National Geographic u SAD-u je premijerno prikazao prvu epizodu dokumentarnog serijala ACTIVATE: THE GLOBAL CITIZEN MOVEMENT. Riječ je o dokumentarnom serijalu u šest dijelova koji potpisuju National Geographic i tvrtka Procter & Gamble, u koprodukciji Global Citizena i RadicalMedije.
Serijal će biti prikazan u 172 zemlje na 43 svjetska jezika na National Geographicu.
ACTIVATE predstavlja suradnju koja se odvija na više platformi, a šest epizoda dokumentarnog serijala National Geographic će poduprijeti i kroz svoje print izdanje, društvene mreže i druge kanale, sve s ciljem kako bi se podigla razina svijesti o ekstremnom siromaštvu, nepravednosti i održivosti i na taj način građane diljem svijeta potaknulo da se obvežu na smislene i trajne promjene kroz Global Citizen platformu.
Svaka epizoda duboko prodire u globalne probleme, istražujući zašto je uopće došlo do problema kao što je ekstremno siromaštvo, nastavno na postojeću kampanju Global Citizena, i uključujući u razgovor i aktiviste i one na čiji život ovi problemi izravno utječu.
Kako stati na kraj ekstremnom siromaštvu?
Serijal istražuje kako stati na kraj ekstremnom siromaštvu, obustaviti praksu naplaćivanja jamčevine u gotovu novcu, kako razgrnuti sve barijere koje stoje pred obrazovanjem djevojčica diljem svijeta, kako financirati edukaciju raseljene djece, osigurati pitku i čistu vodu te stati na kraj zagađenju plastikom.
Gledatelji će imati priliku iz prve ruke čuti priče, upoznati pojedince i njihove napore te svjedočiti tome što se sve već poduzima kako bismo iskorijenili ekstremno siromaštvo te inspirirali pojedince da se priključe globalnom pokretu. Svoj doprinos dat će i umjetnici kao što su Hugh Jackman, Priyanka Chopra Jonas, Becky G, Usher, Common, Rachel Brosnahan, Gayle King, Bonang Matheba, Pharrell Williams, Darren Criss i Uzo Aduba, a dodanu vrijednost sadržaju dat će kultni pripovjedački stil svojstven National Geographicu.
Serijal je sniman u Meksiku, Nigeriji, Peruu, Filipinima, u Južnoafričkoj Republici i u SAD-u u Kaliforniji, New Yorku, Tennesseeju i Washingtonu.
Platforma ACTIVATE
Suradnja kroz platformu ACTIVATE rezultat je predanosti National Geographica, P&G-a i Global Citizena da iskoriste svoj kolektivni utjecaj, publiku i doseg u podizanju svijesti i poticanju globalne zajednice na akciju.
Global Citizen pokret već više od 10 godina radi na iskorjenjivanju siromaštva kroz poticanje diskursa o tom pitanju i kroz angažman građana, čime motivira kompanije, organizacije i vlade da se financijski obvežu da će pomoći te ih motivira da mijenjaju politiku kako bi pomogli ostvarenju Ciljeva održivog razvoja Ujedinjenih naroda i istrebljenju ekstremnog siromaštva do 2030. godine.
U isto vrijeme, P&G se može pohvaliti bogatom poviješću korištenja svojih brendova i zaposlenika kao sile dobra koja mijenja svijet na bolje pomažući u rješavanju kritičnih problema koji se tiču obrazovanja djevojčica, osiguravanja čiste pitke vode, pomoći nakon prirodnih nepogoda, održivosti i suzbijanja nejednakosti. National Geographic, pak, već više od 130 godina koristi moć slike i utjecajnog pripovijedanja kako bi pomogao publici diljem svijeta da bolje razumije svijet i da, zauzvrat, više brine o svijetu.
Platforma ACTIVATE neće se ograničiti samo na dokumentarni serijal već se prošiti i na brojne druge kanale. Tako će rujansko izdanje National Geographica čitateljima ponuditi i poseban prilog na 10 stranica koji se dotiče ovih tema, s jedinstvenim pričama koje prate svaku od epizoda, uz dodatni sadržaj na digitalnim kanalima i društvenim mrežama.
Suradnja također uključuje i digitalni hub na web stranicama NatGeo.com i GlobalCitizen.org za sve one koji žele još dublje istražiti šest ključnih problema s kojima se čovječanstvo susreće.
Gledatelji će se također moći priključiti kampanjama koje provodi Global Citizen, osvajati nagrade te naučiti više o naporima i utjecaju koji na svijet već imaju brendovi kompanije P&G – Tide, Always, Head & Shoulders, Charmin i brojni drugi.
Serija ACTIVATE predvodi nove trendove i eksperimentira s različitim načinom distribucije i prikazivanja sadržaja kako bi na nov način mobilizirala gledatelje diljem svijeta.