Ekskluzivna izložba posvećena dizajnu legendarnog talijanskog branda naočala Persol otvorena je u obnovljenom Muzeju američke umjetnosti Whitney u New Yorku. Riječ je o interaktivnoj izložbi Incognito koja zaokuplja gotovo sve osjete i slavi nasljeđe Persola staro gotovo devet desetljeća.
Persol (na talijanskom "per il sole" znači "za sunce") je osobito postao cijenjen nakon što je prihvaćen u filmskoj industriji. Na filmskom platnu pojavio se 1961. godine i to u filmu „Razvod na talijanski način“. Nosio ih je veoma popularan glumac Marcello Mastroianni. U SAD-u Persol se na filmskoj vrpci sedam godina kasnije u „Aferi Thomasa Crowna“ gdje ih je nosio planetarno popularni Steve McQueen.
Tajanstveni iza Persol naočala
Ni druge zvijezde sedme umjetnosti nisu ostale imune na jednostavnu privlačnost naočala Persol. Nosili su ih Greta Garbo, Jack Nicholson, Richard Gere, Paul Newman, Robert Rossellini, Cindy Crawford, Nicolas Cage, Piercea Brosnana, Susan Sarandon, Brad Pitta, Angelina Jolie, Christian Slater, Catherine Zeta-Jone, Heatha Ledger, Matthew Broderick, Al Pacino, George Clooney, Adrien Brody… Naočale Persol sakrivale su njihove poglede i davale im tajanstvenost.
Dizajn Incognito prvi puta je predstavljen na veoma posjećenom Milanskom sajmu namještaja prije tri godine, a potom je izložba preseljena u Pariz u Palais de Tokyo. New York je, dakle, treća destinacija na turneji po najvažnijim najvažnijim međunarodnim centrima umjetnosti i dizajna.
Vrijednosti i tradicija iz prve ruke
Izložba se sastoji od od video instalacija, vitrina od ogledala i interaktivnih površina koje prikazuju povijest Persola, predstavlja tzv. „vidi-dodirni-osjeti“ iskustvo.
Fabio d’Angelantonio, direktor marketinga u Luxottica Grupi rekao je na otvorenju:
– Persolova izložba dizajna Incognito posjetiteljima nudi priliku da iskuse vrijednosti i tradiciju ovoga branda iz prve ruke. To je jedno otkriće, emocija koja dopušta ljudima interakciju sa brandom na nov i drugačiji način. Persol je izraz talijanske ekskluzivnosti, inovacije i iskonske elegancije – to nije samo proizvod već način života. Zato je i važno za nas da nastavimo nalaziti prilike koje ljudima omogućuju da zaista iskuse ovaj brand. Kako je New York neosporno jedan od najutjecajnijih centara umjetnosti i dizajna, izabran je kao savršena lokacija za američki debi Incognita.
FOTOGALERIJA: S izložbe u New Yorku
Persol (na talijanskom "per il sole" znači "za sunce") je osobito postao cijenjen nakon što je prihvaćen u filmskoj industriji. Na filmskom platnu pojavio se 1961. godine i to u filmu „Razvod na talijanski način“. Nosio ih je veoma popularan glumac Marcello Mastroianni. U SAD-u Persol se na filmskoj vrpci sedam godina kasnije u „Aferi Thomasa Crowna“ gdje ih je nosio planetarno popularni Steve McQueen.
Tajanstveni iza Persol naočala
Ni druge zvijezde sedme umjetnosti nisu ostale imune na jednostavnu privlačnost naočala Persol. Nosili su ih Greta Garbo, Jack Nicholson, Richard Gere, Paul Newman, Robert Rossellini, Cindy Crawford, Nicolas Cage, Piercea Brosnana, Susan Sarandon, Brad Pitta, Angelina Jolie, Christian Slater, Catherine Zeta-Jone, Heatha Ledger, Matthew Broderick, Al Pacino, George Clooney, Adrien Brody… Naočale Persol sakrivale su njihove poglede i davale im tajanstvenost.
Dizajn Incognito prvi puta je predstavljen na veoma posjećenom Milanskom sajmu namještaja prije tri godine, a potom je izložba preseljena u Pariz u Palais de Tokyo. New York je, dakle, treća destinacija na turneji po najvažnijim najvažnijim međunarodnim centrima umjetnosti i dizajna.
Vrijednosti i tradicija iz prve ruke
Izložba se sastoji od od video instalacija, vitrina od ogledala i interaktivnih površina koje prikazuju povijest Persola, predstavlja tzv. „vidi-dodirni-osjeti“ iskustvo.
Fabio d’Angelantonio, direktor marketinga u Luxottica Grupi rekao je na otvorenju:
– Persolova izložba dizajna Incognito posjetiteljima nudi priliku da iskuse vrijednosti i tradiciju ovoga branda iz prve ruke. To je jedno otkriće, emocija koja dopušta ljudima interakciju sa brandom na nov i drugačiji način. Persol je izraz talijanske ekskluzivnosti, inovacije i iskonske elegancije – to nije samo proizvod već način života. Zato je i važno za nas da nastavimo nalaziti prilike koje ljudima omogućuju da zaista iskuse ovaj brand. Kako je New York neosporno jedan od najutjecajnijih centara umjetnosti i dizajna, izabran je kao savršena lokacija za američki debi Incognita.
FOTOGALERIJA: S izložbe u New Yorku
You must be logged in to post a comment Login