Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Dobar posao

Kreativna Hrvatska – projekt koji promovira rukotvorce

Kako bi u ovim, za male poduzetnike teškim trenutcima podržali kreativce koji svakodnevno stvaraju svoje proizvode, u veljači ove godine osmišljen je projekt Kreativna Hrvatska.

Kako bi u ovim, za male poduzetnike teškim trenutcima podržali kreativce koji svakodnevno stvaraju svoje proizvode, u veljači ove godine osmišljen je projekt Kreativna Hrvatska.

Cilj projekta jest promocija kreativaca iz cijele Hrvatske koji nemaju svoje izložbeno – prodajne prostore a imaju svoje obrte, tvrtke ili registrirane radinosti te im omogućiti da se predstave široj javnosti i opstanu unatoč konkurenciji crnog tržišta.

Riječ je projektu jedne od vodećih hobby&art trgovina u Hrvatskoj,  Puls hobby&art-u čija je vlasnica i idejna začetnica projekta, Natalija Borčić kao idealnog partnera za projekt prepoznala Facebook grupu ProfiArtUnikat.

„Kako sam i sama poduzetnica već 20 godina tijekom kojih sam prolazila razne uspone i padove te izazove, znam da malim poduzetnicima treba poticaj i dobar start kako ne bi odustali. Tijekom pandemije i promjene na tržištu koje su zatvorile vrata svim sajmovima, izložbama, prodajama, primijetila sam da mnogi kreativci imaju problem s plasiranjem svojih rukotvorina, te sam pomislila da bi ovaj način promocije mogao biti zanimljiv kreativcima“, kaže Borčić o ideji za projekt.

Radovi odabranih kreativaca izlažu se u Puls hobby&art storeu, u zagrebačkom King Crossu u trajanju od 60 dana. Nakon toga se postavljaju radovi drugih kreativaca koji se biraju u Facebook grupi.

Stilin Designes

Puls hobby&art store ustupio je jedan od četiri izloga trgovine, pripremili su im staklene vitrine i bannere, a i King Cross ih je marketinški podržao.

U protekla tri mjeseca na taj je način predstavljeno devet rukotvoraca, kreativnih i vrijednih ljudi koji svakodnevno traže svoje mjesto na tržištu a u tijeku je izbor za treći krug kandidata.

„Velika mi je čast što sam u sklopu ovog projekta imala priliku izložiti svoje lutke. To mi je maksimalno podignulo samopouzdanje, naime, do tada je postojala jedna doza nesigurnosti. Promocija mi je donijela veći broj pratitelja na Facebook stranici, povećao se broj narudžbi a ono što je meni kao lutkarici jako važno jest što sam dobila potvrdu da je ono što radim dobro“, izjavila je Milica Marjanović, vlasnica brenda Lutke by Mila.

Dar čitateljicama, kozmetička torbica brenda Zvankica

Darujemo jednu čitateljicu!

Pravila su jednostavna:

  • Kako biste sudjelovali u darivanju, u komentare ispod, na webu napišete #shehr
  • Pratite nas putem društvenih mreža Facebook , Instagram i YouTube
  • Možete se prijaviti samo jednom
  • Preporučite prijateljima… Vaše nam je mišljenje važno!

Prijave primamo do 3. lipnja točno u podne.

Random biramo, a dobitnici nakon objave svoje podatke (ime i prezime, adresa i broj telefona) dostavljaju u inbox na našem Facebooku. Podatke koje ostavite koristimo isključivo u svrhu dostave paketa i neće biti dijeljeni trećim osobama. Darove šaljemo samo na adrese u Hrvatskoj u roku 30 dana od javljanja dobitnika.

Dobitnici će biti objavljeni u sklopu ovoga članka te dodani kao komentar na Facebook objavi.

Ako želite provjeriti jeste li jedan od dobitnika, upišite svoje ime u tražilicu.

Dobitnica Marina Flić.

Više

Fashion report

Budući da je započela ljetna sezona, posljednja aktualnost na kojoj su radili je kampanja za ljetnu kolekciju kupaćih kostima Effek, Spektre eyewear sunčanih naočala...

Trendovi

Nova kolekcija karizmatičnog brenda Femme Marquise kao glavnu nit vodilju ovog puta imala je upravo vrijeme ispred nas i činjenicu da ćemo ove godine...

Zanimljivosti

Moderan dizajn, vrlo jednostavna za upotrebu, s fokusom na potrebama potrošača, njezine su ključne karakteristike.

Trendovi

S prepoznatljivim printevima i cvjetnim motivima, elegantnim i romantičnim haljinama, dizajnerica Anita Pokrivač slavi ljeto.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.