Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Dizajn

Spoj francuskog chica i proćišćenog dizajna za savršeno poslovno putovanje

Kombinacija pročišćenog dizajna i pariškog chica u novom business loungeu Air Francea na pariškom aerodromu nikoga neće ostaviti ravnodušnim

Kombinacija pročišćenog dizajna i pariškog chica u novom business loungeu Air Francea na pariškom aerodromu nikoga neće ostaviti ravnodušnim. Novi poslovni salon sastoji se od centralnog koktel bara „Le Balcon“ u kojem možete kušati fini šampanjac nazvan imenom kompanije koji je osmišljen baš za putnike koji će boraviti u ovom baru, otvorene kuhinje gdje putnici mogu vidjeti šefa kuhinje i naručiti svoje jelo. Wellness prostor se sastoji od tuševa, dvije privatne saune, jedinstvenog kozmetičkog prostora za ekspresno uljepšavanje i odmornu kožu za vrijeme putovanja (suradnja s francuskom kućom Clarins). Također, tu je i dječji kutak s video igrama i ostalim zabavnim sadržajem, detox bar za osvježenje i opuštanje između letova u kojem ćete odmoriti svoje tijelo te tihih soba i ostalih sadržaja.

Ovaj poslovni salon ima 540 sjedećih mjesta.

U centralnom baru „Le Balcon“ možete kušati specijalno dizajnirani šampanjac Air France koji su osmislili koktel majstori hotela Lancaster Pariz. „Le Balcon“ bar je dizajnirao poznati francuski arhitekt Matieu Lehanneur, a odiše glamurom i profinjenim francuskim chicom. Osim predivnog prostora u staklu, mramoru, drvu i plavom baršunu te udobnih fotelja za opuštanje, na parketu bara smještenog u centralnom prostoru, ugrađen je ogroman prozor koji „prenosi“ boje neba u stvarnom vremenu. Prostor je potpuno digitaliziran i prilagođen suvremenom putniku, a u wellness dijelu možete vidjeti svjetleću skulpturu koja dočarava suvremeno digitalno doba.

Cijeli prostor odiše posebnom profinjenošću, a hrana je tipična francuska jer Air France želi svojim putnicima u vremenu putovanja i čekanja približiti francusku kuhinju, način razmišljanja i života. Svjesni vremena ubrzane digitalizacije rade i na novim projektima koji će omogućiti brži protok i prepoznavanje putnika ( nova biometrijska tehnološka rješenja).

Činjenica je da današnji putnici žele sve odmah i sada te da im je jedan od glavnih kriterija u izboru zrakoplovne tvrtke kojom putuju upravo kvaliteta i dostupnost poslovnih salona.

Više

Predstavljamo

Grupacija Air France i KLM odlučila je, nakon uvođenja direktnih letova KLM-a za Split 2016. i Air Francea za Dubrovnik 2018.,  uvesti i novu...

Putovanja

Provjerite s kojom avio kompanijom letite.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.