Party haljine dvojca ELFS idealne za sve svečane prilike

Hrvatski brend ELFS za važne prigode predlaže haljine iz najnovije kolekcije Rivijera S/S 2020, koja je nedavno predstavljena na prvom online modnom događanju u regiji. O povijesnom uspjehu ovog modnog susreta svjedoči i podatak da je snimka revije, u samo dva tjedna, pogledana više od 50.000 puta na kanalu Youtube.

 

 

Model Nabilah Harron našla se pred objektivom Danijela Galića, a ova modna priča predstavlja haljine u kojima će mlade fashionistice zasigurno osvojiti status kraljice.

Inspiraciju za ovu kolekciju modni dvojac je pronašao je u spoju hollywoodskog glamura i mediteranske ležernosti, a osim haljina koje će istaknuti ženstvenost i eleganciju, važno je pomno odabrati modne dodatke koje će na idealan način naglasiti svaki odabrani model. Dizajneri predlažu praktične preklopne haljine od raskošnih svjetlucavih materijala. Party haljine u srebrnoj, bakrenoj i boji bijelog zlata dolaze u tri dužine, a na svakoj od nas je da pronađemo svoj idealan model, ovisno o karakteru.

 

 

Ove, ali i druge haljine iz najnovije kolekcije mogu se pronaći na webshopu ili u jednom od tri ELFS dućana u Zagrebu, Splitu i Rijeci, koji su odnedavno ponovno otvorili svoja vrata, a dio su najnovije kolekcije Rivijera S/S 2020, nedavno predstavljene na prvom online modnom događanju u Hrvatskoj, u organizaciji brenda ELFS i tvrtke Black Carpet.

U vrijeme kada se život doslovce preokrenuo preko noći i kada se svijet našao u potpunoj izolaciji, dvojac ELFS pokazao je da svaka kriza može biti i prilika te da kreativnost i pozitivan duh ništa ne može zaustaviti. Brojna poznata lica, njih čak 41, nosilo je komade iz najnovije kolekcije, a snimku revije u samo je dva tjedna pogledalo više od 50.000 ljudi na kanalu Youtube. Riječ je o povijesnom uspjehu i brojkama koje još jednom, ali i s pravom potvrđuju, lidersku poziciju modnog brenda ELFS na domaćem tržištu.

 

 

Prije same revije održao se i kratki modni panel „Fashion Survivor Talk“ u kojem su sudjelovali brojni modni i marketinški stručnjaci iz cijeloga svijeta, među ostalim i Marinka Akrap, direktorica korporativnog marketinga i komunikacija Podravke. “Ova prva online modna revija u Hrvatskoj pokazala da je i u najizazovnijim situacijama kreativnost najvažnija i ako si kreativan, uvijek ćeš znati pronaći put do svoje publike. To potvrđuju i količina sudionika, i to iz cijeloga svijeta, a na kraju i ove brojke i izuzetni rezultati. Podravka i ELFSI su godinama partneri u različitim projektima, a ovom smo se posebno veselili te nam je izrazito drago da je toliko uspješan“, istaknula je Marinka Akrap.

Cijeli događaj možete pogledati na poveznicama https://youtu.be/Rgn6WgZQrrc

i https://youtu.be/X_V9LqXmteE, a sve dodatne informacije mogu se pronaći na službenoj Facebook te Instagram stranici.