaka i održivog pristupa njezi tijela.
Jedan od mojih osobnih snova je da D’ Cosmetics jednog dana proširi asortiman i na kozmetiku i šminku, ali i na liniju proizvoda za trudnice i djecu – nježnu, sigurnu i dermatološki prilagođenu osjetljivoj koži. Vjerujem da svaka faza života zaslužuje njegu koja je pažljivo osmišljena i vođena znanjem, iskustvom i ljubavlju.
Želimo da D’ Cosmetics bude više od brenda – da postane zajednica, prostor povjerenja i mjesto gdje ljudi znaju da dobivaju proizvode koji su razvijeni s integritetom, strašću i stvarnom brigom za njihovu kožu.
Stigli ste u još jedan SHE GIVEAWAY ovoga puta na našem Instagramu.
Klik na LINK i igrajte.
Dobitnica @valentinacutu