Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Trendovi

KEEP IT WARM! kolekcija koja je usredotočena na inovativne premaze izrađene s toplinskom izolacijom

Springfield, Tendamova robna marka, lansira svoju KEEP IT WARM! kampanju kao ključnu poruku u okviru strateških inovacija. Nova kolekcija kaputa koja se temelji na visoko izolacijskim komadima certificiranim zaštitnim znakovima poput DupontTM SoronaR, NeokdunR ili RDS.

Springfield, Tendamova robna marka, lansira svoju KEEP IT WARM! kampanju kao ključnu poruku u okviru strateških inovacija. Nova kolekcija kaputa koja se temelji na visoko izolacijskim komadima certificiranim zaštitnim znakovima poput DupontTM SoronaR, NeokdunR ili RDS.

Ambasadori odabrani kao zaštitno lice ove kampanje, ilustratorica Ana Jarén i prvak snowboarda Lucas Eguibar, izravno su povezani s novim komadima ove kolekcije kroz svoj životni stil i iskustva gdje su boja i inovativnost najbolji dvojac za predstavljanje vrijednosti nove KEEP IT WARM! kolekcije.

KOLEKCIJA: KEEP IT WARM!

Springfield je za sezonu jesen / zima 19. predstavio  svoju prvu kolekciju odjeće koju čine visoko izolacijski, lagani kaputi, jakne, prsluci i parke napravljene od alternativne toplinske izolacije i mogućnostima odbijanja vode. Pored toga, ovi proizvodi su ekološki prihvatljivi i materijali nisu testirani na životinjama.

759 kn

Komadi za muškarce i žene koji čine KEEP IT WARM! kolekciju imaju različite certifikate poput DupontTM SoronaR, održivu i obnovljivu izolaciju sastavljenu od biopolimera čiji je proizvodni proces mnogo učinkovitiji od poliestera; NeokdunR, 100% prirodno i biorazgradivo reciklirano te proizvedeno inovativnim postupcima koji izbjegavaju uporabu štetnih proizvoda po okoliš; i RDS (Responsible Down Standard) certifikat kojim se osigurava da je korišteno perje dobiveno bez nasilja nad životinjama.

599 kn

Brend je posvećen inovacijama kako bi učinio život lakšim i udobnijim svojim kupcima kroz inovativne i kvalitetne komade, te kako bi ostali odani ležernom i suvremenom stilu. To se povezuje i s brigom za Springfield muškarca i žene kada su u pitanju održivost i briga za okoliš.

KONCEPT: O ZIMI

Za ovu kampanju Ana Jarén i Lucas Eguibar postaju pripovjedači vlastitih priča, posebno onih koje se odvijaju tijekom zime. O ZIMI je koncept u kojem nam oba lika prikazuju svoje svakodnevice tijekom ove sezone, vrlo osobni pogled na sve što ih inspirira tijekom njihovih zimskih vragolija.

899 kn

Springfield se povezuje s tim pričama kroz svoju novu kolekciju KEEP IT WARM! kaputi – sastavljeni od izdrživih materijala poput parki i prsluka – koji se savršeno uklapaju u pripovijesti obaju likova. Ana, ilustratorica, ide kroz život neprestano tražeći inspiraciju dok Lucas, sportaš, živi okružen prirodom i, naravno, snijegom. Oboje se stalno suočavaju s izazovima, a u ovoj kampanji vidjet ćemo kako ih KEEP IT WARM! kolekcija prati.

Koncept se odražava i u umjetničkom dijelu kampanje, kao i u video uracima. Kampanja će biti pokrenuta krajem listopada na svjetskoj razini i vidjet ćete je na mrežnim modnim platformama i u tisku, kao i na vlastitim kanalima brenda. Također će biti dostupan na Springfield web stranici i društvenim mrežama gdje ćete moći pristupiti ekskluzivnom sadržaju i mnogim drugim iznenađenjima.

Ne propustite

Fashion report

Sezona započinje folk- zapadnom inspiracijom kojom dominira paisley uzorak, a isti prevladava na haljinama i bluzama stvarajući ključni casual look u kombinaciji s traperom.

Fashion report

Zimsko godišnje doba poziva nas da se ušuškamo u tople dekice uz duge filmske maratone ili da se smjestimo u najdraži kafić uz šalicu...

Fashion report

U ovom moru proslava, koje se kreću od sastanaka nakon posla pa do dogovora za vikend, Springfield je pripremio causal outfite sa svečanom notom...

S modne piste

Svako prijelazno razdoblje donosi nove modne trendove za što lakši zaborav ljeta, a topli jesenski dani i dalje nas potiču na modne eksperimente.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.