Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Zanimljivosti

Uz prijatelje, Toyota C-HR je najbolji suputnik

Toyota C-HR na prvi pogled izgleda kao sportski automobil, ali kada sjednete u njega kao da se nalazite u futurističkoj kapsuli.

Istra je uvijek dobra ideja, no moramo priznati kako nas je oduševila vijest da ćemo posjetiti Istru u novoj Toyoti C-HR koju smo imali prilike testirati. Ovaj automobil je kao i svoj prethodnik predstavnik futurizma, ne samo u dizajnu nego i ostalim performansama koji vožnju pretvaraju u jedno posebno iskustvo.

U Istru sam se zaputila s prijateljicom pa ćemo vam novu Toyotu C-HR predstaviti upravo iz ženskog ugla.

Sportski izgled i osjećaj kao da se vozite na oblaku

Možda ne ide jedno s drugim, ali ovaj automobil zaista nudi iskustvo sportske vožnje na oblaku. No, ono što ćemo prvo primijetiti je dizajn po kojemu je novi CH-R poprilično drugačiji od svojih prethodnika. Linije su vrlo oštre, kako na bokovima i pozadini, tako i na samom nosu automobila. Nama je C-HR na prvi pogled djelovao kao sportski automobil, ali osjećaj kada sjednete u njega je kao da se nalazite u futurističkoj kapsuli. I ne, ne osjećate se klaustrofobično, naprotiv svaki istureni dio automobila daje vam osjećaj sigurnosti, a tijekom vožnje uviđate i praktičnost.

Najbolji primjer toga su LED svjetla koja tijekom dana zaista imaju veliku ulogu u dizajnu i definiranju izgleda ovog modela automobila (i naravno signalizaciji na cesti), ali navečer postaju vrlo bitan element za osjećaj sigurnosti. Tako LED svjetla tijekom noćne vožnje osiguravaju veliku preglednost, a prilikom skretanja pale se i dodatna bočna svjetla pomoću kojih vrlo jasno vidite kut skretanja.

Osjećaj kao da se vozite na oblaku prisutan je tijekom vožnje jer automobil gotovo uopće ne čujete kao niti rad motora. Također, volan je nevjerojatno “mekan”, a opet stabilan zbog čega se ne umarate tijekom vožnje. Ono što dodatno daje dojam vožnje u oblaku jest jači ovjes automobila zbog čega je spreman “upiti” sve nepravilnosti na cesti. Mogle bismo reći kako nismo osjetile neravnine ili pukotine, a ležeći policajci nisu nikad bili jednostavniji za prijeći bez onog osjećaja poskakivanja u sjedištu.

Filozofija brenda i realizacija na cesti

Ako ste ljubitelj Toyota vozila, mogli biste znati kako je filozofija brenda usmjerena na nekoliko bitnih elementa u kreiranju iskustva za vozače. Primarno naglašava lokalni dizajn, projektiranje i proizvodnju te primjenu inovativnih rješenja. Nova Toyota C-HR pokrila je sve navedeno i otišla korak dalje u prezentaciji vozila kroz dizajn, ali i s hibridnim pogonom koji vozaču nudi nekoliko mogućnosti vožnje.

Inače, ova serija dolazi u dvobojnim kombinacijama, a naš je automobil bijele perla boje s crnim krovom i crnim stražnjim dijelom. Bočni prozori su nešto manji i rekli bismo od strane vozača poprilično nepregledni, ali zato senzori i veliki retrovizori daju osjećaj sigurnosti za pregled “mrtvog kuta”. Možda će to nekima biti problem tijekom vožnje, ali se zaista brzo naviknete na komunikaciju sa svim senzorima na retrovizoru što olakšava vožnju.

Naš je automobil model Plug-in Hybrid 220 te upravo u ovom modelu možete doživjeti filozofiju brenda po pitanju tehnologije i inovativnosti u tom polju. Ovaj je model kombinacija hibrida, električnog automobila i fosilnog vozila. To je za nas na putu u Istru značilo da smo mogle prilagoditi vožnju bilo kojem tipu ceste, gužvi ili pak boravku u starim kamenim gradovima.

Primjerice ulaskom u grad automatski smo koristile električni mood, a tijekom vožnje na autoputu i na brzoj cesti koristili smo klasični fosilni mood. Dobro je naglasiti kako ćete u električnom načinu vožnje s punom baterijom provozati punih 66 kilometara, a potrošnja benzina na autoputu je 5,2l na sto kilometara. Zanimljivo je za naglasiti kako se ovaj automobil puni na klasičnu utičnicu i napaja se na 220 volti maksimalne snage 1500 W.

Detalji koji su nas osvojili

S obzirom na to da smo putovale četiri dana po Istri, ponijele smo puno stvari pa smo naravno obratile pažnju i na prtljažnik.

