Pridružite se pokretu čitanja bebama

U kampanji „Čitaj svojoj bebi“ pod motom „Čitajmo im dok su još u pelenama“ okupili su se izdavačka kuća Tvornica snova, Pampers i Bipa s ciljem da pridonesu razvoju kulture čitanja, potaknu roditelje na čitanje djeci od najranije dobi i istovremeno ih educiraju. Time je za roditelje i sve koji brinu o dobrobiti djece stvorena platforma na kojoj se mogu informirati, zabaviti i saznati nešto novo o utjecaju čitanja na razvoj djece.

Za edukativni dio kampanje pobrinuli su se poznati stručnjaci Tomislav Kuljiš, autor, terapeut i predavač  i Marija Ott Franolić, znanstvenica i voditeljica radionica čitanja. Svojim su tekstovima potvrdili ono u čemu se brojni se znanstvenici i slažu – čitanje bebi još u maminom trbuhu korisno je za budući razvoj. Čitanje od najranije dobi pozitivno utječe na razvoj memorije i apstraktnog mišljenja, a kada krenu u školu, djeca koja su odrastala s knjigom, imaju razvijeniji vokabular i bolji izgovor riječi.

Uz stručni sadržaj, kampanja „Čitaj svojoj bebi“ roditeljima donosi i veliki vodič za slikovnice kako bi točno znali što čitati svojoj bebi u određenoj dobi, a tu su i zabavni sadržaji poput uređenja kutka za čitanje i iskustva poznatih mama.

Edukativnom dijelu kampanje pridružen je i nagradni pa tako do 15. rujna svi zainteresirani pratitelji kampanje mogu besplatno osvojiti prvu knjigu u bebinoj biblioteci.

Budući da organizatori kampanje vjeruju da svaka beba ima pravo na slikovnicu i da je čitanje roditeljska obveza, kampanji su dodali i humanitarnu notu. Planiraju obradovati i obitelji slabijeg imovinskog stanja njihovom vlastitom personaliziranom pričom „Kako sam došao na svijet?“ i tako svakom djetetu omogućiti da zaroni u svijet knjiga.

Pridružite se i vi pokretu čitanja i od malog puzača stvorite velikog čitača.