Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Zanimljivosti

Od čega si ti?

Cockta je jedinstveno piće koje ostaje vjerno svojoj prirodi unatoč trendovima koji dolaze i prolaze.

Cockta u ovu sezonu ulazi s novom regionalnom komunikacijskom kampanjom Od čega si ti?, kojom želi istaknuti jedinstvenost svojih sastojaka, ali i jedinstvenost svojih konzumenata

Cockta je jedinstveno piće koje ostaje vjerno svojoj prirodi unatoč trendovima koji dolaze i prolaze. Kao što joj i samo ime kaže, Cockta je zapravo koktel pažljivo biranih sastojaka. Svaki od njih donosi nešto jedinstveno, a zajedno ovom popularnom piću daju pun, jedinstven i autentičan okus.

Isto se može reći i za ljude. Nije li svatko od nas zapravo jedinstven koktel? Mješavina strasti, iskustava, uvjerenja, pogleda, emocija, ponekad neobičnih posebnosti i drugih osobina koje svjedoče o našoj pravoj prirodi? Svaki naš ‘sastojak’ je važan i oblikovao nas je u ono što danas jesmo – jedinstvena i autentična osoba.

Cockta u ovu sezonu ulazi s novom regionalnom komunikacijskom kampanjom Od čega si ti?, kojom želi istaknuti jedinstvenost svojih sastojaka, ali i jedinstvenost svojih konzumenata. Protagonisti kampanje su bodybuilderica Larisa Glavina, koja svojom ženstvenošću i nadnaravno isklesanim tijelom nadilazi stereotipe o ljepoti i rodnim ulogama te paraolimpijski biciklist, Milan Petrović, kojeg ništa, pa ni sljepilo, ne zaustavlja na putu do postizanje ciljeva i uspjeha.

Larisa Glavina

Regionalnu komunikacijsku strategiju i reklamnu kampanju osmislila je agencija Herman & partneri. Miha Bevc, kreativni direktor: „Cockta je jedan od najvećih regionalnih brendova s ​​bogatom poviješću, stoga je kreiranje nove kampanje bio posebno odgovoran zadatak kojem smo se s entuzijazmom i ponosom prionuli. Vjerujemo da će komunikacijska platforma ‘Od čega si ti?’ postići zadane komunikacijske ciljeve i omogućiti daljnje kreiranje autentičnog sadržaja s kojim će se ljubitelji Cockte – ali i drugi – moći poistovjetiti.”

Milan Petrović

”Ideja za novu komunikacijsku kampanju krenula je od činjenice da je Cockta ‘stvorena drugačija’ i da je njena receptura nepromijenjena već punih 70 godina. Osim vrijednosti koje kao brand zastupa kroz decenije, ona se ističe i po svom karakterističnom sastavu i prepoznatljivom ukusu, kojima se izdvaja od ostalih kola pića. Upravo smo ovim povodom željeli staviti u prvi plan sve njene benefite i podsjetiti potrošače da je Cockta napravljena od najfinijeg bilja, prirodnog Co2 i da ne sadrži kofein. Pritom smo u kampanji zadržali i već dobro poznatu glazbenu podlogu ali u novom ruhu te priču započeli s dvoje autentičnih pojedinaca koji nas, otkrivajući karakteristike od kojih su oni satkani, prirodno uvode u priču o Cocktinim sastojcima,” kaže Aleksandra Grković, Brand Development Manager.

Ne propustite

Gastronomija

Jutro mnogima teško može proći bez kave, ali za početak dana kada već grije barem 20 stupnjeva, definitivno najviše paše ledena kava.

Budi fit

10 napitaka koje biste trebali izbjegavati.

Duh i tijelo

3 savjeta za ekspresno putovanje u zemlju snova.

Savjeti stručnjaka

Pića, kao i hrana, imaju važnu ulogu u zdravlju organizma te utječu na težinu, zdravlje srca, jetru, mentalno zdravlje i fizičku spremnost.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.