Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Zanimljivosti

Svjetlo kao simbol solidarnosti protiv mržnje, rasizma i antisemitizma

Deutsche Telekom šalje još jedan jasan signal protiv mržnje, rasizma i antisemitizma.

Posljednjih nekoliko godina nije testiralo samo demokratski sustav vrijednosti; bile su i izazov u smislu naše međusobne komunikacije – na internetu i u društvu u cjelini. Deutsche Telekom šalje još jedan jasan signal protiv mržnje, rasizma i antisemitizma. Svojom novom kampanjom „Upalite svjetla! Protiv govora mržnje”, kompanija poziva na demokratsku koheziju u društvu i glas građana, te zauzimanje stava protiv svakog oblika ekstremizma.

Glavni brand direktor Deutsche Telekoma, Ulrich Klenke, objašnjava: „Obrana demokratskih vrijednosti i predanost tolerantnom društvu sada su važniji nego ikada prije.  Našom novom kampanjom pokazujemo kako moć svjetla može nadvladati mržnju.  Svjetlo je metafora činjenice da svi možemo nešto poduzeti protiv mržnje, rasizma i antisemitizma – na internetu, na ulicama i javnim prostorima, kao što je sada slučaj svugdje“.

Protiv govora mržnje i poticajne retorike

Kampanja Deutsche Telekoma bit će prikazivana na televiziji, internetu i u kinima od 1. veljače 2024. godine. Ova kampanja predstavlja sljedeću prekretnicu u kontinuiranom angažmanu kompanije u borbi protiv govora mržnje. Već nekoliko godina kompanija educira, potiče i osnažuje ljude da se suprotstave govoru mržnje te podrže i brane glavne demokratske vrijednosti na internetu. U tome ih podržavaju mnogi partneri koji dijele slične vrijednosti, poput HateAid, #ichbinhier, Das NETTZ, CORRECTIV i mnogi drugi. Više informacija dostupno je u zasebnom odjeljku Protiv govora mržnje”.

„Načelo ‘Djelujte odgovorno’ ključni je element strategije naše Grupe.  Zalažemo se za raznolikost, jednake mogućnosti i inkluziju“, objašnjava Melanie Kubin-Hardewig, potpredsjednica korporativne odgovornosti Grupe. „Kampanja ‘Upalite svjetla!’ jača naš dugogodišnji angažman u borbi protiv online mržnje i šalje jasan signal za obranu demokratskih vrijednosti, koje se danas suočavaju sa sve više izazova.“

„Glas ljudi“

Središnji element nove kampanje je emotivni film. Prikazuje kako mržnja iskazana u dubinama poruka postaje javna i dio svakodnevnog života. Kako su zidovi kuća simbolički obilježeni stvarnim uvredama i uvredama i koliko takve šokantne izjave uznemiruju. One umanjuju osjećaj sigurnosti i šire strah. To traje sve dok sve više ljudi ne upali svjetlo, zasjenjujući mrzilačke komentare svijetlom i pozitivnom stranom. Solidarnost ljudi odvodi mržnju u tamu (op.prev. Ili poništava mržnju).

„Upalite svjetla!“ pokazuje kako mala djela mogu imati veliki učinak. Kampanja ističe glas pojedinca i naglašava koliko je važno da se što više nas uključi. Apelira na svakoga od nas da obrati pažnju i preuzme inicijativu. Glazba skladana za ovaj film čini poruku još emotivnijom. Tekst pjeva Ibadet Ramadani. Pjevačica, koja je odrasla u Njemačkoj i na Kosovu, daje pjesmi dodatnu sociopolitičku dimenziju svojim emotivnim stihovima.

Kako objašnjava Christian Hahn, voditelj Strategije marketinga, komunikacije i medija u Deutsche Telekomu: „Našom kampanjom ponovno pokazujemo da Deutsche Telekom zauzima jasan stav protiv svih oblika isključivanja, mržnje, poticajnog govora i diskriminacije. Ne toleriramo diskriminaciju u bilo kojem obliku – bila ona politički, vjerski ili socijalno motivirana, ili temeljena na podrijetlu, nacionalnosti, društvenom statusu ili boji kože.” Film kampanje prikazivat će se na televiziji, YouTubeu, kao i u odabranim kinima od 1. veljače 2024. godine. Također ga možete vidjeti na internetskim i društvenim kanalima Deutsche Telekoma.

Deutsche Telekom zalaže se za sve što povezuje ljude.

Deutsche Telekom je snažno predan raznolikosti.  Ne tolerira diskriminatorna djela ili izjave ni na koji način. Grupa je javno i transparentno to potvrdila putem svog kodeksa ponašanja i Politike raznolikosti. Deutsche Telekom ne tolerira neetičko ili nemoralno ponašanje, bilo koji oblik uznemiravanja, uvreda, omalovažavanja, ili poticajnu retoriku, te naravno, kršenje dostojanstva i prava drugih ljudi. Stoji iza svega što povezuje ljude, društva i kulture. Kompanija jasno i odlučno odbacuje stavove koji dovode do razdora i podjele.

Film „Upalite svjetla! Protiv govora mržnje“ na YouTubeu

Autori kampanje:

Agencija: Saatchi & Saatchi Deutschland; Režija: Eugen Merher; Kamera: Mortimer Hochberg; Produkcija: Tempomedia Film-Produktion, Berlin; Glazba: Skladba/Produkcija: Wolfsrudel music; Pjeva: Ibadet Ramadani; Medija: mindshare, Frankfurt and emetriq, Hamburg

Ne propustite

Zanimljivosti

Prilikom pokretanja „Beatlanda“, DJ i producent Boris Brejcha će od 22. do 24. travnja odsvirati niz setova u virtualnom klubu.

Anja može sve

Koliko samo trpe "govor mržnje" skoro pa svakodnevno?

Dobar posao

Deutsche Telekom povećava udio žena na menadžerskim položajima

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.