Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Fashion report

Nova kolekcija adidas Sportswear, čije je zaštitno lice megapopularna Jenna Ortega, stigla u Hrvatsku

Jenna Ortega je definitivno nova modna ikona i nova heroina generacije Z.

Jenna Ortega je definitivno nova modna ikona i nova heroina generacije Z. Mlada glumica koja se proslavila ulogom Wednesday Addams u istoimenoj  Netflixovoj seriji ove godine postavlja trendove u modi, make upu, frizurama…Svi pripadnici generacije Z žele izgledati kao Jenna. Upravo zato je i omiljeni sportski i lifestyle brend adidas odabrao Jennu kao zaštitno lice svoje nove modne linije Sportswear. Nedavno predstavljena u svijetu, nova adidasova kolekcija napokon je stigla i u Hrvatsku.

Rođen za sport, namijenjen modi. Tako adidas opisuje svoju novu liniju odjeće i obuće koja savršeno upotpunjuje ponudu Originals i Performance kolekcija. Sportswear linija proizvoda ima za cilj unaprijediti svakodnevne odjevne kombinacije svježim izgledom i dizajnom pružajući pritom višenamjensku udobnost. Nova kolekcija nudi jednostavne krojeve i svježe boje, a fokus pritom stavlja na udobnost. Baš kao i Jenna kojoj su udobnost i sloboda izražavanja kroz modu izuzetno važne. Svojim javnim nastupom, ali i osobnim pristupom, Jenna se savršeno uklapa u adidasovu viziju stavljanja pripadnika generacije Z u prvi plan.

Ulažem puno energije u način na koji se izražavam jer znam koliku moć to može imati u inspiriranju drugih mladih ljudi. Prihvaćanje svega što jesam i za što se zalažem dio je osobnog putovanja i kroz nova iskustva učim i otkrivam sve više svojih osobina. Veliki sam pobornik iskazivanja različitih težnji, strasti i osobina, bilo da je to kroz ono što radimo, nosimo ili zagovaramo. Jedan je to od razloga zašto sam i bila toliko uzbuđena raditi s adidasom na ovoj kampanji”, izjavila je Jenna o svojoj suradnji s adidasom.

Ovom globalnom kampanjom adidas želi inspirirati generaciju Z da ne prihvaća biti smještena u različite okvire te da kao odgovor na “etikete” koje joj društvo dodjeljuje ponudi svijetu svoju autentičnost. Iz tog razloga adidas u Hrvatskoj povodom lansiranja nove linije priprema zanimljiva događanja na čak dvije lokacije u Zagrebu: u adidas storeu u Ilici 21 i Sport Visionu u Arena Centru.

Osim što će posjetitelji od 16. veljače moći isprobati nove komade odjeće i obuće, na navedenim prodajnim mjestima bit će postavljeni Go2Digital touch ekrani na kojima će imati mogućnost kreirati vlastitu etiketu s karakteristikama koje ih najbolje opisuju. Dobivene će oznake moći podijeliti na svojim društvenim mrežama. Uz kupnju artikala adidasovog Sportsweara, kupci će na poklon dobiti platnenu torbu koju će moći personalizirati. adidas Sportswear kolekciju možete pronaći na adidas prodajnim mjestima diljem Hrvatske te u Sport Vision trgovinama i webshopu.

Ne propustite

Trendovi

Skiny ove jeseni unosi vedrinu i boje u vašu garderobu s najnovijim kolekcijama "Micro Essentials" i "Wonderfulace".

Fashion report

Kod capsule sezonske garderobe naglasak je uvijek na kvaliteti, ne kvantiteti.

Trendovi

Kada je najpoznatiji hrvatski modni brand ELFS davne 2007. godine lansirali prvu plišanu trenirku, nisu mogli ni predvidjeti njezin nevjerojatan uspjeh i dugovječnost.

Trendovi

Iva Viljevac Jewellery, pod kreativnim vodstvom dizajnerice Ive Viljevac Toš, poznat je po svojoj jedinstvenoj estetici te predstavlja suvremenu ženstvenost kroz prepoznatljiv minimalistički pristup

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.