Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Beauty report

#LushCommunity Božić

2019. bila je godina izgradnje #LushCommunity (Lush zajedništva) i sve je započelo gašenjem društvenih mreža britanskog Lusha.

2019. bila je godina izgradnje #LushCommunity (Lush zajedništva) i sve je započelo gašenjem društvenih mreža britanskog Lusha.

Gašenjem šest glavnih britanskih društvenih kanala u travnju, u pokušaju da se smanji ovisnost o jedinstvenom glasu brenda, bio je hrabar potez.

„Kad smo donijeli odluku da ćemo ugasiti svoje kanale na društvenim mrežama, to se zapravo temeljilo na nekoliko čimbenika važnih za Lush. Jedan od razloga bilo je pitanje kako se koriste osobni podaci ljudi na društvenim mrežama. Kao tvrtka zapitali smo se koliko nam je ugodno voditi razgovore s našim kupcima na takvim platformama i odlučili smo da moramo nešto promijeniti. Znali smo da se trebamo usredotočiti na izgradnju Lush zajednice (#LushCommunity) i iskrene komunikacije na mjestima u koje možemo vjerovati”, rekao je Jack Constantine, Lush CDO

Bilo bi naivno tvrditi da nije bilo nikakvog utjecaja na rezultat nakon isključivanja 6 službenih kanala brenda na društvenim mrežama. Došlo je do pada spominjanja brenda, što se svodi na mnoštvo čimbenika, ali pad dosega na društvenim mrežama nesumnjivo je jedan od njih. Zbog toga koristimo sve što smo naučili o Lush zajednici i predajemo im vlast tijekom čitavog božićnog razdoblja, ali i šire.

Kurirani asortimani proizvoda

Posljednjih 12 mjeseci došlo je do eksperimentiranja s kuriranim asortimanima proizvoda, ohrabrujući “kupujmo lokalno, globalno” pristup prodaji.

„Također znatno smo povećali broj glasova zajednice koji se odvijaju na našoj izvornoj platformi Lush Labs (labs.lush.com), omogućujući ljudima da glasaju za proizvode za koje žele da postanu dostupni za kupnju putem naše web stranice ili u trgovinama. Ono što smo naučili jest da svoj najveći angažman vidimo kada smo lokalno relevantni i globalno kohezivni”, kaže Jack Constantine, Lush CDO.

Glasanje o proizvodima u Liverpoolu u travnju 2019. na Lush Labs-u dobilo je preko 500 000 glasova, te 13.000 Lush Labs zahtjeva za prijavom tijekom istog razdoblja; nakon prvog lansiranja kuriranog asortimana proizvoda – 89 novih bombi za kupanje, zabilježili smo globalno povećanje prodaje bombi za kupanje u travnju za 40% i povećanje za 34% u svibnju u odnosu na isto razdoblje prethodne godine; glasanje Lush zajednice putem Lush Labs-a, ovoga puta za parfeme, u studenom 2019. zabilježilo je porast od 25% i engagement s #LushCommunity za 42% nakon gašenja društvenih mreža britanskog Lusha.

Trgovine diljem svijeta moći će kreirati vlastite kolekcije, birajući između: Lush core parfemske kolekcije, uključujući favorite poput Karme, Breath of God, Vanillary i Dirty; nekih dugo očekivanih kultnih favorita zajednice, uključujući Rose Jam, American Cream i Lord of Misrule; te 29 mirisa iz Parfume Library kolekcije, uključujući Lush klasike poput Superworld Unknown, Orange Blossom, Icon, Dad’s Garden and Dear John.

Trgovine mogu mijenjati svoje asortimane kad god to požele, uzimajući u obzir povratne informacije i zahtjeve kupaca.

Lush je u petak, 29. studenog, objavio i popis parfema za koje je glasala Lush zajednica (#LushCommunity). Više informacija o tome možete pronaći ovdje.

Obnavljanje zajednica širom svijeta

Odluka za parfem kao Božićni poklon može biti teška, ali s Lush parfemom možete biti sigurni da kupujete nešto smisleno, bez obzira na miris. Mnogi od naših parfema izrađeni su od esencijalnih ulja proizvedenih na način koji nadilazi održivost prema regeneraciji, što znači da pomažu u obnavljanju zajednica i lokalnog okoliša širom svijeta. Naši dobavljači ogroman su dio Lush zajednice i kupovinom ovih parfema podržavate njihov životni vijek zajedno sa budućnošću našeg planeta. Lush parfemi nisu samo idealan dar za Božić, već i savršen poklon za budućnost.

Lord of Misrule parfem je od pačulija, vanilije i crnog papra izrađen s uljem pačulija iz mračne Sumatre. Pačuli se dobiva iz permakulturnog centra u Indoneziji, gdje se biljka uzgaja u skladu s regenerativnim postupcima s ciljem zaštite jednog od najvažnijih mjesta bioraznolikosti na zemlji. Rose Jam je profinjen i romantičan užitak koji cvjeta mirisima svježe ruže, limuna i geranije. Apsolut ruže potječe iz Pakistana, gdje radimo sa 200 poljoprivrednika koji uzgajaju cvijeće na svojim malim imanjima. S njima radimo na iskorjenjivanju kemijskih gnojiva u njihovim usjevima ruža i također potičemo diverzifikaciju usjeva kako bismo poboljšali trenutne prihode.

[box style=”0″]

Darujemo jednu čitateljicu. Iznenađenje iz Lusha!

Pravila su jednostavna:

  • U komentare ispod objavljenoga članka, na našem webu, napišite #lush
  • Pratite naše društvene mreže, podijelite objavu, tagirajte frendice
  • Podijelite s nama svoja iskustva, komentirajte, preporučite… Vaše nam je mišljenje važno!

Prijave primamo do 13. prosinca, točno u podne.

Možete se prijaviti samo jednom.

Darove šaljemo samo na adrese u Hrvatskoj u roku 30 dana.

Random.org bira, a dobitnici nakon objave svoje podatke s brojem telefona dostavljaju u inbox na našem Facebooku. Podatke koje ostavite koristimo isključivo u svrhu dostave paketa i neće biti dijeljeni trećim osobama.

Dobitnici će biti objavljeni u sklopu ovoga članka te dodani kao komentar na Facebook objavi.

Dobitnica Antonia Mirković Mikac

[/box]

Više

Beauty report

Posljednjih 15 godina, Charity Pot prodavan je u 42 država i sakupio je više od 65 milijuna funti uz više od 13,700 donacija.

Trendovi

Bombe za kupanje pretvaraju skromnu kadu u portal u drugi svijet: možebitno svijet opuštanja, inspiracije… ili čak zavođenja.

Zanimljivosti

LUSH je ove godine pripremio sve što bi vam moglo zatrebati u kupaonicama ove Noći vještica.

Beauty report

Lush pjenušave kupke nadilaze tekuće kupke, te dolaze u mnogo različitih boja i oblika kako bi stvorili jedinstveno iskustvo bez nepotrebne ambalaže.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.