Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Fashion report

Piknikom u samom središtu Zagreba Guess je privukao brojne zaljubljenike u modu!

Jedno potpuno drukčije druženje organizirao je svima omiljeni fashion brend Guess.

Jedno potpuno drukčije druženje organizirao je svima omiljeni fashion brend Guess. Za odabrano društvo, na zagrebačkom Hipodromu je organiziran piknik uz podizanje balonom te jahanje konja!

Gosti su već na samom dolasku mogli uživati u zelenoj oazi, kušajući delicije te posebno za uzvanike osmišljen A most unusual Guess What koktel. No bila je to tek uvertira!

Tina Walme, Ivana Mišković, Drago Pezić, Anthony Vilanca – Crni Ante, Petra Kraljev, Antea – Tia Lia, Tara Thaller i Paula Jeričević su u maniri Guessovih modela iz kampanje prošetali u lepršavim kreacijama te najavili razigrano modno ljeto.

U savršenu kulisu su se odlično uklopile i jahačice s konjima koje su gosti mogli fotografirati te i zajahati uz stručni nadzor. Posebno se oduševila Matija Vuica koja je u jednom trenutku i zaplesala.

Za opuštenu atmosferu se, uz glazbene ritmove, pobrinula voditeljica Renata Sopek koja je najavom za podizanje balona na vrući zrak oduševila goste.

Romantični zalazak sunca začinio je let A most unusual balonom kojem nisu mogli odoljeti ni Zsa Zsa, Antonija Stupar Jurkin, Ivan Milić i Neven Ciganović te su se složili da je to bilo uistinu posebno iskustvo.

Marketing manager za hrvatsko tržište Tina Čima i sama se osvrnula na događanje: ”Duh Guess brenda je u potpunosti dočaran ovim druženjem, kao i raskošnim outfitima influencera. S jedne strane Guess simbolizira opuštenost, a i senzualnost, posebnost i ženstvenu razigranost, dok je casual muškarac uvijek in”.

Mnoštvo odlično raspoloženih uzvanika satima se opuštalo u ugodnoj atmosferi, fotografiralo i snimalo za uspomenu.

Foto: R. Gašpert

Ne propustite

Moda

Fashion&Friends, najpoznatiji multibrand koncept kao i  Fashion Company, vodeća modna kompanija u jugoistočnoj Europi slavi, a kada Fashion Company slavi, slavimo svi!

Trendovi

Nazivaju ga trendom, no tihi luksuz (eng. quiet ili silent luxury) mnogima je životna modna filozofija.

Fashion report

Novom kampanjom Answear želi naglasiti svoje pozicioniranje kao brend koji se usredotočuje na visokokvalitetne proizvode i odabrane premium brendove.

Fashion report

Najljepša FREYWILLE impresionistička cvjetna rapsodija je kolekcija nakita Hommage à Claude Monet.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.