Obline su IN, a funkcionalna odjeća mora biti u skladu s građom tijela i svakodnevnim ritmom urbanih žena – upravo to je jučer u Hogl store-u/Westgate poručila svojom samostalnom revijom modna savjetnica Alma Premerl Zoko koja više od 5 godina potpisuje modni brend ALMAFashion.
ALMAfashion jesen/zima 2018/2019 u fokus stavlja tri priče – sivo u 50 nijansi, koketne kombinacije tartana i točki i cocktail komade za kraj godine koje je Alma upotpunila prekrasnom obućom Hogl – mekanim čizmama, zanimljivim štiklama, tenisicama koje krase Swarovski kristali.
U želji da pokaže kako njezin brend zaista ‘diše’ i kako je namijenjen upravo stvarnim ženama, modna je savjetnica i dizajnerica za ovu reviju odabrala malo netipične manekenke – žene u rasponu od 30-75 godina, različite građe tijela, profesija i životnog lifestyla. Žene koje nose konfekcijske brojeve od 38-48, koje su uz ovaj modni brend postale prave dive. Za make up se pobrinuo Profokus team predvođen Kristinom Atletić, dok frizure potpisuje Karla Krišto.
Modele ALMAfashion u interpretaciji neobičnih manekenki gromoglasnim su pljeskom pozdravili brojni ljubitelji mode, ali i poznate šminkerice – glumice Mirna Medaković, Barbara Vicković i Mirta Zečević, radijska voditeljica Paola Valić, tv voditelj Boris Kosmač. Cijeli je program vodila Zorana Vukić, dok je za glazbenu kulisu bio zadužen odličan Tomislav Goluban.
Foto: Nikola Zoko i Ognjen Karabegović