Prtljažnik je dovoljno velik za ovakav tip automobila odnosno coupea, iako bismo uvijek navijale za veći prostor. Volumen prtljažnika je 388 litara za model 1,8 HEV, 364 l za 2.0 HEV s prednjim pogonom, 362 l za 2.0 HEV s AWD-i pogonom te 310 l za 2.0 PHEV model. Ono što je je odličan detalj za samo korištenje jest to da prtljažnik otvarate na dodir i jednako tako ga zatvarate, što je na primjer odlično rješenja kada dolazite pred auto s punim rukama.

Idealno je to što ne trebate izvaditi ključ iz torbice kako biste otvorili automobil ili prtljažnik. Fantastično!

Noću je odličan detalj i led rasvjeta oko automobila i unutar prtljažnika. Ista takva svjetla s potpisom brenda automobila nalaze se na bočnim vratima kada ulazite ili izlazite što čak daje i osjećaj luksuza.

No, detalj koji nas je svakako oduševio su kvake. Nevjerojatno su praktične, ali i lijepe.

Kvake se uvlače u karoseriju dok ste u vožnji ili je auto zaključan, a izvlače se kada je otključan i to je zaista odlično korisničko iskustvo jer laganim pritiskom na udubljenje kvake vrata se otključavaju, a pritiskom na izbočeni dio kvake, vrata se zaključavaju.

Unutrašnjost po mjeri urbane žene

Ulaskom u automobil dočekat će vas sve što je potrebno za ugodno putovanje ili vožnju do posla. Nama jako bitan detalj jest mogućnost spajanja s Apple CarPlay i Android aplikacijom pomoću koje je moj uređaj uz mene tijekom cijele vožnje, a da ne trebam pogledati u njega ili “dizati” slušalicu na klasičan način.

Primijetit ćete odmah kako su neke funkcije koje često koristimo tijekom vožnje i dalje u klasičnom formatu, odnosno i dalje su tipke ili krugovi koje kada jednom koristite zapamtite čemu služe. Pa ćete tako vrlo lako usvojiti kako namjestiti klimu, a da ne mičete pogled s ceste. To nam je i dalje bolja opcija nego “pametna ploča” na touch. Iako, bilo bi zanimljivo da možemo reći aplikaciji Siri da nam ona prilagodi temperaturu.

Ono što je Toyota C-HR osigurala jest udobnost sjedala koja su u ovom automobilu zaista na visokoj razini. Zapravo bismo mogle reći kako je unutrašnjost automobila odvojila iskustvo vozača od suvozača tako što vozačevo mjesto djeluje kao da ste u kapsuli nekog svemirskog broda ili, recimo, manjeg sportskog automobila. Suvozač je upravo tom kapsulom zaštićen od svih vozačevih akcija pa u kombinaciji s debelim i mekanim sjedalima tijelo suvozača je stabilno i u najoštrijim zavojima.

U automobilu nema puno plastike, matirani materijali odaju dojam kvalitete, a onaj grozni trenutak kada shvatite da su sve ploče pune otisaka prstiju, u ovom automobilu NISU stvarnost. Zapravo unutrašnjost je vrlo jednostavna za održavanje i vjerujemo da dugoročno može davati taj osjećaj čistoće neovisno kakve su vaše navike.

Automobil za sve tipove vozača

Ono što nas se najviše dojmilo jest to što ovakav tip hibrida omogućuje različite stilove vožnje i zaista vas jednostavno natjera da razmišljate o potrošnji na optimalan način. S obzirom na dizajn, automobil nije rezerviran samo za mušku ili žensku publiku nego za urbane i osviještene vozače koji žele optimizirati svoju vožnju. Namijenjen je onima koji žele najugodniju vožnju u raznim uvjetima te za one koji prate trendove u dizajnu i tehnologiji auto industrije koja ima primarnu svrhu zadovoljiti potrebe vozača.

Tekst i fotografije Marija Gaura.

Tekst nastao u suradnji s Toyota Hrvatska.

Ne propustite

Savjeti stručnjaka

Uz sve tabue i zablude koje okružuju žensko intimno zdravlje i daju krivu perspektivu u kritičkim raspravama, teško je odvojiti istinu od mitova.

Zanimljivosti

Manje od dvadeset dana dijeli nas od Makarska Opena hosted by Valamar pa je direktor turnira Feliks Lukas u Business Clubu 5 u Zagrebu...

Zanimljivosti

Konferenciju su otvorile inspirativne priče pet mama poduzetnica koje su uz djecu gradile svoj biznis.

Drama Queen

Moja 'slobodna žena' ne očekuje spasitelja jer je sama svoj vitez, spremna za borbu i trijumf nad svakim izazovom koji joj život baci pod...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.