Sandra Duilo: Ove sezone nosi se „dark“

Malo tko nije čuo za Guliver – poznati domaći brend obuće i modnih dodataka. Ako ste njihovi dugogodišnji fanovi, to ste zasigurno zbog kvalitete, odlične usluge i posebnog dizajna. Ako slučajno niste… znamo da ćete ubrzo postati.

Priča o Guliveru počinje 1980. godine, a otad nisu nimalo izgubili na svom jedinstvenom, a opet trendy izričaju. Vlasnica ovog obiteljskog biznisa Sandra Duilo, otkrila nam je što nam pripremaju u nadolazećoj sezoni i zašto je ovaj hrvatski brend uvijek dobra ideja.

Guliverov dizajn oduvijek nam se činio drugačijim, posebnim. Koja je priča iz vašeg dizajna i u kojem smjeru idete?

Naša jedina i osnovna priča je praćenje svjetskih trendova. Želimo ponuditi hrvatskom tržištu dašak mode koja dolazi, ali u obliku hrvatskog proizvoda. Učestala putovanja i uska suradnja s nekolicinom renomiranih talijanskih dizajnera obuće rezultirali su kolekcijama kojih se ne bi posramili ni puno poznatiji brendovi.

Kome se Guliver sve obraća, tko su vaši kupci?

Naši kupci nisu generacijski ograničeni, bitno je samo da imaju stila i da prate trenutne trendove. Za ostalo ćemo se pobrinuti mi.

S kakvim pitanjima i dilemama vam najčešće dolaze? 

Kupci su sve znatiželjniji (smijeh). Najčešće ih zanima je li to uistinu naša izvorna proizvodnja te vole uspoređivati naše proizvode s inozemnim brendovima. Bez lažne skromnosti, ali često dolaze do zaključka da je naša proizvodnja i povoljnija i kvalitetnija od stranih brendova te da ne zaostaje ni po čemu za inozemnim trendovima. Ovo se i u praksi pokazalo istinitim. Sve je više inozemnih partnera zainteresiranih za naše proizvode. Na to smo iznimno ponosni.

IMG_9014

Jedva smo dočekali jesen jer to znači i „osvježavanje“ garderobe. Što nam je Guliver pripremio ovih dana? 

Kolekcija jesen-zima dosta je „dark“, cijela je u bezvremenskoj crnoj boji. Stil je pomalo vojnički, s primjesama retro štiha. Trend su izrazito upečatljivi đonovi koji se nalaze na cipelama, gležnjačama i čizmama. Ali mi smo uvijek vjerni i klasici tako da je nekolicina modela vjerna svojoj publici sklonoj klasičnoj eleganciji.

Kakvi su vam planovi za iduću godinu?

Planiramo kontinuirano povećavanje broja zaposlenih jer je interes za našim proizvodima sve veći. Svakodnevno putem webshopa www.guliver.hr dobivamo upite za suradnju, pogotovo za tekuću kolekciju jesen-zima 2015/2016. Nastavljamo i dalje s izlaganjima na sajmovima u Milanu i Düsseldorfu. Krajem mjeseca očekujemo posjet predstavnika velikog trgovačkog lanca iz Njemačke, a tijekom studenog očekujemo jednog predstavnika iz Londona. Znači, planovi su veliki, nadamo se da će se i ostvariti.

Što pripremate za kolekciju proljeće–ljeto 2016.?

Moram naglasiti da nam je za kolekciju proljeće-ljeto 2016. prioritet bio usko povezati u stilu i materijalima obuću i popratni accessoire (torbu, remen i novčanik). Ulažemo veliki trud u pripremu proljetno-ljetne kolekcije i mislim da će naši kupci to i prepoznati.