Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Beauty report

Lush u 2019. slavi 30 godina bombi za kupanje…

Davne 1989. godine Mo Constantine, suosnivačica i vizionarka Lusha, željela je pretvoriti obično kupanje u luksuzno iskustvo bez iritacije osjetljive kože.

Davne 1989. godine Mo Constantine, suosnivačica i vizionarka Lusha, željela je pretvoriti obično kupanje u luksuzno iskustvo bez iritacije osjetljive kože. U svojoj vrtnoj alatnici, izumila je proizvod koji omekšava vodu, te uvodi eterična ulja i svježe sastojke u kupanje na posve drukčiji način.

Pozdravimo bombe za kupanje!

Malo je reći, da su od tada bombe za kupanje prošle zanimljivo putovanje. Tijekom godina Mo i njezin sin Jack zajedno su eksperimentirali, smišljali i pomicali granice kupanja kao nitko prije. Od skromnog Butterball-a, kremaste bombe za kupanje prepune omekšavajućeg kakao maslaca, do Experimentera, eksplozije boja i kreativnosti. Potom su lansirane inovativne žele bombe bogate mineralima iz morske trave i u Tokiju je otvorena je prva digitalna koncept trgovina s bombama za kupanje na svijetu.

Danas su bombe za kupanje postale oblik umjetničkog izražavanja. Uz tehnologiju 3D printanja, još više boja, sjaja i pucketavih bombona, te čvrste bikarbonske strukture evoluirale su dramatično i prilikom spuštanja u kadu, nude višestruke benefite. Osim eksplodiranja u šumeći spektakl koji je inspirirao globalni #BathArt pokret, bombe za kupanje nastavljaju tretirati kožu obiljem bogatih maslaca i ulja te kreirati jedinstveni ambijent u vašim kupaonicama kroz mirise i boje. Svaka pršti iznimnim eteričnim uljima koja poboljšavaju blagodat uma i tijela.

Uz sigurnu zabavu tijekom kupanja i dobre vibracije već tri desetljeća, bombe za kupanje poslužile su kao alat za promjenu u mnogim dobro znanim kampanjama kojima nije nedostajao slavnih obožavatelja.

Kako bi proslavio posebnu 30-tu godišnjicu, Lush priprema još više kreativnosti za vaše kade…

Dana 29. ožujka 2019. godine Lush dućani diljem svijeta prvi put će kreirati vlastite kolekcije bombi za kupanje, birajući između 54 ekskluzivna proizvoda (trenutačno dostupnih isključivo u koncept dućanu samo s bombama za kupanje – Harajuku, Tokyo) koje će prodavati u svojim trgovinama! Ovisno o veličini, svaki od dućana imat će drukčiji odabir, uz nedavno otvoreni najveći dućan na svijetu u Liverpoolu koji će udomiti čitavu kolekciju. Dućani će imati priliku redovito mijenjati ponudi bombi, tako da neovisno o tomu jeste li neustrašivi pustolov ili više volite mirno namakanje, proučite ponudu i recite svojoj omiljenoj trgovini što vam se sviđa!
Pratite sva događanja i ostanite u toku putem #WeTheBathers.

Više

Beauty report

Posljednjih 15 godina, Charity Pot prodavan je u 42 država i sakupio je više od 65 milijuna funti uz više od 13,700 donacija.

Beauty report

Ključ njege osjetljive kože leži u jednostavnoj činjenici da proizvodi koje koristite ne smiju sadržavati nadražujuće tvari, odnosno sastojke koji će vjerojatno uzrokovati nadraženost;...

Trendovi

Bombe za kupanje pretvaraju skromnu kadu u portal u drugi svijet: možebitno svijet opuštanja, inspiracije… ili čak zavođenja.

Zanimljivosti

Netolerantnoj koži, koja je često nježna, svijetla i suha, potrebni su dermokozmetički proizvodi koji sadrže samo tvari koje ispunjavanju uvjet izbjegavanja bilo kakve dodatne...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.