Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Trendovi

Upoznajte novu liniju proizvoda za njegu i stiliziranje kose  Design by Keune – “for those with character”

Design by Keune potpuno je nova linija za njegu i stiliziranje kose omiljenog brenda za kosu koju od veljače može potražiti na policama DM-a, Müllera i BIPA-e.

Design by Keune potpuno je nova linija za njegu i stiliziranje kose omiljenog brenda za kosu koju od veljače može potražiti na policama DM-a, Müllera i BIPA-e. Povodom stotog rođendan Keune uvodi promjene te je tako na tržište lansirao potpuno novu liniju proizvoda za njegu i stiliziranje kose. Ona se sastoji od šampona i regeneratora za zaštitu boje, za zaglađivanje i njegu s keratinom, Repair za dubinsko obnavljanje, Silver Reflex za neutralizaciju žutih tonova kod plave kose, Daily Use s laganom formulom za svakodnevnu njegu, te formulama za styling i zaglađivanje.

U njihovu kvalitetu uvjerili su se i poznati hrvatski influenceri Zara Hrvatin, Mia Matić, Vlaho Arbulić i Marko Medić pokazavši kako hrabro i samouvjereno nositi dobru kosu u svim svakodnevnim situacijama. Video kampanje možete vidjeti ovdje.

Design by Keune – For those with character

Snaga lijepe i njegovane kose nemjerljiva je. Odraz je karaktera i produžetak naše karizme. Dobra kosa ostavit će dobar prvi dojam, a za njega znamo da je najvažniji. Upravo zato Keune je toliko dugo omiljeni brend za kosu koji se osim kvalitete može pohvaliti održivim pristupom poslovanju i proizvodima koji su svi 100% cruelty free. U sto godina svog rada, Keune je postao sinonim za savršene proizvode za njegu lijepe, zdrave i njegovane kose.

Zbog svojih prirodnih njegujućih sastojaka i formula koje obnavljaju oštećenu kosu, postao je vodeći izbor među frizerskim profesionalcima širom svijeta. Tu su kvalitetu prepoznali i Vlaho Arbulić, Zara Hrvatin, Mia Matić i Marko Medić ambasadori kampanje kojima je Keune u njihovom profesionalnom radu itekako važan.

“Osim proizvoda za njegu, oduševila me i Design by Keune linija za styling uz koju moja kosa svakodnevno izgleda besprijekorno s minimalno truda. Blagi šampon za svakodnevno pranje također će se naći u redovitoj upotrebi u mojoj kupaonici” , izjavio je Vlaho Arbulić.

“Kosu često šišam, ali i bojam tako da čak i kada je kratka izrazito pazim kakve proizvode koristim kako bi ona i dalje rasla snažno, jako i zdravo. Design by Keune linija dizajnirana je posebno tako da svakodnevno pranje i briga o kosi uvijek istaknu taj predznak osobnog stila“, izjavio je Marko Medić

Na cijeloj kampanji radio je sjajan tim komunikacijske agencije ALERT s kreativnim direktorom  kampanje Nenadom Devićem uz suradnike:

  • Režija i fotografija: Saša Hess
  • Make up: Saša Joković
  • Styling kose: Mijo Majhen
  • Styling: Saša Trbović
  • Produkcija: Kabinet

Ne propustite

Beauty report

Trendovi u beauty industriji ukazuju na to da se sve više ljudi posvećuje brizi i njezi tijela.

Darivanje

Routeen kolekcija spaja bogatstvo vrijednih biljnih ekstrakata i pouzdanost poznatih aktivnih sastojaka.

Beauty report

Milani Cosmetics, jedan od vodećih brendova u industriji ljepote, predstavlja svoj najnoviji it proizvod sezone - Cheek Kiss Cream Bronzer.

Beauty report

Ikonična 24-satna nadogradiva, ali ipak prozračna mat formula koju poznaješ – od sada je unaprijeđena i izmijenjena s potpuno novim prednostima.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.