Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Obitelj

Učenja stranog jezika bez knjige i zadaće? Moguće!

U metodi nema knjige, nema zadaće. Postoji okvirni tekst scenarija koji se tijekom godine prilagođava skupini djece koja uče jezik

Idealno vrijeme za početak učenja stranog jezika je oko treće ili četvrte godine djetetova života, kad su već postavljeni dobri temelji materinjeg jezika. Ako uči opušteno, uz igru i u svakodnevnim situacijama, tako malo dijete će i strani će jezik usvajati kao materinji, potpuno prirodno

Tako to radi i Malo kazalište, koje djeluje već 6. godinu u Waldorfskoj školi u Zagrebu, kroz  jezične tečajeve u obliku radionica francuskog i talijanskog jezika koje se provode metodom učenja uz pokret, emociju i glumu, pod metodičkom palicom prof. Marije Vukelić.

Proces učenja stranoga jezika teži biti što sličniji prirodnom učenju djeteta, a to znači učiti u prirodnim (pomalo „basnovitim & bajkovitim“) situacijama i svim osjetilima – slušanjem, gledanjem, govorom, dodirom, mirisom, kušanjem. Djeca na satu gledaju, crtaju, slušaju, oponašaju, ponavljaju. Iako su početnici, uz ponavljanje i pokret, shvaćaju i razumiju.

U metodi nema knjige, nema zadaće. Postoji okvirni tekst scenarija koji se tijekom godine prilagođava skupini djece koja uče jezik. Tijekom školske godine se događaju „scenarističke“ intervencije samih učenika, time se omogućuje da sami dorade svoj lik i priču okrenu u nekom neobičnom (neplaniranom) smjeru. Ne učimo gramatička pravila (do 4. razreda), ona se sama nametnu, kroz govor i glumu – i ostanu.

Razmišljati na stranom jeziku

Kroz pokret i emociju događa se intuitivno razumijevanje stranog jezika, djeca počinju razmišljati na stranom jeziku, a sve zajedno pridonosi razvoju samopouzdanja i komunikacijskih vještina u ključnom razdoblju djetetovog emotivnog i kognitivnog razvoja – osnovnoškolskom razdoblju.

Prve četiri godine djeca nemaju nikakv kontakt s pisanim tekstom –  osim što sami, u bilježnicama, crtaju scene i napišu neke riječi, rečenice. Bilježnica tako postaje slikovnica, po kojoj onda ponavljamo do same predstave  – koja je ustvari  pravi pokazatelj znanja naučenoga tijekom školske godine.

La vie en rose 4, 2016 (4)

Kazalište je susret igre i pedagogije

Uspijeva u onome što drugim metodama ide teže. Pomaže djeci da zavole jezik i da ga uče s osmjehom. Kazališna aktivnost važna je za tijelo, jezik i komunikaciju:

  • tjelesni izričaj (gestikulacija, položaji, mimika…)
  • usmeni izričaj (dikcija, intonacija, boja glasa, tišina, naglasci ..)
  • snalaženje u prostoru (kretanja, pokreti, ulasci, izlasci, odnosi s predmetima …)
  • umjetnički izričaj (ideje oko kostima, ukrasa, ručni rad, ples, glazba)
  • socijalizacija (integracija u skupini, ublažavanje/nestanak sramežljivosti, “vladanje” osjećajima, kritičnost …)

Tijekom godine nema zadaća, na kraju godine nema klasične diplome. Diploma je kazališna predstava na daskama koje život znače, a događa se u okviru dvije manifestacije čiji je idejni pokretač i začetnik MALO KAZALIŠTE, a to su LA VIE EN ROSE; festival male frankofonije  u koji su uključene i druge škole i vrtići s učenjem francuskoga jezika, a uz partnerstvo Francuske ambasade u Zagrebu, (svibanj, 2018.) i L’ITALIANO GIOCANDO, festival malih talijanista. (lipanj 2018)

Učenje francuskog i talijanskog jezika putem kazališta  – odvija se  u Waldorfskoj školi u Zagrebu, Jakuševečka 6. Metoda se oslanja i podržava waldorfski pristup učenju i odgoju djece. (metoda Rudolga Steinera).

Službeni upisi u školsku godinu 2017/2018. traju do 25.9. 2017. na donji kontakt, ali djeca se mogu upisivati tijekom cijele godine, jer je pristup gotovo individualan, u skupinama  od 8 – 12 učenika, pa novodošli učenici brzo „uhvate ritam“. Talijanski jezik za početnike (od 6, 7  godina) bit će ponedjeljkom i srijedom, a francuski jezik za početnike je utorkom i četvrtkom.

TALIJANSKI JEZIK, ponedjeljak –srijeda

I. početnici (1,2 razred) : 16.00-16.45.

FRANCUSKI JEZIK, utorak -četvrtak

I. početnici 1 (1,2 razred): 14.00-14.45.
II. nastavljači (3, 4, 5 razred) :14.50 – 15.50
III. početnici  2 (1, 2 razred): 16.00-16.45
IV: nastavljači (7,8 razred) : 17.00 – 18.00

Potražite ih na facebooku:   https://www.facebook.com/malokazaliste/

Direktorica i voditeljica tečajeva je Marija Vukelić, prof. francuskog i talijanskog jezika i književnosti; nositeljica ordena Ministarstva obrazovanja Rep. Francuske „Palmes Academiques“ za zasluge u promicanju francuskoga jezika

Info tel:  098 277 301
E-mail: [email protected], [email protected], [email protected]

Ne propustite

Zanimljivosti

Hrabra majka hrvatskoj javnosti poznate djevojčice Lave i sina Ozrena, NLP trenerica i supruga, Petra Petrušić gošća je ovotjedne epizode podcasta „Mame kod Lane“...

Zanimljivosti

Istakni svoj jedinstveni stil uz orginalne TOCO tenisice

Dobar posao

Donosimo vam još nekoliko savjeta kako se lakše vratiti na posao.

Zanimljivosti

Prema široko prihvaćenoj definiciji, medijska pismenost uključuje sposobnosti pristupa, analize, vrednovanja i stvaranja medijskih poruka u različitim oblicima.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.