Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

S modne piste

Poslovne žene na reviji “Žene za žene”

U Esplanadi održana glamurozna modna revija za pomoć Udruzi Let.

U sklopu projekta Žene za žene u Smaragdnoj dvorani Hotela Esplanade u srijedu 28. studenog održana je humanitarna modna revija, na kojoj su uz najpoznatije hrvatske manekenke, modele renomiranih talijanskih brandova nosile i ugledne poslovne žene.

Sandra Mihelčić, Branka Panić, Darija Sinjeri, Inga Lalić, Mirjana Šlat, Silvana Šestan i Stella Ćorić Čapo svojim iskorakom u svijet mode oduševile su prisutnu publiku i tako podržale ovaj humanitarni projekt od kojeg će prikupljena novčana sredstva biti donirana Udruzi samohranih roditelja Let.



Modna kuća PerVoi, glavni organizator događanja predstavila je najnovije kolekcije talijanskih modnih brandova Clips, Beatrice.b, Volpato i Ermanno Scervino, namijenjene upravo samosvjesnim, poslovnim ženama koje uz svakodnevne radne obaveze, u svakom trenutku žele biti decentno dotjerane, elegantne i moderne.



Nakon revije održana je bogata tombola, putem koje su se prikupljale donacije za Udrugu samohranih roditelja Let koja organizira besplatne pravne radionice za pomoć djeci i roditeljima u ostvarivanju njihovih prava. U Hrvatskoj je ukupno 188.000 samohranih roditelja, od čega je 156.000 majki s djecom i 32.000 očeva s djecom. Svaka peta obitelj u Hrvatskoj je obitelj o kojoj skrbi samohrani roditelj.

U zabavnom dijelu večeri nastupila je poznata pjevačica Ivana Banfić koja je svojim "ženskim repertoarom" oduševila prisutne, a program tijekom večeri vodila je Uršula Tolj.



Želja organizatora je da ovaj događaj postane tradicija i da se tim putem potakne i osnaži žene da ostvare svoj puni potencijal. "Želimo da znaju da nisu same. Spremne smo pomoći i želimo sudjelovati u akcijama koje će samohranim roditeljima pomoći u teškim životnim okolnostima u kojima se nalaze”, izjavila je Bernarda Petković, vlasnica modne kuće PerVoi i glavna organizatorica projekta Žene za žene.



"Lijepo je kad se plemenite namjere udruže s pozitivnom ženskom energijom, jer je tada sve moguće. Izuzetno zadovoljstvo mi je bilo podržati inicijativu za pokretanjem ovog projekta i s obzirom na uspjeh koji je već ovo prvo humanitarno događanje polučilo, nastavljamo dalje. Nakon revije dobile smo i poziv iz Splita za organiziranjem sličnog događanja u Dalmaciji, što je samo još jedan pokazatelj da smo na pravom putu. Trud koji ulažemo uvijek je nadjačan osjećajem zadovoljstva i zahvalnosti za pomoć koju smo pružili i to je ono što ćemo i ubuduće činiti", u ime poslovnih žena koje su sudjelovale u projektu Žene za žene izjavila je Branka Panić, predsjednica Uprave Medijske mreže.



Modno događanje svojim su dolaskom podržali brojni uzvanici, među kojima su bile H.E. Louise LaRocque, veleposlanica Kanade, H.E. Emanuela D'Alessandro, veleposlanica Italije, Natalija Vorobjova, ruska glumica i književnica, Vesna Trnokop Tanta, potpredsjednica HGK, Željka Antunović, saborske zastupnice Margareta Mađerić i Ružica Šimunović i mnoge druge.



Projekt su podržali brojni sponzori i pokrovitelji: Autocentar Baotić, Lavazza, Zdjelarević vinarija, Decleor, draguljarnica Marquise, Medijska mreža, Business Media Group, Reforma, Lucas Intertrade, PerVoi boutiques, Ženska posla, Illamasqua i drugi.



Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Moda

Fashion&Friends, najpoznatiji multibrand koncept kao i  Fashion Company, vodeća modna kompanija u jugoistočnoj Europi slavi, a kada Fashion Company slavi, slavimo svi!

Trendovi

Nazivaju ga trendom, no tihi luksuz (eng. quiet ili silent luxury) mnogima je životna modna filozofija.

Fashion report

Novom kampanjom Answear želi naglasiti svoje pozicioniranje kao brend koji se usredotočuje na visokokvalitetne proizvode i odabrane premium brendove.

Fashion report

Najljepša FREYWILLE impresionistička cvjetna rapsodija je kolekcija nakita Hommage à Claude Monet.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.