Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Fashion report

Modno osvježenje zvano Clash of 9

Jesensko-zimska kolekcija devetoro mladih dizajnera predstavlja kreativan sukob ideja.

Tijekom proljeća imali smo prilike upoznati vas s perspektivnim modnim kolektivom pod nazivom Clash of 9, koji se na proljetnom Dove Fashion.hr-u, u sklopu platforme Lift by Perwoll, predstavili inovativnim i fantastično edgy kreacijama koje su nas iskreno oduševile.

Riječ je o projektu koji okuplja 9 mladih dizajnera s različitim područjima djelovanja. Clash of 9 svoj modni izričaj bazira na procesu dekonstrukcije i reorganizacije u višeslojni kontrastni eksperiment. Odnos vizualnih rješenja i novonastalih formi je materijalni oblik komunikacije između autora i rezultat kako promišljanja o funkcionalnom aspektu kolekcije, tako i slučajnog, intuitivnog osjećaja.



Tekstilni i modni dizajneri, neki od njih i budući kostimografi odlučili su, sa svojih 9 različitih stilova koji se preklapaju i 90 prstiju na 18 ruku, izgraditi novi proizvod – Clash product, koji je satkan od osjećaja, promišljanja i iskustva devet individua.



Međusobnim oslovljavanjem prvenstveno rednim brojevima, a ne imenima i prezimenima, interes se preusmjerava na slobodu njihovog kreativnog djelovanja i važnost kolektivnog zaokruživanja u cjelinu. 



Slobodnim komuniciranjem ideja koje su usko vezane uz povijest ali i trenutna zbivanja u umjetnosti i dizajnu Clash of 9 suvremeno razmišlja. 



Svoju prvu kolekciju za sezonu jesen/zima 2012/13 prikazali su na platformi Lift by Perwoll na posljednjem Dove Fashion.hr-u a mi vam je predstavljamo i atraktivnom kampanjom kojom su se mladi dizajneri željeli osvrnuti na današnja zbivanja, točnije – na neizvjesnost vremena u kojem živimo.



Spojili su različite priče u jednu te postigli efekt nadrealnosti koji je sveprisutan, kako u našim snovima tako i u našem djelovanju. Heroine poput Snjeguljice, Dalijeve muze, Bogorodice i vile, smještene su u priču koja na prvi pogled nema smisla, ali predstavlja sukob ideja koji je ujedno i misao vodilja našeg kolektiva a služi nam za daljnje kreativno stvaranje.



CO9 čine – 1/9 – Iva Pirjevac, 2/9 – Nikola Barbir, 3/9 – Mirela Noršić, 4/9 – Adela Kliškić, 5/9 – Jasmina Bolanča, 6/9 – Ana Fucijaš, 7/9 – Mariija Koštić, 8/9 – Dalibor Ujlaki i 9/9 – Katarina Pohl.



CLASH OF 9 from Dragan Đokić on Vimeo.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Moda

Fashion&Friends, najpoznatiji multibrand koncept kao i  Fashion Company, vodeća modna kompanija u jugoistočnoj Europi slavi, a kada Fashion Company slavi, slavimo svi!

Trendovi

Nazivaju ga trendom, no tihi luksuz (eng. quiet ili silent luxury) mnogima je životna modna filozofija.

Fashion report

Novom kampanjom Answear želi naglasiti svoje pozicioniranje kao brend koji se usredotočuje na visokokvalitetne proizvode i odabrane premium brendove.

Fashion report

Najljepša FREYWILLE impresionistička cvjetna rapsodija je kolekcija nakita Hommage à Claude Monet.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.