Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Fashion report

Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, kreatori brenda KLISAB, predstavljanju kampanju za aktualnu sezonu Proljeće 21

Takvom intuitivnom promjenom pozicije KLISAB osvaja novi prostor u kojem je za njih karakteristična ideja lijepog ostala prepoznatljiva, ali dobila novi, propulzivni, drskiji izraz.

KLISAB, nagrađivani domaći brend nove generacije, predstavlja kampanju za kolekciju Proljeće 21. Snimljeni u Dvoru Veliki Tabor, vizuali predstavljaju proljetnu kolekciju koja je u cijelosti sada dostupna i na novoj virtualnoj platformi brenda www.klisab.com.

Lookovi su upotpunjeni prepoznatljivim dodatcima, KLISAB torbama i naočalama iz kolekcije koju je brend realizirao u suradnji s optikom Ghetaldus.

 

 

KLISAB kolekcija Proljeće 21 izraz je vremena u kojem je nastala. U dijalogu s njim, Kliškinić i Šabarić su kroz jezik mode prigrlili i postavili red u metežu koji nas okružuje, primivši ga kao suradnika radije nego kao prepreku. Jednostavnom promjenom perspektive, nešto što je posmatrano za nedostatak ovdje je zanimljivost i kvaliteta. Gužvanje materijala haljine više nije nužnost nego, sada uzeto kao ishodište dizajna, postaje karakteristika koja haljini daje dinamične modulacije oblika kroz nošenje.

 

 

Takvo propitivanje za brend prepoznatljive urednosti vidljivo je u kolekciji i drugdje – rubovi su ostavljani neobrađenima, gužvanja istaknuta prošivima, tie dye i patchwork oblikovanje materijala još više je eklektično, motiv visećih konaca razvijen je do uzorka. Sve ovo, kao i fotografije kampanje Brune Kazinoti, ostavlja dojam slobode. Takvom intuitivnom promjenom pozicije KLISAB osvaja novi prostor u kojem je za njih karakteristična ideja lijepog ostala prepoznatljiva, ali dobila novi, propulzivni, drskiji izraz. Za tu je ideju znakovito i da je čitava kolekcija izrađena od materijala iz fundusa brenda, svi korišteni i u ranijim kolekcijama. Sada su materijali tretirani na drugačiji i afirmativan način koji njihove nesavršenosti prihvaća i slavi, radije nego da ih kompenzira.

 

 

Autorski tim kampanje čine Nikola Beban (producent), Bruna Kazinoti (fotografkinja), Ante Pažanin za Alfaparf Milano (stilist kose), Saša Joković za Estée Lauder (MUA), Ana Nikačević (stilistica), Hana Matić i Bruna Trze (asistentice produkcije), Marko Tolić (MUA asistent) i modeli Klara B., Anja B. i Lea H. iz agencije N Model Management. KLISAB zahvaljuje Dvoru Veliki Tabor na suradnji u izradi kampanje.

Ne propustite

Fashion report

Lexus je već drugu godinu partner hrvatskog modnog brenda KLISAB.

Fashion report

KLISAB, višestruko nagrađivani modni brend, predstavlja FALLFALLFIVE, kolekciju koja, iako jesenska, ima velik broj višesezonskih komada.

Fashion report

Power dressing možda najuspješnije sažima dojam koji ostavlja KLISAB kolekcija za aktualnu sezonu FALLFALLFOUR. Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić kreirali su odjeću muške forme...

Fashion report

Serija fotografija snimljena na obroncima Parka prirode Žumberak postavlja pastoralu za kulisu novom dizajnu Tomislava Kliškinića i Marka Šabarića, ideja koju je prepoznala i...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.