Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Događanja

Movember: Mjesec borbe protiv raka prostate

Na Brkvemberu će se dobrotvorno skupljati novac te će se održati izbor najboljeg brka kojeg će Gospon Fulir nagraditi poklon paketom za timarenje.

Započeo je studeni, mjesec borbe protiv raka prostate. Iz godine u godinu sve poznatiji kao Movember, razdoblje je u kojem se muškarce potiče da puštanjem brkova pošalju poruku te probude svijest o važnosti prevencije bolesti.

Ove godine u akciju se uključila i ekipa Green Deco-a, zagrebačke brijačnice i prvog eko frizerskog salona u Hrvatskoj. Kako bi podržali ovu iznimno važnu akciju, tijekom studenog besplatno će uređivati, trimati, voskati i polirati svakog potencijalnog brkonju, a dobrotvorni prilozi biti će prikupljani za Hrvatsku ligu protiv raka.

Movember u Green Deco-u završit će krajem mjeseca, u subotu 28.11. kada će u posebnom ambijentu ove divne brijačnice, od 9 do 14 sati ekipa Green Deco-a besplatno brijati sve puštače brada i brkova. Na Brkvemberu će se dobrotvorno skupljati novac te će se održati izbor najboljeg brka kojeg će Gospon Fulir nagraditi poklon paketom za timarenje.

IMG_3179

Početkom prošlog stoljeća brkovi su bili modni vrhunac muškaraca i gotovo da je bilo ilegalno ne imati ga, uz eventualnu ‘kozju’ bradicu ili ‘kotlete’- dugačke i široke zulufe. Pri pojavi jednokratnih žileta i mašinica za brijanje, ukrasi muškog lica pomalo su izblijedili dok konačno nisu i izumrli. „Tek donedavno, unatrag 3 godine pojava brada i brkova postali su apsolutni hit. Iako bi većina muškaraca voljela nositi brk i bradu, neodobravanje šefa, žene, cure, roditelja ‘stopiraju’ potencijalne bradonje i brkonje. Obzirom da ulazimo u studeni, formalni mjesec brkova zvan Movember, savršen je trenutak za progurati novi stil. ‘Movember’ je godišnji događaj koji uključuje uzgoj brkova tijekom mjeseca studenog, a ideja je  podići svijest o zdravstvenim pitanjima muškaracaa, kao što su depresija, rak prostate, testisa i ostalih muških bolesti“, objasnio je Matija Ptić, vlasnik Green Deco-a.

12200589_738746186254356_863337668_n

Movember je dobio naziv 1999. godine spajanjem riječi moustache (brk) i november (studeni) te je tako nazvan pokret koji okuplja velik broj muških poklonika spremnih prihvatiti izazov puštanja brkova. 2004. godine Travis Garone i Luke Slattery formalno pokreču lokalnu zakladu Movember, aktivnu u Australiji i Novom Zelandu. Movember Zaklada pokreće Movember dobrotvorni događaj, smješten na Movember.com a  cilj  je promijeniti lice zdravlja muškaraca. 2007. godine događaj postaje globalan te se širi na cijeli svijet. 2011 zabilježeno je kako Kanada prednjači sa brkatim muškarcima, a Kanađani su  najviše doprinjeli u dobrotvorne svrhe od bilo kojeg naroda. 2014. godine Global Journal svrstava Movember kao jedan od svjetskih top 100 nevladinih udruga.

Movember Zaklada nakon širenja u Americi, Južnoj Africi i Europi skupila je 649 milijuna dolara, sa 4,746,905  registriranih sudionika, muškaraca i žena.

Green Deco od svog otvorenja dobiva sve više i više pozornosti, i to upravo zbog svoje originalne priče te izvrsnog retro interijera same brijačnice i frizerskog salona. Neodoljiv ambijent, prirodni materijali i eko proizvodi za njegu kose osnovna su nit vodilja u kreiranju prostora na zagrebačkoj Zavrtnici koji je postao hit mjesto za uljepšavanje.

Više

Zanimljivosti

Movember nije samo prilika za iskazivanje muškosti već ima ozbiljnu misiju...

Trendovi

Znak Movembera je puštanje brade i brkova čiji je glavni cilj osvijestiti javnost o muškim bolestima.

Beauty report

Isprobajte NIVEA MEN Active Energy  kremu i gel za lice te balzam poslije brijanja i uvjerite se u najbolju formulu za mušku njegu.

Događanja

Cilj je podsjetiti muškarce da redovito odlaze na preglede, da se brinu o sebi i da nema mjesta sramu kada se govori o vlastitom...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.