Mladi perspektivni brend Candybalism najavljuje i pokazuje kompletnu promjenu smjera. Dizajnerica Mirna Mihoković iza brenda Candybalism najavljuje novu uzbudljivu etapu u svojem stvaranju.
“Promatrajući što se događa na modnoj sceni kroz pauzu od godinu i pol od autorskog dizajna shvatila sam da su se potrebe tržišta promijenile i da se neće tako ubrzo maknuti od stečenih navika. Kroz sve rjeđe trenutke sa onima koji su mi najbitniji poput moje obitelji i najbližih prijatelja, shvatila sam da su nam ključni trenuci u kojima smo najsretniji oni najjednostavniji, nepretenciozni, obični momenti okruženi s onima koje volimo oko stola ili kauča, u šetnji gradom, na izletu u prirodu, kroz trening ili ples. Tu se rodila ideja i za takav dizajn koji možemo nositi i podijeliti sa partnerima, roditeljima, djecom ili najboljim prijateljem i prijateljicom. Majice kroz koje se možemo izraziti na vrlo suptilan način kroz odabrane simbole, i mogućnost da imamo ‘matching’ majice koje možemo nositi kad smo razdvojeni. Smjer u kojem sam išla stvarajući prethodne 2 kolekcije za Candybalism je odličan, no ne odgovara osnovi imena i ideji iza Candybalism brenda. Zato sam se prethodnih godinu dana posvetila i kreiranju nove modne marke MIRNA, koja će biti posebni eterični, ekskluzivni dizajn za žene. No, o tome u narednim mjesecima više. Candybalism je zabavan, sofisticiran, i svakodnevni dizajn esencijalnih odjevnih predmeta. Kada smo moj prvi partner i ja počeli raditi 2012 pod ovim imenom radili smo hlače, kroz upcycling održive metode. Sada nastavljam dalje sa takvim jednostavnim, neopterećeno nosivim smjerom.”
Glavna misao vodilja su ugodnu i lijepi, nadasve jednostavni komadi na kojima se dizajn i estetika ocrtava u detaljima poput printa, minimalističkim dekoracijama i amblemima. Odabrani simboli koji su uvijek pozitivni, povezani uz elemente prirode, floru i faunu, životinje, i međusobnu ljubav. Sve ono što naše živote čini toplijim i veselijim. Strogo se odvajamo od religije i apela na konflikte.
Linija se zove elements by candybalism i predstavlja majice za muškarce i žene. Želimo pružiti pozitivan utjecaj i dijeliti lijepe trenutke sa svojom zajednicom.
Od početka krećemo sa “sharing is caring” filozofijom što znači da za svaki prodani komad ćemo pokloniti jedan nekome potrebitom.
Majice su sastavom pamučne sa OEKO tex certifikatima koji garantiraju da ne sadržavaju otrovna svojstva, napravljene na ekološki održiv, i etičan način. Imamo kolaborativni pogled na stvaranje te će biti puno lijepih suradnji pri izradi modela sa raznim umjetnicima, ilustratorima i dizajnerima. Proizvodnja novih modela neće ići preko kolekcija kroz godinu, nego kroz aglinu proizvodnju. To znači da stvaramo po potrebama i odazivu klijenata. Prezentirati ćemo nekoliko novih modela kontinuirano svakih par mjeseci. Ne želimo velike količine zaliha i otpada iza sebe, jer Candybalism je pun empatije za zajednicu oko sebe.
Elements by Candybalism se zove ova linija odjeće te predstavlja za početak tri modela majici u tri boje. Inspirirani prirodom ljudi i prirodom svijeta uzorci simbola na majicama predstavljaju osnovne elemente: vatru, vodu, zemlju i zrak. Simboli su napravljeni kroz grafički atraktivne i vrlo jednostavne linije. Svaki model majica dolazi sa mogućnošću biranja između jednog od četiri simbola. Bijeli “oversized” model sa mašinski izvezenim simbolom u toploj bež boji, bordo felpa sa narančastim i crna duga majica sa raglan rukavima i bordo simbolima.
Majice su idealne za ušuškati se doma sa najdražim(a), zabavljati se sa prijateljima ili obavljati obaveze po gradu. Streetwear sa sofisticiranim detaljima!
Ovu prvu kampanju za Elements by Candybalism ispričali su vizualno mladi, prekrasni i talentirani glumci sa Akademije dramskih umjetnosti u Zagrebu Lana Meniga i Lovro Juraga, mlada producentica, također na ADU i plesačica Matea Bračko te akademski plesač, DJ, jedan od osnivača i član plesne skupine Škvadra, Šimun Stankov. Video su režirale i snimile dinamični dvojac magistri Novih Medija sa Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu Dora Fodor i Eva Milković, a sve je brižno zabilježila u fantastične živahne i energične fotografije magistra Teorije i kulture mode Ines Svačina.
Pjesma “We Never” u pozadini videa za kampanju je autorsko djelo Maka Murtića i zagrebačkog benda Truth =/= Tribe. Umjetnička direkcija i stiliziranje kampanje je bila od osnivačice brenda, transdisciplinarne modne dizajnerice Mirne Mihoković.
Iskoristite priliku da budete jedni od prvih koji nose ove fantastične streetstyle komade uz popust i napravite prednarudžbu preko Candybalism Instagram ili Facebook stranice! Kampanja traje do 26. siječnja.