Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Zanimljivosti

Koji će modni trendovi obilježiti ljeto 2022.

66% Hrvata izjavilo je da ovu godinu planiraju potrošiti istu pa i veću svotu novca na modu, u usporedbi s 2021. godinom.

GLAMI, vodeća Europska modna tražilica, je nedavno provela ispitivanje pod imenom, „Fashion (Re)Search“ koje je jedino ispitivanje posvećeno modnom segmentu, po kojem je moguće pratiti i snimiti trenutne trendove u trinaest Europskih država. Jedna od tih trinaest država je ujedno i Hrvatska, gdje je ispitivanje provedeno na uzorku od skoro 2.200 ispitanika, a sudjelovali su muškarci i žene.

Dvije najzastupljenije dobne skupine, koje su sudjelovale u ispitivanju su 35 do 44 i od 45 do 54 godine. U njihovim odgovorima, ispitanici su otkrili kako reagiraju na razvoj tržišta i koje trendove preferiraju, samo par mjeseci prije prvog ljeta bez korona virusa, nakon gotovo tri godine.

Shopping navike hrvatskih potrošača

Nakon gotovo dvije i pol godine pandemije, Europa se pronašla usred financijske nestabilnosti obilježene inflacijom, koja značajno utječe na raznolike segmente naših svakodnevnica, pa tako i na potrošačke navike. Međutim, GLAMI ispitivanje je otkrilo da unatoč tome što je više od pola ispitanika (72%) izjavilo da mali, ali uočljiv porast cijena odjeće i obuće, još uvijek ne predstavlja značajan „problem“ za njihovu „shopping“ košaricu.

Također, čak 66% Hrvata izjavilo je da ovu godinu planiraju potrošiti istu pa i veću svotu novca na modu, u usporedbi s 2021. godinom. Od onih koji su najavili veću potrošnju ove godine, 36% je reklo da će to postići kupovanjem više komada odjeće po istim cijenama ili kupovanjem skupljih odjevnih predmeta. Međutim, neki ispitanici planiraju potrošiti manje u usporedbi s prošlom godinom (27%). Oni koji planiraju manje potrošiti će kupovati generalno manje proizvoda (70%).

Hrvati nisu imuni ni na rusko – ukrajinsku situaciju, više od pola ispitanika je spomenulo kako je rat utjecao na njihove potrošačke navike, te objašnjavaju kako planiraju potrošiti manje i uštedjeti više novca u slučaju da se situacija dodatno razvije ili eskalira.

Ženski trendovi koji će obilježiti ovo ljeto

Uz potrošačke navike i što utječe na kupovinu odjeće, obuće i ostalih odjevnih predmeta, ispitanike smo pitali da izaberu koje trendove će pratiti ovog ljeta. Sudeći prema odgovorima, polovina žena (52%) je izabralo trend sportske i udobne odjeće, kao njihov prvi izbor za ovo ljeto. Drugi najčešći odgovor bio je elegantna i romantična odjeća.

Gotovo, dvije trećine ispitanika je odgovorilo da više preferiraju nositi udobnu odjeću i cipele, nego elegantnu, za vrijeme ljetnih praznika. A koja boja će prevladavati ovog ljeta, odgovor je također vidljiv u rezultatima, ispitanici su odabrali meke, pastelne boje, kao što su bijela, bež i svijetlije nijanse plave i roze. Čak 66% ispitanika je potvrdilo da imaju običaj prepakirati kofere za ljetne praznike, no unatoč tome uvijek nose istu odjeću.

Muški trendovi koji će dominirati ovog ljeta

Muškarci, baš kao i žene, po svojim odgovorima su izabrali udobnu odjeću, kao što su majice kratkih rukava, kratke hlače i tenisice, kao njihovu modnu preferenciju ovog ljeta. Oko 54% muškaraca je izjavilo da baš kao i žene, nose više odjeće na ljetovanje nego što im je potrebno, te su izjavili da ni ne nose veći dio odjeće spakiran za tu prigodu.

Zaključujemo, dakle da žene i muškarci više preferiraju udobnu i ležernu odjeću, pored elegantne i profinjene odjeće u ljetnim izdanjima, uostalom tko ne bi preferirao udobnost na ljetovanju.

Više

Fashion report

Nova Reserved kolekcija pruža priliku za osvježenje stila i pronalazak savršenih kombinacija koje će vas pratiti u svakodnevnim proljetnim avanturama.

S modne piste

Robert Sever sada već tradicionalno prezentira svoju novu kolekciju velikom samostalnom revijom.

Zanimljivosti

Na modnoj reviji u organizaciji Livision optike predstavljene su proljetne kolekcije naočala kultnih brendova Roger, vonBogen, Mad in Italy, V-design i Tree.

Fashion report

Poput Fride Kahlo, ona predefinira koncepte ženstvenosti i želi inspirirati generacije žena da teže autentičnosti, osobnoj snazi i aktivnom sudjelovanju u društvu

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.