Vlasnica je obrta Office – obrt za uredske usluge koji je otvoren 2019. godine te pruža administrativne usluge i pomaže malim poduzetnicima i obrtima osloboditi vrijeme i energiju kako bi oni mogli posvetiti rastu svog poslovanja. Sve iskustvo koje je stekla radeći na pravnim i administrativnim poslovima koristi u svom biznisu kako bi klijenti dobili profesionalnu uslugu i stručnog i pouzdanog suradnika.
https://www.instagram.com/p/B_1sFOzJdFf/?utm_source=ig_web_copy_link
“Kroz svoj obrt pružam sve vrste administrativnih usluga s kojima se u svom svakodnevnom poslovanju susreću kao što su:
- izrada dopisa
- izrada prezentacija, tablica i izvještaja
- poslovna korespondencija na hrvatskom i na engleskom jeziku
- obrada teksta i prijepisi
- unos podataka
- analiza podataka, kreiranje Excel izvještaja
- fotokopiranje, skeniranje i ispisi dokumenata
- dostava dokumentacije u razne institucije i službe (sud, javni bilježnik, financijske institucije…)
- prikupljanje ponuda i analiza cijena
- vođenje evidencija
- upravljanje mailom – upravljanje mail listama i kontaktima, primanje i odgovaranje na mailove
- upravljanje kalendarom
- i dostava pisama i paketa
- slanje ili dostava poslovnih poklona, pozivnica, čestitki
- naručivanje uredskog materijala
- plaćanje računa Internet bankarstvom
- ostali administrativni poslovi
“Poduzetnici i obrtnici outsourcaju administraciju meni, a oni se bave onim što je bitno za njihovo poslovanje. Tako štede vrijeme.”
Istraživanja pokazuju da tvrtke troše oko 30% vremena na administrativne poslove, pa samo zamislite koliko profitabilnije i produktivnije tvrtke i obrti postaju kada dobiju toliko dodatnog vremena za razvoj poslovanja.
Ovakav način poslovanja štedi i novac, jer se plaća samo za stvarno obavljen posao i to samo u onom obimu koji je poduzetniku potreban, a to znači da se usluge mogu angažirati za nekoliko sati tjedno ili mjesečno ili samo za određeni projekt, a veliki plus je što nema potrebe za zapošljavanjem dodatnog kadra, što je kompliciran i skup proces, te nema brige oko plaća, doprinosa, bolovanja, opreme za rad i sl.
Uz navedeno, ne treba zaboraviti napomenuti da ovakav način poslovanja štedi i energiju, jer oslobađa poduzetnike i obrtnike papirologije, koja je većini samo gnjavaža koja neizostavno prati svaki posao. Ali iako gnjavaža, bez administracije ne može se poslovati, a administracija mora biti obavljena stručno i točno.
“Do mene se može doći preko mail adrese irina@office.com.hr, odnosno web stranice https://office.com.hr/
Isto tako, preko društvenih mreža Facebook https://www.facebook.com/officeuredskeusluge/ ili Instagrama https://www.instagram.com/office_uredskeusluge/.”