Najljepše od Zlatne Slavonije – grožđe, vinogradi, polja, zlatna žitnica, zeleni Papuk, pet planina, pet gradova i pet općina inspiracija su novog, modernog marketinškog koncepta TZ Požeško-slavonske županije. Interaktivni vizualni zaokret koji osim logotipa uključuje nove slogane, ključne poruke, novu web stranicu, nove promotivne filmove i ciljane marketinške kampanje, privući će putnike na otkrivanje ovog uistinu čarobnog kraja.
Ovdje se itekako ima što doživjeti, vidjeti i okusiti. Vrhunska vina u tri vinogorja, u svijetu poznate graševine, Kutjevački podrum iz 1232. – najstariji u ovom dijelu Europe i više od 30 vinarija u čitavoj županiji atraktivna su priča za ljubitelje vina.
Pleternica s Trgom bećarca i modernim Interpretacijskim centrom Terra Panonica, Požega s prekrasnim baroknim središtem, Lipik s Državnom ergelom lipicanaca i poznatim Toplicama, Pakrac s kompleksom kurije Janković, Velika s Kućom Panonskog mora, eko kampom, adrenalinskim parkom i aqua parkom, smještaj na turističkim gospodarstvima ili u modernim vilama na padinama Papuka… – ovaj dio Hrvatske idealan je za razigrani obiteljski vikend, romantični bijeg u dvoje ili avanturističku turu za ljubitelje adrenalina.
Dio ovih ljepota može se vidjeti u novom atraktivnom promotivnom filmu Doživi Zlatnu Slavoniju koji će se prikazivati i na najpoznatijim festivalima turističkog filma.
„Okupili smo odličan tim koji je na najbolji način prenio naše ključne poruke. Cilj nam je nastaviti s interaktivnim i multimedijalnim kampanjama koje privlače i mlade moderne putnike željne novih doživljaja. Imamo prekrasnu toplu priču i jedva smo je čekali ispričati na novi i moderan način. Pozivamo vas da se upustite u otkrivanje Zlatne Slavnije, nećete požaliti“, poručuje Maja Jakobović, direktorica TZ Požeško-slavonske županije.
Novi vizualni identitet potpisuje tvrtka Digitalne kulturne transformacije, a autor promotivnog filma kreativan je tim Balduči filma.
Požeško-slavonska županija mala je kontinentalna destinacija s iznimno značajnim pomacima. Prošle godine, sigurno najteže u turističkom sektoru, brzo su se prilagodili novonastalim uvjetima i pametnom marketinškom kampanjom naglasili atraktivan prirodni potencijal, kampove kao preporučenu vrstu odmora i aktivnosti na otvorenom.
„Početkom ove godine kreirali smo novi moderni koncept iz kojeg su logično proizašli novi logotip, ključne poruke, film i slogan Zlatna Slavonija. Slijedom tih aktivnosti jedina smo županija u kontinenatalnom dijelu Hrvatske koja u prvih osam mjeseci ima sve turističke pokazatelje bolje nego uzlazne 2018., godine koja je prethodila rekordnoj turističkoj 2019.“, ističe Maja Jakobović.
Fotograf Borna Subota