Od svih ljudskih osjetilnih organa, najveća se moć zapažanja pripisuje oku pa se upravo zbog toga većina brendiranja, oglašavanja pa tako i predstavljanje države odvija vizualnim putem. Zastava, stijeg ili barjak (turcizam) simbol je neovisnosti zemlje i državne pripadnosti.
Vjerovali ili ne, jedna se internetska stranica iz Glen Burnie, država Maryland, potrudila istražiti gotovo sve o zastavama. Došli do zanimljivog zaključka kako su crvena, bijela i plava boja najučestalije boje na svjetskim zastavama. Upravo takve, trobojne zastave čine čak 40% svih svjetskih zastava!
Osim američke, ruske, pa i naše zastave i brojni brendovi su se odlučili za ovu kombinaciju boja poput Tommy Hilfigera.
Ako je vjerovati psiholozima, crvena mora biti prisutna u stilu svake žene osobito ako želi pokazati svoje samopouzdanje. Ističe profesionalnost, odražava vašu osobnost i generalno ostavlja dobar dojam na druge. Nosimo je kada se želimo istaknuti. Trebalo bi je izbjegavati ako govorimo pred velikim skupom ljudi, ili kada odlazimo na razgovor za posao, jer možemo izgledati previše agresivni.
Bijela košulja ispod tamnijeg gornjeg dijela poput pulovera ili sakoa? To je ona klasika koja nikada neće izaći iz mode. Ako želite pokazati svoj autoritet, odjenite plavu. I to tamno plavu koja je odlična baza za kombiniranje. Svjetlije nijanse plave se preporučuju za nastup u televizijskoj emisiji ili za ostavljanje dojma pouzdanosti.
Ne zaboravite, kolorit koji birate puno govori o vama. Crvena je simbol snage, energije i uvijek je pomalo seksi. Bijela označava svjetlost, jednostavnost, a time i čistoću, dok plava simbolizira prefinjenost, smirenost, sigurnost, opuštenost i toliko nam važan profesionalizam.
Zato nas ni ne čudi da i najveći svjetski brendovi biraju upravo ove tri boje kako bi opisali vlastitu filozofiju. Baš kao što ih je odabrao i Tommy Hilfiger.