“Nema potrebe sve kreativne adute u dizajnu novih modela vjenčanica otkrivati odmah. Image kampanja koju potpisuje moja draga i nagrađivana fotografkinja Jelena Balić nas uvijek vodi u neki drugi svijet, ona čini razliku naspram drugih”, nadodao je Ivan.
Nova Alduk Bridal ’24 kampanja, vizuali koji izvrsno korespondiraju s trenutnim modnim tokovima te unose svježinu na repetativno domaće tržište, odiše high fashion estetikom kojoj svakako pridonosi i zaštitno lice – Slovenka Ana Colja, model u svojim 40-im. Ivana Šimunić je bila zadužena za beauty dio projekta sa idejom – naglasiti ljepotu modela, ostaviti je svježom i posebnom.
“Ana je skriveni adute ove kampanje jer je doista posebna, autentična i prava žena koja će upravo ovu godinu stati pred oltar i ljubavi dati dodatni zalet. Njena energija iskusnog modela koji radi više od 22 godine je izvrsna nadopuna ovog projekta. Mislim da bolje zaštitno lice nismo mogli izabrati”, rekao je Ivan, a nas je oduševilo što napokon u hrvatskoj modi vidimo korak naprijed. Ana doista svojom energijom “nosi” ovu kampanju.
Alduk vjenčanice su zadnje desetljeće, koliko postoji Alduk bridal linija, postale sinonim za vjenčanu modu lišenu pretjerivanja, izrađenu po mjeri kupca i uz personalizaciju. Cijeli proces, koji započinje jednostavnom rezervacijom termina isprobavanja u Alduk showroomu na službene kontakte ili preko alduk.hr web stranice je izuzetno ugodan i posebno iskustvo. Atmosfera je na probama odlična, nema uštogljenosti i svatko tko je ikad radio s Ivanom ili njegovim timom ovo će vam potvrditi.
“Ego, preveliki, ne stanuje u našem showroomu. Mi smo tu da mladenkama budemo od pomoći pri izboru idelane vjenčanice i vjerujte – ne govorimo za svaki model da stoji savršeno. Ako kipi – mi ćemo to prvi reći i pronaći adekvatnu zamjenu. Uvijek sam stava da je bitno da je i klijentima i nama u cijelom procesu ugodno, toga se držimo a tu nam pomažu i pravila te iskustvo koje smo stekli godinama”, rekao je Ivan i nadodao da se popodnevni i subotnji termini cekaju od 2 do 3 tjedna pa da je dobro biti “štreber” u ovakvim situacijama.
Nova kolekcija Alduk vjenčanica je moderna, prati liniju tijela, poigrava se naborima i neočekivanim detaljima, a novost je kompletan izostanak čipke. Tkanine su luksuzne, pomalo klasične, ručno drapirane i čiste, glatke površine. Upravo to je dizajneru dalo prostora za poigravanje s volumenom, detaljima i postizanjem efektnih, senzualnih modela. Kolekcijski povezani, a opet svaki sa posebnom idejom u svom dizajnu i kroju.
“U showroomu imamo točno 80 modela vjenčanica u ponudi, pa i kratkih modela i kombinezona koje ćemo uskoro predstaviti u pripadajućen lookbooku kako bi naše klijentice vidjele “kako haljina izgleda, a ne ove vizuale gdje ne vidim pola haljine”, stoga smo se u novoj kolekciji odlučili u potpunosti maknuti od klasične čipke. Modeli su izuzetno moderni, ženstveni i na probama koje su već krenule u našem showroomu dobijamo samo pozitivne reakcije”, dodao je Ivan.
Alduk bridal kolekciju je možda najbolje provjeriti uživo, isprobati i vidjeti kako se vi osjećate, a prvi korak je kontaktiranje Alduk showrooma putem [email protected] ili službenog telefona. Nije na odmet napomenuti da su cijene ovih vjenčanica od 1 do 2 tis eura. Dizajnerska vjenčanica po mjeri, nama jako dobro zvuči.
Fotografije: Jelena Balić Bartulović