Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Zanimljivosti

Naturala Well: Preuzmite besplatno izdanje “Domaće je domaće”

Od kozmetike i eteričnih ulja do dodataka prehrani i prehrambenih proizvoda, nema toga što ne možete nabaviti ‘doma’.

Da je Hrvatska zemlja puna mogućnosti ne misli velik broj ljudi. Strah, sumnja, borba s birokracijom i konkurencijom nerijetko staju na put dobrim idejama koje na kraju ostaju samo trag na papiru. Trag koji se mogao pretvoriti u priču koja podiže kvalitetu vlastitog, ali i tuđeg života. Trag koji je mogao ispisati još tisuće stranica i konkurirati ‘velikim igračima’.

No, ima onih koji, unatoč svemu, svakodnevno ostavljaju svoj trag – hrvatski poduzetnici i obrtnici koji su svu negativnu buku odlučili ostaviti iza sebe i sve svoje znanje i iskustvo pretočiti u proizvode koji mijenjaju kvalitetu života nabolje. Upravo su pokretačke priče koje stoje iza imena njihovih tvrtki i obrta inspirirale nastanak novog online projekta izdavačke kuće Nativa Media – Naturala Well: Domaće je domaće. I doista, one su i više nego zanimljive.

Biovitalis, Hug Your Life, Adena Natura, Panacea, Nutrimedica, Aromara, Bioeterica, Lively Pharm, DermaWise, Prirodna kozmetika Mirta, Alianthe, Mojo, Sulis Life, OPG Matulić, Helena prirodna kozmetika, KuSshh, Sapunerija LaVita, OPG Kovačić, Cidrani i Meyer tvrtke su koje su nam otkrile što se sve krije iza lijepih ambalaža njihovih proizvoda. Neki od njih su već renomirana imena, dok su se drugi tek nedavno upustili u uzbudljivu tržišnu utrku. No, ono što je zajedničko svima jest njihova težnja da svojim kupcima ponude samo najkvalitetnije proizvode koje i sami koriste.

Domaće je domaće


Od kozmetike i eteričnih ulja do dodataka prehrani i prehrambenih proizvoda, nema toga što ne možete nabaviti ‘doma’. S obzirom na to da svoje proizvode nerijetko testiraju na sebi te ih i privatno koriste, sumnje u kvalitetu domaćih proizvoda već odavno ne drže vodu. Primjerice, aktualni predsjednik Zajednice proizvođača i veletrgovaca dodataka prehrani HGK, mr.sc. Stjepan Kolednjak, dipl. oec., kaže kako je glavni cilj članica Zajednice podići svijest o korištenju dodataka prehrani koji su zdravstveno ispravni i koji potječu iz pouzdanih izvora.

Pa dok se za kvalitetne sastojke, inovativne procese proizvodnje i zdravstvenu ispravnost brinu naši marljivi poduzetnici, na nama je samo da ih podržimo – korištenjem njihovih proizvoda, potporom na društvenim mrežama, preporukom drugima… Jer kupujući domaće pokazujemo da se njihov trud i rad isplate, a istovremeno podupiremo vlastito zdravlje, ljepotu i razvoj hrvatskog gospodarstva.

Besplatan online primjerak dostupan je klikom na link.

Ne propustite

Duh i tijelo

Yerkes-Dodsonov zakon definirali su davne 1908. godine psiholozi Robert M. Yerkes i John Dillingham Dodson, a kaže da premalo uzbuđenja (stresa) vodi u dosadu...

Seks

Neki su ljudi potpuno nezainteresirani za seks, čak i ako su zaljubljeni.

Beauty report

Milani Cosmetics, jedan od vodećih brendova u industriji ljepote, predstavlja svoj najnoviji it proizvod sezone - Cheek Kiss Cream Bronzer.

Suncokreti na oblacima

Iako more nije ni približno po temperaturi kao što je ljeti, ipak je podnošljivo kupanje, osvježavajuće.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.