Magic Croatia: Prošetajte virtualno Zadrom!

Magic Croatia je turistička agencija smještena u staroj jezgri grada Zadra i osnovana je u veljači 2015. godine. Tvrtka se od svog osnivanja bavi organiziranjem i provođenjem izleta i putovanja za strane i domaće goste, odnosno klijente.

Razgovarali smo s Veronikom Mudri Šestan, vlasnicom i direktoricom Magic Croatia u sklopu projekta She4She.

Kada ste osnovani i što nudite?

Putem nas možete rezervirati smještaj – sobe u hotelima, hostelima, privatni smještaj, kuće za odmor i luksuzne vile. Vršimo rezervacije iznajmljivanja automobila, brodova i jahti. Organiziramo privatne ture po Hrvatskoj i personalizirane izlete po želji gosta. U ponudi su i razgledi gradova s licenciranim vodičem kao i tematske ture (vinska tura, antički razgled Zadra, glazbena tura i mnoge druge).

Također, imali smo viziju kako bi mogli kulturni i povijesni sadržaj Zadra obogatiti te proširiti kvantitetu korisnika naših usluga. Našu ponudu i usluge razvijali smo osluškujući potrebe i želje korisnika te smo kroz kontinuirani rad od 2 godine isplanirali projekt Virtualne šetnje kroz povijest Zadra. Prikupljali smo povijesnu građu, skice, stare fotografije i razglednice, iščitavali knjige o Zadru te smo u suradnji s istaknutim zadarskim profesorima osmislili sadržaj Virtualne šetnje. To je jedinstven i inovativan proizvod kojim možete upoznati Zadar i zadarsku povijest na interaktivan i zabavan način.

Kroz Virtualnu šetnju želimo predstaviti potpuno drugačiji Zadar te olakšati vizualizaciju kako je Zadar izgledao u prošlosti. Kroz tehnologiju virtualne stvarnosti omogućujemo korisniku da se vrati u prošlost i vidi ono što je inače nemoguće vidjeti. VR (virtual reality) naočale koriste tehnologiju koja stvara iluziju dubine te će uvjeriti korisnika da se zapravo nalazi u stvarnom 3-D svijetu. Tako korisnik vidi brojne animacije, 3D modele povijesnih građevina, prikaze od 360° i uživa u bogatim zvučnim efektima i audio vodiču koji je dostupan na čak 7 jezika.

Projekt Virtualna šetnja Zadrom bio je jedan od finalista Godišnje hrvatske turističke nagrade u kategoriji Nagrada za inovaciju godine za koji smo dobili priznanje HTZ. Također, naš trud je prepoznat i lokalno te smo od Turističke zajednice Zadarske županije dobili nagradu za turistički proizvod 2019. godine.

S kojim se izazovima susrećete u doba COVID-19?

Ova je godina izazovna za sve djelatnosti, a posebno za turizam jer je postojala ograničenost kretanja te je smanjena mogućnost dolazaka u RH. Sve je to rezultiralo smanjenim radnim periodom u turizmu, umanjeni su prihodi i otežan rad. Svaki gost nam je važan i pomno smo planirali dosadašnje poslovanje te promišljamo o novim poslovnim potezima. Što ponuditi za budućnost kad ne znamo u kojem smjeru će ići putovanja i kako će se sve posložiti za nagodinu? Smatram da je ključ okrenuti se zemljama koje su nam lokacijski bliže, ponuditi dobro razrađene doživljaje i pametno reklamirati sigurne i provjerene destinacije.

Kakvi su planovi – odnosno ima li nekih novosti u ponudi – a da je prilagođeno onima koji se boje zaraze?

Ono što smo mi odlučili je olakšati način bukiranja i plaćanja te radimo na modernizaciji weba. Interes za Hrvatsku postoji i ljudi vole doći kod nas. Smatram kako je Hrvatska sigurna zemlja te da je ključ u zadovoljavanju novih potreba koje nameće tržište. Redoslijed potreba i želja je drugačiji pa sukladno tome treba prilagoditi i ponudu.

S našim inovativnim projektom Razgledom grada s virtualnom stvarnosti istaknuli smo se između ostalih turističkih agencija kao agencija koja ide u korak sa svjetskim trendovima i tehnologijom. U tom smjeru namjeravamo i nastaviti, a od sljedećeg noviteta će imati korist i oni koji se boje zaraze ili iz bilo kojeg drugog razloga ne mogu posjetiti Zadar. U planu nam je omogućiti posjet Zadru kroz modernu tehnologiju, al o tome ćemo kad dođe do ostvarenja projekta.

Što nam još zanimljivo možete reći?

Naša najveća prednost je što naš Razgled grada s VR naočalama ima audio vodič na 7 jezika – hrvatskom, engleskom, njemačkom, francuskom, talijanskom, španjolskom i esperantu pa imamo širok raspon potencijalnih korisnika i klijenata. Također, organiziramo personalizirane i individualne izlete / putovanja prema željama naših klijenata. Svaki izlet koji je u našoj ponudi možemo učiniti drugačijim za sljedećeg korisnika. Duljinu trajanja putovanja možemo prilagoditi potrebi klijenta, a itinerar sastaviti prema njegovim željama. U današnjem užurbanom vremenu ljudi cijene svoje slobodno vrijeme i ne žele ga trošiti na istraživanje i planiranje. Rado će to prepustiti nekome kako bi pronašao za njih najbolje i najpovoljnije rješenje. Tu uskačemo mi jer im nudimo izbor, kvalitetu i dobru cijenu. Mislim da se možemo istaknuti jedino svježim i novim idejama te drugačijim i inovativnim proizvodima i uslugama. Želim da se ljudi povežu s Hrvatskom preko moje turističke agencije te da postanu dio naše priče. Jer zadovoljni klijenti su najbolja preporuka.