H&M ponosno objavljuje dizajnersku suradnju ovoga proljeća s talijanskom markom Marni. Poznata po svojim originalnim printovima i inovativnom duhu, Marni je omiljena modna marka, a njezina osnivačica i kreativna direktorica Consuelo Castiglioni kreirala je za H&M proljetnu kolekciju za žene i muškarce u kojoj se ogleda bit robne marke Marni.
Kolekcija koja će biti dostupna od 8. ožujka 2012. u oko 260 prodavaonica širom svijeta obuhvaća odjeću i modne dodatke po H&M-ovim cijenama što znači da će svi imati priliku ući u svijet robne marke Marni.
''Željela sam kreirati istinsku Marni odjeću prisjetivši se omiljenih komada od autorskih tkanina i printova. Kao i uvijek, volim suprotstavljati printove i boje, miješati modernu plemensku grafiku s Bauhausom uz dodatak sportskih, utilitarnih elemenata'' izjavila je Consuelo Castiglioni, osnivačica i kreativna direktorica.
''Svi obožavamo ovu kolekciju ovdje u H&M-u i vjerujemo da će se svidjeti i kupcima. Marni unosi modernost u sve što rade, miješaju printove i modne dodatke na razigran, ali moderan način. Fantastično je vidjeti kako Consuelo Castiglioni koordinira svoje kreacije, uparujući nove kombinacije printova i boja, a iza svakog komada krije se nevjerojatna vještina. Kolekcija stiže u prodavaonice u savršeno vrijeme kao lijepa proljetna izjava'' ističe Margareta van den Bosch, kreativna savjetnica u H&M-u.
Marni je robna marka koja se ističe vlastitim putom, postavlja vlastite trendove razigranih, no elegantnih printova, krojeva i silueta. Marni je i dalje obiteljska tvrtka iako je narasla u međunarodnu luksuznu marku s prodavaonicama širom svijeta.
Kolekcija Marni za H&M odražava svu slobodu i eksperimentiranje po kojima je marka poznata, s printovima u snažnim bojama namijenjenim da se nose zajedno u slojevima kako bi se istovremeno slagali i sukobljavali. Za žene boje su živopisne, a printovi drski, bilo da su inspirirani Afrikom ili jednostavnijim blokovima boja.
Siluete su zaštitni znak robne marke Marni, sa suknjama na falde, haljinama, kratkim hlačama, žakard pletivom, a tkanine obuhvaćaju od svile do popelina. Da bismo zaokružili izgled, kolekcija uključuje nakit, cipele, torbe i šalove.
Za muškarce su boje i tkanine ublažene kako bi se postigao opušteni izgled glavnih muških odjevnih artikala robne marke Marni. Printovi su blaži, često kao podstava ili kao kontrastni detalj na majici, silueta daje moderan i opušten dojam klasičnim muškim komadima. Kolekcija Marni najnovija je dizajnerska suradnja za H&M koji je dosada već surađivao s Karlom Lagerfeldom, Stellom McCartney, Comme des Garçons, Jimmyjem Chooom, Lanvinom i nedavno Versaceom.
Kolekcija koja će biti dostupna od 8. ožujka 2012. u oko 260 prodavaonica širom svijeta obuhvaća odjeću i modne dodatke po H&M-ovim cijenama što znači da će svi imati priliku ući u svijet robne marke Marni.
''Željela sam kreirati istinsku Marni odjeću prisjetivši se omiljenih komada od autorskih tkanina i printova. Kao i uvijek, volim suprotstavljati printove i boje, miješati modernu plemensku grafiku s Bauhausom uz dodatak sportskih, utilitarnih elemenata'' izjavila je Consuelo Castiglioni, osnivačica i kreativna direktorica.
''Svi obožavamo ovu kolekciju ovdje u H&M-u i vjerujemo da će se svidjeti i kupcima. Marni unosi modernost u sve što rade, miješaju printove i modne dodatke na razigran, ali moderan način. Fantastično je vidjeti kako Consuelo Castiglioni koordinira svoje kreacije, uparujući nove kombinacije printova i boja, a iza svakog komada krije se nevjerojatna vještina. Kolekcija stiže u prodavaonice u savršeno vrijeme kao lijepa proljetna izjava'' ističe Margareta van den Bosch, kreativna savjetnica u H&M-u.
Marni je robna marka koja se ističe vlastitim putom, postavlja vlastite trendove razigranih, no elegantnih printova, krojeva i silueta. Marni je i dalje obiteljska tvrtka iako je narasla u međunarodnu luksuznu marku s prodavaonicama širom svijeta.
Kolekcija Marni za H&M odražava svu slobodu i eksperimentiranje po kojima je marka poznata, s printovima u snažnim bojama namijenjenim da se nose zajedno u slojevima kako bi se istovremeno slagali i sukobljavali. Za žene boje su živopisne, a printovi drski, bilo da su inspirirani Afrikom ili jednostavnijim blokovima boja.
Siluete su zaštitni znak robne marke Marni, sa suknjama na falde, haljinama, kratkim hlačama, žakard pletivom, a tkanine obuhvaćaju od svile do popelina. Da bismo zaokružili izgled, kolekcija uključuje nakit, cipele, torbe i šalove.
Za muškarce su boje i tkanine ublažene kako bi se postigao opušteni izgled glavnih muških odjevnih artikala robne marke Marni. Printovi su blaži, često kao podstava ili kao kontrastni detalj na majici, silueta daje moderan i opušten dojam klasičnim muškim komadima. Kolekcija Marni najnovija je dizajnerska suradnja za H&M koji je dosada već surađivao s Karlom Lagerfeldom, Stellom McCartney, Comme des Garçons, Jimmyjem Chooom, Lanvinom i nedavno Versaceom.
In this article:consuelo castiglioni, H&M, kolekcija, margareta van den bosch, marni, proljeće
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login