Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Savjeti stručnjaka

Mali trikovi za pravilnu prehranu na poslu

Uz malo više brige i dobru organizaciju moguće je isplanirati adekvatnu prehranu i u nepovoljnim uvjetima kakvi još uvijek vladaju u našem okruženju.

Poznato je da bi dnevno trebalo konzumirati tri glavna obroka i dva međuobroka. Doručak, kao najvažniji dnevni obrok ne bi se smio zapostavljati. Ipak, mnogi zaposleni ljudi nerijetko imaju tek dva dnevna obroka i osjećaju negativne posljedice takvog načina života. Uz malo više brige i dobru organizaciju moguće je isplanirati adekvatnu prehranu i u nepovoljnim uvjetima kakvi još uvijek vladaju u našem okruženju.

Evo nekoliko savjeta:

U pauzi za ručak

Ako možete, ponesite pripremljeni ručak, poput rižota s piletinom ili riblje salate od kuće. Tako ćete biti sigurni da ćete unijeti uravnotežen obrok, a i nećete gubiti vrijeme na odlazak u kupovinu.

Potražite obližnji mali restorančić s dnevnom ponudom jela i sprijateljite se s osobljem. Zasigurno ćete povremeno moći svratiti na varivo, juhu ili odrezak na naglo s povrćem. Ako se dobro upoznate, ispeći će vam i jaja na oko ili ponuditi sir i vrhnje – jela čija priprema traje tek par minuta, a vrijedni su izvori nutrijenata.

Sendviči

Osvježite vaše sendviče integralnim pecivima sa sjemenkama i raznolikim salatama. Uobičajenom sendviču možete dodati ribanu mrkvu ili klice. Ako ujutro nemate dovoljno vremena za pripremu, kvalitetan sendvič možete pripremiti i večer ranije. Riblja pašteta ili pečena piletina može u hladnjaku stajati dan ili dva. Ako kupujete već gotove sendviče, birajte one s integralnim pecivima te smanjite dodatke raznih umaka koji su nerijetko vrlo masni.

Juhe

Juhe su vrlo važan dio jelovnika. Ako na poslu ne možete grijati juhu, možete ju prigrijati ujutro kod kuće i ponijeti u termosici.

Salate

Bez obzira pripremate li ih sami ili ih kupujete gotove potrudite se da salata sadrži što više različitih sastojaka i obavezno provjerite jesu li svi sastojci svježi. Salate koje sadrže mahunarke ili tjesteninu osigurat će vam dugotrajnu energiju.

Ako su vam draže salate od povrća dodajte im izvor bjelančevina (sir, jaja) i integralni kruh kako bi si osigurali dovoljno energije i nutrijenata.

Međuobroci iz radnog stola

Držite u stolu nekoliko vrsta zdravih međuobroka kako bi imale što za prigristi kada vas „uhvati kriza“. Uvijek držite u stolu:

  • Nekoliko vrsta voća. Bolje je imati manje količine, ali više raznolikog voća kako vam ne bi dosadilo.
  • Krekere od integralnog brašna, rižine krekere, muesli ili voćne pločice.
  • Mješavinu orašastih plodova poput oraha, badema i lješnjaka
  • Očišćeno povrće poput primjerice mrkve
  • Sušeno voće poput suhih smokava, šljiva i marelica
  • Mala pakiranja muesli žitarica i fermentirane mliječne proizvode
  • Mala pakiranja voćnog soka i vode.

Izvor: www.zdravobudi.hr

Ne propustite

Duh i tijelo

Gušenje pravih osjećaja čovjek na kraju uvijek plaća zdravljem. 

Savjeti stručnjaka

Jedna od tri žene i jedan od pet muškaraca starijih od 50 godina širom svijeta doživjet će prijelom kosti zbog osteoporoze.

Savjeti stručnjaka

Jeste li nekad mogli pretpostaviti da aspirin možete koristiti i u druge svrhe, a ne samo za smanjivanje boli?

Duh i tijelo

U današnjem digitalnom svijetu svakodnevno preplavljujemo svoj mozak prevelikim količinama dopamina.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.