„Kad sam se odlučila baviti proizvodnjom suvenira, željela sam da budu temeljeni na hrvatskoj izvornosti. Možda na prvu jest jeftinije suvenire uvoziti iz Kine, ali dobra se proizvodna cijena uz daleko bolji nadzor proizvodnog procesa i kvalitetniji rezultat može postići u Hrvatskoj. Uostalom, Hrvatsku na najbolji način promoviraju proizvodi s oznakom „Made in Croatia““, istaknula je Šimeković koja je tvrtku MegaVisit osnovala nakon što je kao ekonomistica sedamnaest godina radila u velikim hrvatskim tvrtkama i stranim korporacijama.
„Iako ekstrahirano iz hrvatske etnologije, srce je univerzalan simbol ljubavi. Kako bismo stvorili motiv dopadljiv turistima raznih nacija i dobi, proučavali smo etnografsku baštinu – od narodnih nošnji preko medičarskih proizvoda do ukrasa za dom, te se odlučili tradicionalni motiv prilagoditi duhu vremena. Pojednostavljen i ukrašen čipkom, još jednim elementom karakterističnim za našu zemlju, nastao je sofisticiran motiv koji spaja morsku i kontinentalnu Hrvatsku“, kazala je Iva Šimeković te otkrila da je dizajn već u prvim tjednima prodaje suvenira izazvao niz pozitivnih reakcija turista.
[box style=”0″]
U suradnji s MegaVisit-om darujemo dvije majice sa srcem.
Što trebate? Pošaljite mail na [email protected] :
- stavite naslov SRCE
- dodajte svoje kontakt podatke
- lajkajte naš Facebook profil
- obavezno lajkajte post objavljen na našoj Facebook stranici
Prijave primamo do 26. srpnja, točno u podne.
Dobitnice: Matea Modrić i Manuela Grubešić-Javorac.
[/box]