Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr
jake strane
jake strane

Dobar posao

Uz Office nećete gubiti vrijeme

Vlasnica je obrta Office – obrt za uredske usluge koji je otvoren 2019. godine te pruža administrativne usluge i pomaže malim poduzetnicima i obrtima osloboditi vrijeme i energiju kako bi oni mogli posvetiti rastu svog poslovanja.

Irina Malogorski, diplomirana pravnica iz Zagreba, je nakon 15 godina rada u korporacijama odlučila nastaviti karijeru u poduzetništvu.

Vlasnica je obrta Office – obrt za uredske usluge koji je otvoren 2019. godine te pruža administrativne usluge i pomaže malim poduzetnicima i obrtima osloboditi vrijeme i energiju kako bi oni mogli posvetiti rastu svog poslovanja. Sve iskustvo koje je stekla radeći na pravnim i administrativnim poslovima koristi u svom biznisu kako bi klijenti dobili profesionalnu uslugu i stručnog i pouzdanog suradnika.

https://www.instagram.com/p/B_1sFOzJdFf/?utm_source=ig_web_copy_link

“Kroz svoj obrt pružam sve vrste administrativnih usluga s kojima se u svom svakodnevnom poslovanju susreću kao što su:

  • izrada dopisa
  • izrada prezentacija, tablica i izvještaja
  • poslovna korespondencija na hrvatskom i na engleskom jeziku
  • obrada teksta i prijepisi
  • unos podataka
  • analiza podataka, kreiranje Excel izvještaja
  • fotokopiranje, skeniranje i ispisi dokumenata
  • dostava dokumentacije u razne institucije i službe (sud, javni bilježnik, financijske institucije…)
  • prikupljanje ponuda i analiza cijena
  • vođenje evidencija
  • upravljanje mailom – upravljanje mail listama i kontaktima, primanje i odgovaranje na mailove
  • upravljanje kalendarom
  • i dostava pisama i paketa
  • slanje ili dostava poslovnih poklona, pozivnica, čestitki
  • naručivanje uredskog materijala
  • plaćanje računa Internet bankarstvom
  • ostali administrativni poslovi

“Poduzetnici i obrtnici outsourcaju administraciju meni, a oni se bave onim što je bitno za njihovo poslovanje. Tako štede vrijeme.”

Istraživanja pokazuju da tvrtke troše oko 30% vremena na administrativne poslove, pa samo zamislite koliko profitabilnije i produktivnije tvrtke i obrti postaju kada dobiju toliko dodatnog vremena za razvoj poslovanja.
Ovakav način poslovanja štedi i novac, jer se plaća samo za stvarno obavljen posao i to samo u onom obimu koji je poduzetniku potreban, a to znači da se usluge mogu angažirati za nekoliko sati tjedno ili mjesečno ili samo za određeni projekt, a veliki plus je što nema potrebe za zapošljavanjem dodatnog kadra, što je kompliciran i skup proces, te nema brige oko plaća, doprinosa, bolovanja, opreme za rad i sl.

Uz navedeno, ne treba zaboraviti napomenuti da ovakav način poslovanja štedi i energiju, jer oslobađa poduzetnike i obrtnike papirologije, koja je većini samo gnjavaža koja neizostavno prati svaki posao. Ali iako gnjavaža, bez administracije ne može se poslovati, a administracija mora biti obavljena stručno i točno.

“Do mene se može doći preko mail adrese irina@office.com.hr, odnosno web stranice https://office.com.hr/
Isto tako, preko društvenih mreža Facebook https://www.facebook.com/officeuredskeusluge/ ili Instagrama https://www.instagram.com/office_uredskeusluge/.”

Ne propustite

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.