Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

S modne piste

Modni dvojac CHYPKA održao spektakularnu reviju kojom su predstavili najnoviju kolekciju „COMEBACK“

Njihov tim prepun je kreativnih pojedinaca, a odlikuje ih to što svaki kupac postaje dijelom CHYPKA obitelji i što njihovi modni detalji stvaraju trendove na zagrebačkim ulicama.

Već dugi niz godina osvajaju hrvatsku modnu scenu svojim jedinstvenim i unikatnim krojevima. Rado ih nose sportaši, brojne poznate osobe i općenito zaljubljenici u streetwear modu te je gotovo nemoguće prošetati ulicama glavnog grada bez da uočimo njihov prepoznatljivi logo. Radi se o brendu CHYPKA iza kojeg stoje Tadija Glasnović i umjetnik Nikola Zorotović, a koji su svoju novu kolekciju simboličnog naziva „COMEBACK“ predstavili modno glazbenim spektaklom u klubu Peti Kupe u Zagrebu.

„Odlučili smo napraviti ovaj veliki glazbeno modni spektakl kako bismo svim partnerima, prijateljima i nositeljima brenda pružili jedinstveno i do sad neviđeno iskustvo. Upravo iz tog razloga smo okupili najpoznatija glazbena imena s današnje scene i spojili urbanu glazbu i modu kroz veliku reviju našeg brenda“, objašnjava Tadija Glasnović.

Ovaj modni dvojac poznat je po tome što svake godine iznova oduševljava svoje obožavatelje, prijatelje brenda i istomišljenike vrhunskim slojem mode i zabave, a ujedno su i prvi koji su streetwear modu na visokoj razini doveli na naše prostore. Njihov tim prepun je kreativnih pojedinaca, a odlikuje ih to što svaki kupac postaje dijelom CHYPKA obitelji i što njihovi modni detalji stvaraju trendove na zagrebačkim ulicama.

„Za novu kolekciju koristili smo uzorak paške čipke izrađen od metala, izradili smo i keper hlače od zakovica koje su apsolutni must have ove sezone,  a odlučili smo ih trendovski stilizirati s vječnim Dr Martens čizmama. Ujedno se u novoj kolekciji mogu naći i brojni novi motivi inspirirani arhitekturalnim simbolima. Vjerujemo da je upravo ova kolekcija oduševila zaljubljenike našeg brenda pa i one koji će to tek postati“, govori Nikola Zorotović.

Tadija nadodaje kako ih svake godine posebno dirne što njihova publika već tradicionalno dolazi podržavati brend obučena u dosadašnje CHYPKA komade te da je svaka revija idealna prilika za vidjeti ogromnu CHYPKA obitelj na jednom mjestu.

Revija se ove godine održala u Petom Kupeu u Zagrebu, kojeg su odabrali, kako kažu, jer se savršeno stilski i uređenjem stapa s njihovom novom kolekcijom. U sklopu glazbenog programa nastupili su vječni pobornici CHYPKE i naš najpoznatiji urbani dvojac, 30zona, uz brojne predgrupe kao što su Bertoven, Hahari, Bo i šen te goste iznenađenja Banficu, Hiljsona Mandelu i Kuku$. Sa sigurnošću možemo reći da je ovo definitivno bila večer o kojoj će se još dugo pričati, a mi možemo samo reći da jedva čekamo opremiti se zanimljivim modnim komadima iz nove kolekcije koja će uskoro biti dostupna na CHYPKA webshopu i dobro poznatoj lokaciji, Ilici 14, u samom centru Zagreba.

Partneri CHYPKA revije su Citroen, Dr. Martens, Coca Cola Hrvatska, Cotril, učilište Profokus i brojni drugi.

CHYPKA odjeću možete pronaći u njihovom dućanu na adresi Ilica 14 u srcu grada Zagreba ili na webshopu www.chypka.com.

Ne propustite

Moda

Fashion&Friends, najpoznatiji multibrand koncept kao i  Fashion Company, vodeća modna kompanija u jugoistočnoj Europi slavi, a kada Fashion Company slavi, slavimo svi!

Trendovi

Nazivaju ga trendom, no tihi luksuz (eng. quiet ili silent luxury) mnogima je životna modna filozofija.

Fashion report

Novom kampanjom Answear želi naglasiti svoje pozicioniranje kao brend koji se usredotočuje na visokokvalitetne proizvode i odabrane premium brendove.

Fashion report

Najljepša FREYWILLE impresionistička cvjetna rapsodija je kolekcija nakita Hommage à Claude Monet.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.