Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

S modne piste

U zagrebačku Namu po svoje nove Höglice!

Bezvremenski casual chic omogućava da se većina modela može nositi duže vrijeme, u svakodnevnom životu, i da se može kombinirati s različitim stilovima što je povezano s većom osviještenosti o ležernosti i jednostavnosti.

Sinonim zagrebačke trgovine, robna kuća Nama na Trgu, bila je domaćin prekrasnom modnom eventu u čijem je fokusu bio popularni austrijski modni brend Högl. Duga tradicija Name i 85 godina duga tradicija proizvodnje Högl cipela (koji je od malene Austrijske obiteljske tvrtke postala vodeći brend u modnom svijetu, prisutan u 40 zemalja diljem svijeta) savršeno su se povezali predstavljajući brojnim damama aktualnu modnu kolekciju za sezonu jesen/zima 2021/2022.

Högl je hrvatskom tržištu prisutan već gotovo 20 godina i prvi koraci u osvajanju ovog tržišta su započeli upravo, u našoj zagrebačkoj Nami. Uspješno trajemo zajedno i vjerujem da ćemo tako i nastaviti dalje”, rekla je na početku eventa Brankica Filipaj Mišić, izvršna direktorica komercijale i marketinga i pozvala sve prisutne da u novoj Högl kolekciji do kraja listopada uživaju uz popust od 20% na sve modele iz nove kolekcije.

“Moram spomenuti da smo i na tržištima regije prisutni, u Sloveniji gotovo jednako dugo kao u Hrvatskoj, i to kod vrlo značajnih i velikih kupaca poput Galerije Emporium, Modiane i drugih, u BiH skoro jedno desetljeće gdje s partnerom imamo čak pet Shop in Shop-a (koncept dućana u dućanu), zatim u Crnoj Gori, kao i drugim tržištima regije. Stalno rastemo i osvajamo nove kupce i nova tržišta, jer jednostavno dame u regiji jako vole Högl obuću. Sve uspjehe koje ostvarujemo s Högl obućom, moguće je ostvariti uz kvalitetan tim i podršku i naše sjajne dizajnere koji nas svaku sezonu iznenade novim kolekcijama koje prate aktualne trendove”, zaključila je regionalna menadžerica za brend Högl Daniela Živković.

A koji su Högl trendovi za ovu sezonu?

Ova sezona je odgovor na novi način života te ju karakterizira jednostavnost linija koja se spaja sa željom za slobodom i prirodom, istovremeno naglašavajući žensku snagu.

Bezvremenski casual chic omogućava da se većina modela može nositi duže vrijeme, u svakodnevnom životu, i da se može kombinirati s različitim stilovima što je povezano s većom osviještenosti o ležernosti i jednostavnosti. Kolekcija je podijeljena na dio Essentials (tradicija i vintage u kombinaciji s modernošću) Weekend (karakterizira casual look, prate ga debeli, gumeni, lagani potplati koji pružaju izuzetnu udobnost) i modno orijentirani Capsule (ženstvena ekstravagancija viktorijanskog stila).

Foto: Nikola Zoko

Ne propustite

Moda

Fashion&Friends, najpoznatiji multibrand koncept kao i  Fashion Company, vodeća modna kompanija u jugoistočnoj Europi slavi, a kada Fashion Company slavi, slavimo svi!

Trendovi

Nazivaju ga trendom, no tihi luksuz (eng. quiet ili silent luxury) mnogima je životna modna filozofija.

Fashion report

Novom kampanjom Answear želi naglasiti svoje pozicioniranje kao brend koji se usredotočuje na visokokvalitetne proizvode i odabrane premium brendove.

Fashion report

Najljepša FREYWILLE impresionistička cvjetna rapsodija je kolekcija nakita Hommage à Claude Monet.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.